abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 15:02:37 #76
82589 S-Two
barba macacu
pi_24138726
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef twi het volgende:

[..]

Ah, dacht dat 't andersom was Nouja, ik hoef 'm bij Ajax niet terug. Hij is inmiddels ook al 30. In z'n tijd bij Ajax was ik een van de weinigen die wat in 'm zag, geloof ik.
Ik was ook altijd wel fan, alleen om hem nu nog weer terug te halen? no thanx...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24139076
De Ridder blijft dus. Hmm, dat kan nog interessant worden. Al denk ik toch dat je De Ridder moet verhuren, aan wie maakt Ajax, denk ik, niet uit, zolang het maar geen Feyenoord of PSV is.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24139109
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef twi het volgende:

[..]

Ah, dacht dat 't andersom was Nouja, ik hoef 'm bij Ajax niet terug. Hij is inmiddels ook al 30. In z'n tijd bij Ajax was ik een van de weinigen die wat in 'm zag, geloof ik.
Hij gaf een kopstoot aan Vahid Hashemian (nu Bayern), waardoor diens neus brak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24139780
Gelukkig blijft De Ridder, ik zou het een slechte ontwikkeling vinden als hem weg zouden doen.
En laat die Griek maar varen, gewoon Babel laten staan.
pi_24140188
In fifa 2005 doet charisteas het goed bij ajax hij legt er de ene na de andere in, ja ik zie het wel zitten
pi_24140204
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef kreischer2000 het volgende:
In fifa 2005 doet charisteas het goed bij ajax hij legt er de ene na de andere in, ja ik zie het wel zitten
Van Beukering ook, wat is je punt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24140457
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat jij niet de enige bent die zijn kennis uit onzinnige bronnen haalt .
slettebak [@] gmail.com
pi_24140590
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Achter mijn post had een die redenering was niet heel serieus bedoelt.
pi_24141234
Daar issssie dan:

Charisteas nieuwe spits van Ajax
AJAX Ajax heeft een nieuwe spits. Angelos Charisteas komt met onmiddellijke ingang naar Amsterdam.
De Griekse spits van Werder Bremen zal bij Ajax 1,2 miljoen per jaar gaan verdienen. Ajax betaalt naar verluidt 4,8 miljoen euro aan de Duitse kampioen.
Donderdag zullen de handtekeningen worden gezet en dan is de overgang van Charisteas naar Ajax defintief rond.

Bron:http://www.rtvnh.nl/
pi_24141325
Hahahahaha 1,2 miljoen per jaar, dat is echt te veel voor Charisteas. Deze aankoop zal leiden tot het definitieve ontslag van Knoeiman, wát een kapitaalvernietiging is dit zeg, daar kan geen Leandro tegen op (die kostte weliswaar hetzelfde maar zuigt niet zoveel salaris weg).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24141343
gefeliciteerd Charisteas, je mag nu voor Ajax spelen
pi_24141349
Och, ik geloof het ook niet. Ajax doet toch geen uitspraken over de financiën, dus ja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24141417
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, ik geloof het ook niet. Ajax doet toch geen uitspraken over de financiën, dus ja...
ze waren nu toch verplicht die cijfers bekend te maken omdat ze op de beurs zitten (of staan?)?
pi_24141441
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:25 schreef cultheld het volgende:
Hahahahaha 1,2 miljoen per jaar, dat is echt te veel voor Charisteas. Deze aankoop zal leiden tot het definitieve ontslag van Knoeiman, wát een kapitaalvernietiging is dit zeg, daar kan geen Leandro tegen op (die kostte weliswaar hetzelfde maar zuigt niet zoveel salaris weg).

Leandro pakt ook heel veel geld. Hij is ook een speler buiten de EU, remember.

We zien je wel terug wanneer Charisteas ons kampioen heeft gemaakt
pi_24141448
Ajax doet hier nooit uitspraken over, al zal Angelos wel komen. Babel leert van hem, wordt nog beter en we worden steeds sneller en sneller kampioen. Altijd leuk.
pi_24141514
Ik vind het nog steeds een prima aankoop
In Southern Sun
pi_24141516
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:31 schreef VoreG het volgende:
Ajax doet hier nooit uitspraken over, al zal Angelos wel komen. Babel leert van hem, wordt nog beter en we worden steeds sneller en sneller kampioen. Altijd leuk.
Sneller dan 2015 bedoel je
pi_24141543
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Sneller dan 2015 bedoel je
ja, hij bedoelt 2005 en alles daarna
pi_24141814
Kapitaalvernietiging, ik zie werkelijk niets in een bankzitter van Weder Bremen die door countervoetbal Europees Kampioen is geworden. Het soort voetbal wat Ajax juist niet wil spelen.
Verder staat een titel niet voor een garantie voor succes, zie het Santos verhaal.

Maar ja, ze willen nu eenmaal een nieuwe spits aankopen, hopen dat die er dan maar heel veel inschiet.
pi_24141908
Charisteas... ik vind het niets. Ik hoop voor Koeman en consorten dat dit niet miskoop # 25 wordt...
Paniekaankoop...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24141980
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Cheiron het volgende:
Charisteas... ik vind het niets. Ik hoop voor Koeman en consorten dat dit niet miskoop # 25 wordt...
Paniekaankoop...
Paniekaankoop? Ze hebben een half jaar kunnen zoeken naar een spits.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24142226
Ik kan maar niet begrijpen dat Ajax zo graag geld weggooit. Eerst 5 miljoen euro voor Sonck, nu deze grap. Ik denk dat Ajax van al dat geld dat is gespendeerd aan miskopen al drie topspelers had kunnen kopen
pi_24142275
Jij wist van te voren natuurlijk ook al dat Sonck een miskoop zou blijken. Sonck was op dat moment de juiste en enige logische keuze...
In Southern Sun
pi_24142330
quote:
Spakenburg strikt Ajax voor oefenpot
Spakenburg speelt op zaterdag 8 januari een oefenwedstrijd tegen Ajax. Het duel begint om half drie op sportpark De Westmaat. Ajax zal met een groot aantal spelers uit de A-selectie aantreden.
pi_24142371
quote:
Op woensdag 22 december 2004 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Dat is lekker dichtbij, eens kijken of ik erbij kan zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')