Moet je Interstella 5555 kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:14 schreef Arjan321 het volgende:
Gaan ze dan ook weer verder met die ontvoering van die aliens ofzo (one more time)? Wil wel eens weten hoe het nou eens afloopt..
Geweldige filmquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:14 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Moet je Interstella 5555 kijken.
Haha, dat zijn die pizza breaks ofzoiets. Dat muziekje lijkt verdacht veel op "Around The World" inderdaad... maar het is geen DP.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:46 schreef Bellerophon het volgende:
Nu dit topic over Daftpunk gaat kan ik meteen iets vragen, recentelijk was er steeds op tv een reclame van een soort en met pizza voor in de magnetron en daar zat een geweldig nummer bij, was dit ook Daftpunk?
Ze konden waarschijnlijk het origineel niet krijgen (betalen?) dus hebben ze maar een ex-werknemer van Mecado (wie kent ze nog!) ingeschakeld.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:59 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Haha, dat zijn die pizza breaks ofzoiets. Dat muziekje lijkt verdacht veel op "Around The World" inderdaad... maar het is geen DP.
*waaaaah* Dat kun je niet serieus menen! Die live-CD is de allerergste bagger in mijn (toch redelijk uitgebreide) muziekcollectie. Wat een waardeloze monotone bliep-bloep prut. En dat terwijl 'Discovery' een wereldplaat is, vol met goede tracks. Als er iets ritueel moet worden verbrand is het wel die live-cdquote:Op woensdag 22 december 2004 01:50 schreef Forumschorem het volgende:
Daft Punk moet terug naar de ondergrond. Ik werdals die yuppen op m'n werk me er weer eens op aanspraken over die 'fantastische nieuwe Franse house band'. Opeens had iedereen 'Discovery' in huis! Dus heb ik 'm maar ritueel verbrand. Alsjeblieft zeg. De beste Daft Punk voor mij is hun 45 minuten durende live CD.
Hmm jammer, want de muziek stijl van die reclame komt enorm overeen met de stijl van Daft Punkquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:59 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Haha, dat zijn die pizza breaks ofzoiets. Dat muziekje lijkt verdacht veel op "Around The World" inderdaad... maar het is geen DP.
Ik vind die live cd ook vele malen beter dan discovery. Al dat gefilter en gevocoder is aan mij niet besteed. Die live-cd zou niet mistaan op een hedendaags technofeest. Toch wel knap nog zo recent klinken terwijl die al bijna 8 jaar oud is.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:11 schreef dVTB het volgende:
[..]
*waaaaah* Dat kun je niet serieus menen! Die live-CD is de allerergste bagger in mijn (toch redelijk uitgebreide) muziekcollectie. Wat een waardeloze monotone bliep-bloep prut. En dat terwijl 'Discovery' een wereldplaat is, vol met goede tracks. Als er iets ritueel moet worden verbrand is het wel die live-cd
Discovery is trouwens veel beter dan Homework. Hopelijk is de nieuwe cd niet al te Homework-achtig en heeft het toch ook het nodige weg van Discovery...
bliep-bloep prut? Man die live cd is gewoon geweldig, de manier waarop die Homework tracks (een beter album dan Discovery trouwens) live gebracht worden klinkt echt uitstekend. Als je dan iets ritueel wil verbranden doe dan maar die Daft Club cd, want dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:11 schreef dVTB het volgende:
[..]
*waaaaah* Dat kun je niet serieus menen! Die live-CD is de allerergste bagger in mijn (toch redelijk uitgebreide) muziekcollectie. Wat een waardeloze monotone bliep-bloep prut. En dat terwijl 'Discovery' een wereldplaat is, vol met goede tracks. Als er iets ritueel moet worden verbrand is het wel die live-cd
Discovery is trouwens veel beter dan Homework. Hopelijk is de nieuwe cd niet al te Homework-achtig en heeft het toch ook het nodige weg van Discovery...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |