quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Keane trekt de zondag zo ver omlaag dat zelfs de combinatie U2, Led Zeppelin en een gereanimeerde Jimi Hendrix het niet kunnen goedmaken.
Nou ok.. ik bedoel meer dat het steeds erger wordt. Jamie Cullum die nu zo'n beetje op elk festival staat bijv. Zo iemand hoort gewoon op Pepsipop thuis wat mij betreft. Of op North Sea Jazz (daar waren de jazz liefhebbers ook zo blij mee..)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:21 schreef annoh het volgende:
Sjongejonge...tegenwoordig??
Geef eens een line up zonder pop dan?
Dat is toch van alle tijden....
Al zit ik ook niet echt op keane te wachten...
Volgens Oor staan er toch redelijk stevige nummers op haar solodebuut. "Scream kan zich meten met K's Choice's doorbraakalbum Paradise In Me."quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Sarah Bettens (zal wel leuk zijn, en ik neem aan rustig)
Daar kan ik me grotendeels wel in vinden, al wil ik ook wel een glimp van Elvis, New Order en Kasabian zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgens Oor staan er toch redelijk stevige nummers op haar solodebuut. "Scream kan zich meten met K's Choice's doorbraakalbum Paradise In Me."
Ik ben erg benieuwd naar Sarah.
Optredens die ik niet wil missen: Garbage, Greenday, Rammstein, Mars Volta, Bloc Party, Soulwax, QOTSA, Foo Fighters, REM, Sarah Bettens en Tom McRae.
Weet je dat zeker? Zou wel jammer zijn.....quote:
Dat is de enige reden dat ik nog zou gaan, kans is zeker aanwezig dat ze nog komen. De rest heb ik alles al gezien van de grote attracties, Manics ook wel pas in Londen, maar wil ze nog een laatste keer op een festival zien, dus wacht waar ze optreden, buiten GB.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Zou wel jammer zijn.....
Persoonlijk vind ik de rest van het programma ook wel de moeite waard, dus ga ik ook zeker, maar de manics zouden wel een welcome aanvulling zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik nog zou gaan, kans is zeker aanwezig dat ze nog komen. De rest heb ik alles al gezien van de grote attracties, Manics ook wel pas in Londen, maar wil ze nog een laatste keer op een festival zien, dus wacht waar ze optreden, buiten GB.
Snel waarschijnlijk, verleden jaar was het heel snel uitverkocht (binnen een maand geloof ik) en vervolgens woekerprijzen op internet. Denk dat zwarthandelaren Werchter dit jaar hebben gekozen om een flinke bron van inkomsten te genereren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef nozem het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat het uitverkocht is, ik wil ook gaan maar heb nog niks met mijn vaste festivalclubje afgesproken..
Rock Werchter 2004quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:31 schreef Razzerr het volgende:
Kan iemand misschien de topics van vorig jaar nog tevoorschijn toveren?
De search werkt niet...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
........................
Tom McRae (wil ik graag zien, ben hem al 4x misgelopen)
Ik heb er expliciet naar gevraagd bij Ticketservice en ze vertelden me dat het niet hoefde. Er werd ook nadrukkelijk gezegd dat je het kaartje goed moest bewaren omdat het ook je treinkaartje is... (niet dat ik daar gebruik van ga maken, ik zie me al met mijn halve huisraad slepen in de treinquote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Acathla het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je niets om te ruilen etc?
Anders koop ik mn kaartje wel in Belgie, ik woon aan de grens.
Sinds wanneer weten ze bij de Ticketservice iets?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb er expliciet naar gevraagd bij Ticketservice en ze vertelden me dat het niet hoefde. Er werd ook nadrukkelijk gezegd dat je het kaartje goed moest bewaren omdat het ook je treinkaartje is... (niet dat ik daar gebruik van ga maken, ik zie me al met mijn halve huisraad slepen in de trein)
Hoezo maar 1 per persoon? Heb zaterdag gewoon meerdere kaarten kunnen bestellen....quote:Op maandag 21 maart 2005 16:49 schreef IM_Barney het volgende:
Ik heb 2 combi-kaarten besteld via de belgische Go For Music site. Bij Ticketservice kan je er maar 1 per persoon bestellen.
Heb er weer erg veel zin in!
Via internet momenteel maar 1, was zaterdag nog 4.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo maar 1 per persoon? Heb zaterdag gewoon meerdere kaarten kunnen bestellen....
Hm zou de kaartverkoop zo snel gegaan zijn?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Via internet momenteel maar 1, was zaterdag nog 4.
Volgens mij werkt dat niet. Als je meer dan 1 transactie op 1 naam doet dan wordt je bestelling gecanceled.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hm zou de kaartverkoop zo snel gegaan zijn?
Ach als je er 2 nodig hebt, doe je toch 2 keer dezelfde transactie. Dan heb je toch wat je wilt...
Hmm het is me toch wel eens gelukt, maar misschien was dat toeval. Snap overigens niet zo het nut dat je nu maar 1 kaartje kan bestellen.....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet. Als je meer dan 1 transactie op 1 naam doet dan wordt je bestelling gecanceled.
Ik snap d'r ook niet veel van, erg handig is het in ieder geval niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm het is me toch wel eens gelukt, maar misschien was dat toeval. Snap overigens niet zo het nut dat je nu maar 1 kaartje kan bestellen.....
Je moet alleen wel bij 'gemeente' je woonplaats invullenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Via www.goformusic.be kun je nog max. 4 kaartjes tegelijk bestellen, leuk detail: de service c.q. bijkomende kosten zijn lager dan in Nederland en de kaartjes worden ook dan aangetekend verzonden.
Dat is het TW Classic festival, duurt een dag met 5 'oudere' bands.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:11 schreef peaceman het volgende:
Beetje vaag, maar Brian Wilson zou evt ook komen, alleen staat het raar op zijn website http://www.brianwilson.com/tour/index.html#anchor1, daar staat namelijk dat ie op 25 juni op een festival op Werchter staat... Iemand weet hoe dat zit? T lijkt mij een foutje op de website...
Stevige schoenen als je vooraan wilt staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:04 schreef M-tijn het volgende:
Ik ga er voor de eerste keer heen, hebben jullie nog tips/hints?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |