Ik weet 't niet, op de 1 of andere manier heb ik bij hem het gevoel dat ie een grote mislukkeling is. Dat gevoel had ik ook bij Boukhari, Soetaers, Anastasiou en Obodaiquote:Op woensdag 22 december 2004 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat Ajax Charisteas heeft aangetrokken. Waarom zou hij een miskoop zijn? Ik denk dat hij Ajax en de supporters niet gaat teleurstellen. Maar dan moet hij wel de tijd krijgen om zich te settelen.
dat gevoel hebben wij bij jou ookquote:Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, op de 1 of andere manier heb ik bij hem het gevoel dat ie een grote mislukkeling is. Dat gevoel had ik ook bij Boukhari, Soetaers, Anastasiou en Obodai
quote:Ajax neemt Charisteas definitief over van Werder
Ajax heeft Angelos Charisteas overgenomen van Werder Bremen, zo bevestigde algemeen directeur Arie van Eijden tegenover RTV Noord-Holland. De Amsterdammers betalen rond de 4,8 miljoen eurovoor de spits die naar verluidt 1,2 miljoen gaat verdienen.
"Donderdag zullen de handtekeningen worden gezet en dan is de overgang van Charisteas naar Ajax definitief rond", heeft Van Eijden volgens de provinciale zender verklaard.
De spits die Griekenland afgelopen zomer Europees Kampioen maakte, is al enige tijd ontrevreden in Bremen. Zelden staat hij in de basis. Vorig maand tegen Freiburg mocht hij een keer beginnen en scoorde gelijk een hattrick (6-0).
bron: Voetbalzone ( en van Eijden)
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat gevoel hebben wij bij jou ook
en volgens mij had je dat zelfs bij Chivu, Maxwell en Zlatan.
daar heb je ook geen voetbalinzicht voor nodig hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, op de 1 of andere manier heb ik bij hem het gevoel dat ie een grote mislukkeling is. Dat gevoel had ik ook bij Boukhari, Soetaers, Anastasiou en Obodai
Obodai is niet gekocht maar speelde al een poos in het 2de en weet niet hoelang hij al bij Ajax was.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Maxwell wist ik hoe goed hij was aangezien ik er bij was in Terborg toen Ajax hem scoutte, hij speelde daar de sterren van de hemel. Zlatan en Chivu kon ik niet beoordelen toen ze kwamen omdat ik ze nooit had zien spelen daa rvoorquote:Op woensdag 22 december 2004 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat gevoel hebben wij bij jou ook
en volgens mij had je dat zelfs bij Chivu, Maxwell en Zlatan.
nee maar je zegt dat je een bepaald gevoel had bij die spelers, je baseert het dus niet op je voetbalkennis.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Maxwell wist ik hoe goed hij was aangezien ik er bij was in Terborg toen Ajax hem scoutte, hij speelde daar de sterren van de hemel. Zlatan en Chivu kon ik niet beoordelen toen ze kwamen omdat ik ze nooit had zien spelen daa rvoor
Aggelos scoort vanaf de bank dit seizoen echter toch aardig, gemeten naar minuten. Dus dat zegt niet al te veel.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Spideyman het volgende:
Mijn God het is Koeman weer gelukt. Een notoire bankzitter die gemiddeld 1 doelpunt per 4 wedstrijden maakt.
Niet te filmen dit. Heeft Ajax dan zo weinig geld op de bankrekening?
Hij volgt sowieso pas 3 jaar voetbal in het algemeen.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee maar je zegt dat je een bepaald gevoel had bij die spelers, je baseert het dus niet op je voetbalkennis.
Een meevoetballende spits is voor Ajax nog veel belangrijker...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Spideyman het volgende:
Mijn God het is Koeman weer gelukt. Een notoire bankzitter die gemiddeld 1 doelpunt per 4 wedstrijden maakt.
Gaat ie weg dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
4,8 miljoen. Ze konden beter Babel houden.
Sja, als je 10 minuten per wedstrijd speelt is het best aardig hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Spideyman het volgende:
Nee, ik bedoelde Babel houden voor in de spits. Want nu zal Charisteas in de spits komen en babel waarschijnlijk bank. Ik zie liever babel spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gaat ie weg dan?.
Ow, en ik hoop echt dat het door gaat..
Harry is een held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |