de uitslag verteld me toch echt iets anders.. zielig dat je die niet wilt onderschrijven..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef t-t het volgende:
[..]
Het probleem staat nog in dezelfde zin..
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dan was hij slecht opgezet, want dat kon ik er niet uit halen.
Ik denk dat ik me teveel mee liet slepen door het ge-emmer van Bitebahp om te erkennen dat er ook nog users achter mij stondenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef rompompom het volgende:
[..]Volgens mij gaat het sarcasme van deze post aan je voorbij
Waarmee je m.i. bewijst dat je beter maar geen mod kan zijn hier!
wanneer worden ze blauw?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Bupa
Het 'jury-overleg' hield in dat wij het laatste woord zouden hebben; stel er was iemand gekozen waar wij ons -om wat voor reden dan ook- niet in konden vinden, dat we dan alsnog anders konden beslissen.
Maar er was voor ons geen enkele reden éen van deze twee af te wijzen.
Tessje en Croupouque, van harte gefeliciteerd, veel succes, maar vooral veel plezier!
Een wapenstok?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, we kunnen er vrij kort over zijn.
Tessje is in ieder geval niet gekozen vanwege haar:
- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring
De eerst die me, naast een paardekut of een stel vetklompen op borsthoogte, iets kan noemen wat haar tot beste keus als mod maakt, verdient een lintje.
Kijk deze eerlijke jongen toch eensquote:
Ze heeft een dikke huid.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:
De eerst die me, naast een paardekut of een stel vetklompen op borsthoogte, iets kan noemen wat haar tot beste keus als mod maakt, verdient een lintje.
Morgen.quote:
Er is dus nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Naja, we kunnen er vrij kort over zijn.
Tessje is in ieder geval niet gekozen vanwege haar:
- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef jogy het volgende:
Jaja, het is allemaal ietwat slordig gegaan, watwil je? ik mocht het verzinnen.
De voorselectie is gedaan door de modjes en de (F)A's en de rest hebben we aan jullie over gelaten, lobbyen mocht, dat zeker en de enige keer dat er ingegrepen was was bij de hattrick posters, dat vind ik iets te gortig.
Ookal waren die 6 users wel meegeteld was er alsnog minstens een verschil van 10 stemmen tussen de nummer 2 ( tessje ) en de nummer drie ( HTT )
Maarja, dit is wel een leuk openingstopic voor de kersverse modjes. traditiegetrouw enzo.
Welkom beide, maak er wat van en leet je niet gek makuhhhh ( ofzo)
Die is d'r verdriet over de uitslag aan het verdrinken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen.
Als Yvon nog onder de tafel vandaan kan komen misschien vanavond nog.
Tessje op twee?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef jogy het volgende:
Jaja, het is allemaal ietwat slordig gegaan, watwil je? ik mocht het verzinnen.
De voorselectie is gedaan door de modjes en de (F)A's en de rest hebben we aan jullie over gelaten, lobbyen mocht, dat zeker en de enige keer dat er ingegrepen was was bij de hattrick posters, dat vind ik iets te gortig.
Ookal waren die 6 users wel meegeteld was er alsnog minstens een verschil van 10 stemmen tussen de nummer 2 ( tessje ) en de nummer drie ( HTT )
Maarja, dit is wel een leuk openingstopic voor de kersverse modjes. traditiegetrouw enzo.
Welkom beide, maak er wat van en leet je niet gek makuhhhh ( ofzo)
Go Tiemie, je bent de eerste waardige verliezerquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef Tiemie het volgende:
ik vind dat C. vorig jaar al mod had moeten zijn, dus ik vind de uitslag wel oke. Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
Kreator komt na Tessje, over pak 'm beetje een week, in ieder geval snel. Daar zorgt Knut wel voor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef Tiemie het volgende:
Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
Niet helemaal correct CW, jullie sloten bij de stemming achter de schermen ook al enkele users uit van deelname.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Het 'jury-overleg' hield in dat wij het laatste woord zouden hebben; stel er was iemand gekozen waar wij ons -om wat voor reden dan ook- niet in konden vinden, dat we dan alsnog anders konden beslissen.
Dan had je beter moeten lobbyen... Of tieten moeten laten staan ofzo...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.
En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.
Waar gaat het heen met nederland
Ik geloof er niks van dat je bewijs hebt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
Aan mij kan het niet gelegen hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik was écht tevreden geweest met een 2e plek.
Écht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |