abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_24310436
registreer om deze reclame te verbergen
Ik had graag het succesverhaal van mijn eigen culinaire kunsten met al mijn tekortkomingen de revue laten passeren. Tot mijn spijt moet ik melden dat mijn werkgever, door schade en schande van kerst 2003 wellicht wijzer geworden, een partij eten aan had laten rukken die zijn weerga niet kende. Zo was ik dus mooi weer de lulligste met al mijn goede ideen. Het varieerde van een soort eendenstoofpotje tot hoogstaande taartjes al nagerecht. Eigenlijk vond ik het een beetje zielloos. Kerst is op mijn werkstekkie toch leuker als het in al zijn onbeholpenheid tussen de malheur van alle dag gevierd wordt met door amateurs in elkaar geknutselde maaltijd die nt dat beetje extra heeft door de beperkingen waarmee het met goede wil wordt bereid. Gelukkig waren 'de jongens' beter te spreken over mijn voorgenomen warme prak. Ik ben nu naarstig op zoek naar een excuus om alsnog het hier ontsproten idee tot uitvoering te brengen. Het zl er komen. Gotverrrrr !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24311381
Jammer dat je baas er anders over denkt. Maar je maten weten beter. Misschien is er een gelegenheid om je baas te vertellen dat een eigen maaltijd beter is. Want als jij er zoveel moeite en vrije tijd in wil steken, dan betekent dat dat je om je team geeft.
Lijkt me dat de baas misschien volgend jaar wel wil luisteren naar wat de ploeg wil?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 31 december 2004 @ 08:49:49 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24313758
Begrijp de ploeg wel, Captain Chaos, heb een tijdje gewerkt als scheepskok, en de bemanning had niets liever dan "home cooking" en de neus vol van "restaurant" eten,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')