oh, dan gaat hij naar PSVquote:Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef twi het volgende:
Misschien hebben ze het over 't broertje van Aimar. Speelt nog bij River Plate, dacht ik
quote:Angelos Charisteas (Werder Bremen): Spits die snel kwam, maar bij Werder na een redelijk debuutjaar een beetje op een zijspoor geraakte. Rehhagel behoudt het vertrouwen in Charisteas (24), die eerder bewees met zijn lengte en snelheid voorin een gevaar te kunnen wezen. Scoorde bij zijn debuut in de nationale ploeg na 2 minuten.
hou je daar toch niet mee bezig. hij komt toch never nooit niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:23 schreef Nashje het volgende:
Nog enige nieuwe berichten over Aimar?
1,2 ,3 .. kilo vuurwerk. Ach tot drie moet hij wel komen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en Lucius ziet er uit alsof ie net tot 3 kan tellen.
Wat is je punt..
Zei ie toen niet dat Otto em er alleen bijgehaald had omdat ie goed duits sprakquote:Op donderdag 23 december 2004 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Daggla, ik kan me herinneren dat je voor het EK en tijdens de eerste wedstrijd weinig kapot was van Angelos...
Net als Van der Vaart zeker?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je?![]()
Babel wordt de spits van de toekomst samen met Huntelaar
quote:Dr.Daggla (Moderator) - zaterdag 12 juni 2004 @ 18:04
KUTCHARISTEAS FLIKKER OP .
En waar kwam Aristóteles vandaan?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aannemelijk maken dat Grieken niet sporen. Want waren het niet de Grieken die Aristóteles tot het drinken van een gifbeker dwongen?
Dat-ie naar Isreal gaat wil ik wel geloven maardat-ie daar Kerst gaat vieren zit er denk ik niet inquote:Op donderdag 23 december 2004 12:50 schreef JaWi het volgende:
de Ridder is trouwens naar Israël gevlogen om kerst te vieren met zijn familie, wat een bron toch dat schiphol.
zijn het eens geen hartproblemen krijgen we dit!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Werder Bremen ontkent transfer Charisteas;
De overgang van Angelos Charisteas naar Ajax is nog niet rond. Werder Bremen laat via Klaus Allofs weten dat er nog een flink gat zit tussen het bod van de Amsterdammers en de vraagrpijs.
De Griek heeft zelf een principe-akkoord met de Amsterdammers. Hij moet nog wel worden gekeurd. Charisteas, maker van de winnende goal in de finale van EURO2004, moet in Amsterdam Zlatan Ibrahimovic opvolgen.
Bron: RTL Text.
Er is dus nog hoop dat die niet komtquote:Op donderdag 23 december 2004 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn het eens geen hartproblemen krijgen we dit!
Nee jij wilt dus liever keus nummer 4 of 5 als spits?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Er is dus nog hoop dat die niet komt
Nee, dat was Socrates.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
Aannemelijk maken dat Grieken niet sporen. Want waren het niet de Grieken die Aristóteles tot het drinken van een gifbeker dwongen?
Dat jij het niet ziet in Babel dat is jouw probleemquote:
Ja Socrates inderdaad. Maar hij werd wel degelijk gedwongen, als hij de beker zelf niet opdronk zou hij worden doodgeslagen. Z'n vrouw moest in bedwang worden gehouden door keizerlijke soldaten en zag hoe haar man voor haar ogen stierf aan de beker dollekervel.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:38 schreef keeper het volgende:
Tot zover dit educationele moment in VBL.
Ja grootste en sterke held enzovoort, het vervolg heb ik verdrongenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:02 schreef Spideyman het volgende:
Kennen jullie het verhaal van de Griekse halfgod Ajax al?
Ehm nee dat is niet zo hoor. Socrates ging eerst in bad, z'n volgelingen moesten huilen, hij maande hen tot stoppen met huilen, kreeg vorstelijk te eten etc. 1 bewaker moest ook huilen omdat Socrates totaal niet kwaad was op de bewakers en volledige medewerking gafquote:Op donderdag 23 december 2004 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja Socrates inderdaad. Maar hij werd wel degelijk gedwongen, als hij de beker zelf niet opdronk zou hij worden doodgeslagen. Z'n vrouw moest in bedwang worden gehouden door keizerlijke soldaten en zag hoe haar man voor haar ogen stierf aan de beker dollekervel.
Net als Seneca, nog een bekende filosoof vermoord door de Grieken.
Die laatste woorden kloppen inderdaad, ik heb 't toevallig onlangs gelezen in een boek van Geert Mak en René van Stipriaan waarin een getuigenis van Plato is verwerktquote:Op donderdag 23 december 2004 18:24 schreef keeper het volgende:
Naja, de exacte loop der dingen zal wel niet te achterhalen zijn, maar ik bedoelde meer dat het dus kwam omdat hij ter dood veroordeeld was. Hij werd niet zomaar gedwongen.
Dat van die jury grootte klopt trouwens.
Socrates laatste woorden waren Crito, ik ben Asclepius een haan schuldig, betaal jij de schuld?
Een haan was het traditionele offer aan Asclepius voor een zachte dood.
Met dank aan wikipedia voor dat laatste feitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |