Dekalog, jedenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef Saviola het volgende:
Ik zoek een film, die ik een jaar of 2 terug (ongeveer) heb gezien.
Wat ik er nog over weet: het was zeker een Poolse film. En wat ik nog herinner qua inhoud: een vader die met z'n zoon op een appartement woont. Zoon wil gaan schaatsen, en ze berekenen samen via een oude computer of het ijs van het nabijgelegen meer al dik genoeg is.. De volgende dag gaat zoontje schaatsen, en dan krijgt die vader te horen dat er enkele kinderen door het ijs gezakt zijn, waarna hij opzoek gaat of z'n zoontje 1 van die kinderen was.
Iemand ?![]()
Deze komt uit Tsjechoslowakije:quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:54 schreef Scalley het volgende:
Ik zoek de titel van een film (geen tekenfilm) die gaat over Doornroosje. De tekenfilm verfilmd zeg maar.... !
Volgens mij is de film uit 1989, gemaakt in Tjechoslowakije in het duits nagesynchroniseerd (jaja)
Wat ik er nog van weet ik dat een jongen (zal wel de prins zijn) omhoog klimt naar het raam van Doornroosje om een roos te geven. Doornroosje laat de roos dan naar beneden vallen en zegt ´Meine rose´...
Kan me niet voorstellen dat iemand dit kent maarjaHad ik al gezegd dat het een erg knappe meid was/is die Doornroosje speelt?
![]()
Ooit uitgezonden op de NL TV, misschien NL3 van de VPRO ofzo...
Ik heb zo'n beetje de hele docu nog eens gekeken maar ik kan het niet vinden. Nog meer tips waar het ergens moet zitten misschien?quote:Ik zoek dus de exacte quote, anyone?
Aaaaaaaaaargh fuck, het schiet me nu ineens te binnen. Het was niet in BfC maar in een docu over Ozzy's leven van MTV, excuses excusesquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje de hele docu nog eens gekeken maar ik kan het niet vinden. Nog meer tips waar het ergens moet zitten misschien?
Misschien Black Sundayquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:37 schreef tong_poh het volgende:
Ik ben op zoek naar een film, die gaat over een ramp met een zeppelin. Nee, het heeft niks met de hindenburg te maken en is volgens mij compleet fictief.
Ik heb deze film heel erg lang geleden gezien en ik was toen een jaar of 6 of 7. Het enige wat ik me weet te herinneren is, dat het luchtschip uitelkaar viel en op verschillende plekken neerstortte.
Niet echt veel deatails, maar misschien dat iemand het herkent.
Nee, helaas. Het is echt een oudere zeppelin dan dat. maar in ieder geval bedankt.quote:
Die had ik ook gevonden, maar ik twijfel of dat hem is... volgens mij is de film nl. uit ´89....quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Deze komt uit Tsjechoslowakije:
Tri orísky pro Popelku
Nee, neequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Weakling het volgende:
Je hebt het toch niet stiekum over Indiana Jones and the Last Crusade he? Daarin zit ook een zepp en die komt uit '89 ...
Is het misschien Sípová Ruzenkaquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:54 schreef Scalley het volgende:
Ik zoek de titel van een film (geen tekenfilm) die gaat over Doornroosje. De tekenfilm verfilmd zeg maar.... !
Volgens mij is de film uit 1989, gemaakt in Tjechoslowakije in het duits nagesynchroniseerd (jaja)
Wat ik er nog van weet ik dat een jongen (zal wel de prins zijn) omhoog klimt naar het raam van Doornroosje om een roos te geven. Doornroosje laat de roos dan naar beneden vallen en zegt ´Meine rose´...
Kan me niet voorstellen dat iemand dit kent maarjaHad ik al gezegd dat het een erg knappe meid was/is die Doornroosje speelt?
![]()
Ooit uitgezonden op de NL TV, misschien NL3 van de VPRO ofzo...
Langoliers?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van een film waar ik vroeger, toen ik klein was, echt bang van was.
Ik weet er niet veel meer van, alleen dat er ronde ballen mensen gingen vrmoorden ofzo.
In één scène rolde er zo'n bal over iemand heen en er bleef alleen een skelet over.
Ik heb echt geen idee of mijn geheugen mij nog een waar beeld geeft van die film, maar ik geloof dat dit het was, ongeveer dan he.
Crittersquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zoek de naam van een film waar ik vroeger, toen ik klein was, echt bang van was.
Ik weet er niet veel meer van, alleen dat er ronde ballen mensen gingen vrmoorden ofzo.
In één scène rolde er zo'n bal over iemand heen en er bleef alleen een skelet over.
Ik heb echt geen idee of mijn geheugen mij nog een waar beeld geeft van die film, maar ik geloof dat dit het was, ongeveer dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |