Welk debacle? 2manydj's was retepopulairquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
(3) Na het debacle van afgelopen jaar hebben de broertjes besloten nooit meer als 2ManyDj's op festivals als RW te draaien.
Je geeft zelf al antwoord.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef mrkoenz het volgende:
[..]
Welk debacle? 2manydj's was retepopulair![]()
Ik heb ze ook alle 4 al gezien, maar in tegenstelling tot jou, vond ik REM geweldig, Faithless goed, Rammstein matig en Chemical Brothers redelijk...quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:29 schreef placebeau het volgende:
kut, heb die allevier al gezien, en was van geen enkel van de vier echt onder de indruk.
Helaas was het niet zo...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:07 schreef tha_dark het volgende:
Maandag worden waarschijnelijk nog meer namen bekend gemaakt.
De namen worden volgende week bekend gemaakt, lees ik op Graz. Pinkpop schijnt gevraagd te hebben even te wachten met het bekendmaken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:07 schreef coz het volgende:
ze mogen wel opschieten met die namen .....
het liefst voooooordat ik kaartjes koop![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef StofjeB het volgende:
Ik hoop op Kaizers Orchestra, Muse, John Frusciante, Placebo, An Pierlé, Dresden Dolls, Chemical Brothers, Radiohead, Concubine, Groove Armada, Metallica, Franz Ferdinand, en... of is dat teveel gevraagd, huh?
dan kom jij elk jaar aan je trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:34 schreef Acathla het volgende:
Ik ga sowieso voor R.E.M.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:10 schreef ImPrEzA het volgende:
vrijdagavond om 20:00 uur komt er als het goed is een hoop op www.rockwerchter.be te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |