dat heb ik gemist... waarom niet? Vanwege die steekpartij?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef DaisyDuke het volgende:
(3) Na het debacle van afgelopen jaar hebben de broertjes besloten nooit meer als 2ManyDj's op festivals als RW te draaien.
Die snap ik ook niet echt...Dak ging eraf wat mij betreft..heerlijke afsluiter..soort verzameling van alle soorten muziek van het festival. Erg leuk..ook de sfeer was super. Security kreeg nog ovatie en ik zag alleen maar lachende gezichten.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:46 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
dat heb ik gemist... waarom niet? Vanwege die steekpartij?
Ze waren op t laatste moment vervanger van David Bowie maar ik ben wel even heerlijk uit m'n dak gegaan die laatste avond
Omdat ze datgeen geworden zijn waar ze in eerste instantie een tegenreactie op waren; "superstar DJ's" die voor duizenden mensen op grote festivals headlinen.quote:
Tja altijd balen als heel veel mensen je muziek en draaikunsten waarderen.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Omdat ze datgeen geworden zijn waar ze in eerste instantie een tegenreactie op waren; "superstar DJ's" die voor duizenden mensen op grote festivals headlinen.
Zeker, hopen dat een paar namen ook op RW staanquote:Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Ben ook erg benieuwd wat RW ons dit jaar gaat brengen... Rock am Ring begint er in elk geval veelbelovend uit te zien... hopen dat RW volgt!
ik ben niet zo zeer into soulwax, en heb idd verkeerd gelezen (was een nieuwe single die van het bestaande album kwam.) Maar des ondanks heb ik een sterk vermoeden dat soulwax wel op rockwerchter zal verschijnen...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zeg, blijven we er wel even bij....
(1) Het nieuwe album van Soulwax heet 'Any Minute Now' en is al bijna een half jaar uit.
(2) Het eerste gedeelte van de tour door NL/B zit er daarom alweer op.
(3) Na het debacle van afgelopen jaar hebben de broertjes besloten nooit meer als 2ManyDj's op festivals als RW te draaien.
Zie de diverse Soulwax-topics hier op Fok!
of Stingquote:Op zondag 26 december 2004 13:12 schreef Kolkus het volgende:
Yee, Faithless en misschien wel REM.....![]()
![]()
Dat vermoeden deel ik dan met je. Of je blij moet zijn met Soulwax op RW is een heel ander verhaal....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:40 schreef dikavi het volgende:
[..]
ik ben niet zo zeer into soulwax, en heb idd verkeerd gelezen (was een nieuwe single die van het bestaande album kwam.) Maar des ondanks heb ik een sterk vermoeden dat soulwax wel op rockwerchter zal verschijnen...
Welk debacle? 2manydj's was retepopulairquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoord.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef mrkoenz het volgende:
[..]
Welk debacle? 2manydj's was retepopulair![]()
Ik heb ze ook alle 4 al gezien, maar in tegenstelling tot jou, vond ik REM geweldig, Faithless goed, Rammstein matig en Chemical Brothers redelijk...quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:29 schreef placebeau het volgende:
kut, heb die allevier al gezien, en was van geen enkel van de vier echt onder de indruk.
Helaas was het niet zo...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:07 schreef tha_dark het volgende:
Maandag worden waarschijnelijk nog meer namen bekend gemaakt.
De namen worden volgende week bekend gemaakt, lees ik op Graz. Pinkpop schijnt gevraagd te hebben even te wachten met het bekendmaken.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:07 schreef coz het volgende:
ze mogen wel opschieten met die namen .....
het liefst voooooordat ik kaartjes koop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |