Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????quote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Buffel.
Maar niet zeker natuurlijk.
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hoe kan ik leven met die onzekerheid??????
Nee dankje, ik ben al kaal.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
0900-Jorien. Voor al uw niet dringende hulp.
Zodat die arme man jarenlang blijft parasiteren in je bestuur?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:45 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ben al kaal.
Hoewel ik natuurlijk wel een voetbalclubbie op kan richten, en die arme man een paar miljoentjes afhandig maken!!
Die kerel heeft net zo goed al veel nonsens gelanceerd. Een hoop van zijn geruchten klopten langs geen kanten, zoals hopelijk deze...quote:Club Brugge, aanvoerder en de beste verdediger in Belgie. Type niet lullen maar voetballen. Een Belg die al eerder wist te melden dat Balaban en Blondel naar Brugge zouden komen, kwam met het nieuws. Hoewel Degryse nu ontkend, ga ik er vanuit dat Simons in de winterstop de nieuwe nummer 4 wordt
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.quote:Sportleider Marc Degryse ontkent
echter alles aan TT: "Ik weet er abso-
luut niets van, niets. Er is zeker geen
bod binnengekomen", meldt Degryse nog.
Bron: VRT
Denk dat Paauwe niet zo dom is nog een keer uit de school te klappen, bovendien heeft ie nog niks gepresteerd en wordt ie in hetzelfde artikel met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:20 schreef jojomen4 het volgende:
Denk niet dat Loovens genoeg knikkers heeft om zoiets te zeggen, als Gullit der achter zou komen schijt ie 12 kleuren in z'n broek. Kuijt zou het denk ik niet doen uit teambelang en die andere 2...
Wellicht in combinatie met Buffel....quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Een veredelde oefenmatch? Neen, als Degryse van iets wist, dan zou hij gewoon zwijgen denk ik. Tenzij hij verborgen kantjes heeft natuurlijk.quote:En natuurlijk gaat Degryse ontkennen, want Brugge speelt vanavond.
Ik weet niet of je eraan gedacht hebt, maar Brugge speelt vanavond een belangrijke wedstrijd tegen Anderlecht voor de Supercup. Is niet echt handig om dan vandaag al meteen de gehele geruchtenstroom op gang te brengen. Dat zal morgen wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:51 schreef Heero87 het volgende:
Wie Marc Degryse kent, weet dat hij niet zo snel liegt... Het zou me trouwens ENORM verbazen moest Simons vertrekken voor 2,8 miljoen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Hoger niveau van competitie, meer loon, leukere clubquote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef Heero87 het volgende:
Waarom zou hij voor Goor als vriendje kiezen als hij bij Brugge tientallen Belgen-vriendjes heeft zitten?
[..]
Heeft Ono trouwens de financiële / commerciele succesen gebracht, die Feyenoord verwacht had? Wordt Feyenoord nog steeds vollop gevolgd in Japan? Worden zijn shirtjes daar goed verkocht?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:57 schreef DivineJester het volgende:
Is wel een leuke transfersoap zou trouwens. Je zou bijna een poultje opzetten met welke verdediging we na de winterstop aan de start verschijnen, of Paauwe dan nog speelt, of Buffel en Ono dan verkocht zijn etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |