'919 Gijsjes spelen met takken' zou wel een stoere geweest zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, kon even geen betere titel verzinnen.![]()
Takkenjongquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:39 schreef Chocobo het volgende:
'919 Gijsjes spelen met takken' zou wel een stoere geweest zijn
Straks hebben we officieel geen leven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:40 schreef Chocobo het volgende:
Fok! staat op de 6e plaats van grootste forum's van de wereldWij zitten in de top 100 van Fok! posters
Maakt ons dat,.................
,......... de grootste posters van de wereld ?
Dacht dat jij dat wel geil zou vindenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:48 schreef GinaG het volgende:
Lieve, lieve Strolie![]()
![]()
![]()
IK HEB NET GEGETEN GVD!!!!!!!![]()
Nou schijn ik behoorlijk kinky te zijn jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel geil zou vinden
hey zeus!quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
top dat jullie matchmaking gingen spelen zonder mij![]()
HAHA nog wel heel aangekomen? Pakket dan, jij heelt toch wel weer..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fietsen met een Makro Kerstpakket is niet handig
Das een redelijk domme vraag maar kan gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef Nadientje het volgende:
als ik nu 24 koop seizoen 3 bij play.com staat er dan nederlandse ondertiteling onder of is dit nu een domme vraag![]()
Als je enthousiast genoeg spuit zal dat uiteindelijk ook wel werken..quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:54 schreef Nadientje het volgende:
ja ik ben niet zo slim zeiden ze hier gister he cho![]()
ik had gewoon glassex gespoten op mijn auto in plaats van ruitenontdooier
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:57 schreef Nadientje het volgende:
nou ja ik ben geverfd![]()
ik denk wat ruikt dat spul opeens lekker... toen ik keek bleek het glassex te zijn, terwijl ik de week ervoor nog tegen vriendje had gezegd die mijn auto kwam halen dat ie moest uitkijken omdat ik 2 flessen in mijn auto had![]()
Eeeuuhhhh, nee dus.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:53 schreef QueenR het volgende:
Das een redelijk domme vraag maar kan gebeuren.. Engeland is ook regio 2, dus ja er staan gewoon nederlandse ondertiteling bij.
Kopeh dus!!
![]()
Ik verkoop het echt nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
HAHA nog wel heel aangekomen? Pakket dan, jij heelt toch wel weer..
Nope, maar Zweeds klinkt zo tofquote:Ben je trouwens van noorse afkomst ofzo? god jul (godt nytt år )
ow.. dan heb ik tot nu toe erg veel geluk gehad bij het bestellen bij play.comquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeuuhhhh, nee dus.Op Engelse DVD's staat meestal geen Nederlandse ondertiteling, ook al is het R2.
Nadine, gewoon even bij details van de DVD kijken bij "subtitles". 24 heeft dus geen Nederlandse ondertiteling.
kom ik aan met mijn noors, denk ik ook eens iets te wetenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verkoop het echt nietVeel te coole dingen. Spaghettipakket, vergiet en servies en koker enzo
[..]
Nope, maar Zweeds klinkt zo tof
Och, je zat in de buurtquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
kom ik aan met mijn noors, denk ik ook eens iets te wetenlijkt ook zo verdomt veel op mekaar
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:54 schreef Nadientje het volgende:
ja ik ben niet zo slim zeiden ze hier gister he cho![]()
ik had gewoon glassex gespoten op mijn auto in plaats van ruitenontdooier
als je vroeg begint wel ja. De meeste gijsjes worden pas laat wakker op jij & struisvogel na danquote:Op woensdag 22 december 2004 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaa. dat heb je als je weer werkt he..
Redelijk dom antwoord. Play is UKquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
Das een redelijk domme vraag maar kan gebeuren.. Engeland is ook regio 2, dus ja er staan gewoon nederlandse ondertiteling bij.
Kopeh dus!!
![]()
De details kloppen vaak ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeuuhhhh, nee dus.Op Engelse DVD's staat meestal geen Nederlandse ondertiteling, ook al is het R2.
Nadine, gewoon even bij details van de DVD kijken bij "subtitles". 24 heeft dus geen Nederlandse ondertiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |