abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24127066
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:50 schreef t-t het volgende:

[..]

Het probleem staat nog in dezelfde zin. .
de uitslag verteld me toch echt iets anders.. zielig dat je die niet wilt onderschrijven..
dag
pi_24127076
Naja, we kunnen er vrij kort over zijn.

Tessje is in ieder geval niet gekozen vanwege haar:

- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring

De eerst die me, naast een paardekut of een stel vetklompen op borsthoogte, iets kan noemen wat haar tot beste keus als mod maakt, verdient een lintje .
pi_24127098
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dan was hij slecht opgezet, want dat kon ik er niet uit halen.
pi_24127100
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:51 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

1 woord: Kerstamnestie .
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_24127101
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef rompompom het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het sarcasme van deze post aan je voorbij Waarmee je m.i. bewijst dat je beter maar geen mod kan zijn hier!
Ik denk dat ik me teveel mee liet slepen door het ge-emmer van Bitebahp om te erkennen dat er ook nog users achter mij stonden
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24127115
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Bupa

Het 'jury-overleg' hield in dat wij het laatste woord zouden hebben; stel er was iemand gekozen waar wij ons -om wat voor reden dan ook- niet in konden vinden, dat we dan alsnog anders konden beslissen.
Maar er was voor ons geen enkele reden éen van deze twee af te wijzen.

Tessje en Croupouque, van harte gefeliciteerd, veel succes, maar vooral veel plezier!
wanneer worden ze blauw?
dag
pi_24127126
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef HansKazaNova het volgende:

- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring

De eerst die me, naast een paardekut of een stel vetklompen op borsthoogte, iets kan noemen wat haar tot beste keus als mod maakt, verdient een lintje .
Een wapenstok?
Laptop kopen?
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:58:31 #158
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_24127138
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:51 schreef Tiemie het volgende:
Feli
Kijk deze eerlijke jongen toch eens
Tiemie zou ook een perfecte mod zijn geweest, maar jullie foknerds zonder leven kozen maar voor een boerin .
Walgelijk
pi_24127156
quote:

Ze heeft een dikke huid. .

Kom maar op met dat lintje. .
pi_24127172
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef petre86 het volgende:

[..]

wanneer worden ze blauw?
Morgen.

Als Yvon nog onder de tafel vandaan kan komen misschien vanavond nog.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:00:01 #161
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24127173
quote:

- gevoel voor humor
- volwassen postgedrag
- respect bij de users
- geweldige topics
- autoriteit
- forum ervaring

Er is dus nog hoop voor mij
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:00:41 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_24127186
Jaja, het is allemaal ietwat slordig gegaan, watwil je? ik mocht het verzinnen .

De voorselectie is gedaan door de modjes en de (F)A's en de rest hebben we aan jullie over gelaten, lobbyen mocht, dat zeker en de enige keer dat er ingegrepen was was bij de hattrick posters, dat vind ik iets te gortig.

Ookal waren die 6 users wel meegeteld was er alsnog minstens een verschil van 10 stemmen tussen de nummer 2 ( tessje ) en de nummer drie ( HTT )

Maarja, dit is wel een leuk openingstopic voor de kersverse modjes . traditiegetrouw enzo.

Welkom beide, maak er wat van en leet je niet gek makuhhhh ( ofzo )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_24127224
wat een drukte om niks, mods komen en gaan, en wie wil dat nou zijn?
heel die zooi doorlezen, en altijd op je flikker krijgen.
je.. Geen eigen leven inruilen, voor nog een nog minder eigen leven,
sucses, en op naar de volgende verkiezing.
De Puta Madre
pi_24127259
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef jogy het volgende:
Jaja, het is allemaal ietwat slordig gegaan, watwil je? ik mocht het verzinnen .

De voorselectie is gedaan door de modjes en de (F)A's en de rest hebben we aan jullie over gelaten, lobbyen mocht, dat zeker en de enige keer dat er ingegrepen was was bij de hattrick posters, dat vind ik iets te gortig.

Ookal waren die 6 users wel meegeteld was er alsnog minstens een verschil van 10 stemmen tussen de nummer 2 ( tessje ) en de nummer drie ( HTT )

Maarja, dit is wel een leuk openingstopic voor de kersverse modjes . traditiegetrouw enzo.

Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.

En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.

Waar gaat het heen met nederland
Laptop kopen?
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:04:35 #165
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24127267
ik vind dat C. vorig jaar al mod had moeten zijn, dus ik vind de uitslag wel oke. Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
pi_24127275
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:59 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Morgen.

Als Yvon nog onder de tafel vandaan kan komen misschien vanavond nog.
Die is d'r verdriet over de uitslag aan het verdrinken.
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:05:30 #167
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_24127289
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:00 schreef jogy het volgende:

Tessje op twee?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_24127328
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef Tiemie het volgende:
ik vind dat C. vorig jaar al mod had moeten zijn, dus ik vind de uitslag wel oke. Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
Go Tiemie, je bent de eerste waardige verliezer
pi_24127329
Ik was écht tevreden geweest met een 2e plek.

Écht.

Laptop kopen?
pi_24127337
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef Tiemie het volgende:
Tessje ken ik minder goed, maar ik heb liever haar dan Kreator.
Kreator komt na Tessje, over pak 'm beetje een week, in ieder geval snel. Daar zorgt Knut wel voor.
pi_24127338
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Het 'jury-overleg' hield in dat wij het laatste woord zouden hebben; stel er was iemand gekozen waar wij ons -om wat voor reden dan ook- niet in konden vinden, dat we dan alsnog anders konden beslissen.
Niet helemaal correct CW, jullie sloten bij de stemming achter de schermen ook al enkele users uit van deelname.
Op die manier konden jullie het rijtje met de in jullie ogen geschikte opvolgers alvast samenstellen en daar mochten vervolgens de users uit kiezen.
En om het gezeur over het gebrek aan users met een eigen mening te voorkomen, werd Krea er nog even bijgegooid ter compensatie.
Niet dat hij daadwerkelijk in de crew was gekomen als hij op de 1e plek zou eindigen.
Nee, dan zouden jullie immers nog de veto stem laten gelden die je hier boven al noemt.

Heel leuk, zo'n spelletje met de users, maar ga nu niet de schijn ophouden dat er daadwerkelijk sprake is van een democratische stemming .

En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:08:01 #172
65490 whoops
pi_24127357
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:04 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik probeer troost te vinden in jouw wijze woorden, maar ik kan maar niet verkroppen dat ik derde ben geworden achter iemand die ik op intellectueel vlak niet hoger inschat dan de baggeraars waartegen ik wilde gaan strijden, niet te vergeten dat ze waarschijnlijk ook nog meer man is dan de meeste mannen op het forum.

En nu bekruipt mij ook de angstige realiteit dat dit ook iemand is die ons moet beschermen tegen boeven en foutparkeerders.

Waar gaat het heen met nederland
Dan had je beter moeten lobbyen... Of tieten moeten laten staan ofzo...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:08:27 #173
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24127369
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

verliezer
wrijf het er effe in, wil je
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:09:13 #174
65490 whoops
pi_24127385
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:

[..]

En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
Ik geloof er niks van dat je bewijs hebt...
  dinsdag 21 december 2004 @ 23:09:31 #175
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_24127393
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 23:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik was écht tevreden geweest met een 2e plek.

Écht.

Aan mij kan het niet gelegen hebben.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')