Ik was ook altijd wel fan, alleen om hem nu nog weer terug te halen? no thanx...quote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dacht dat 't andersom wasNouja, ik hoef 'm bij Ajax niet terug. Hij is inmiddels ook al 30. In z'n tijd bij Ajax was ik een van de weinigen die wat in 'm zag, geloof ik.
Hij gaf een kopstoot aan Vahid Hashemian (nu Bayern), waardoor diens neus brak.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dacht dat 't andersom wasNouja, ik hoef 'm bij Ajax niet terug. Hij is inmiddels ook al 30. In z'n tijd bij Ajax was ik een van de weinigen die wat in 'm zag, geloof ik.
Van Beukering ook, wat is je punt?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:26 schreef kreischer2000 het volgende:
In fifa 2005 doet charisteas het goed bij ajax hij legt er de ene na de andere in, ja ik zie het wel zitten
Dat jij niet de enige bent die zijn kennis uit onzinnige bronnen haaltquote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Beukering ook, wat is je punt?
Achter mijn post had eenquote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Beukering ook, wat is je punt?
ze waren nu toch verplicht die cijfers bekend te maken omdat ze op de beurs zitten (of staan?)?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, ik geloof het ook niet. Ajax doet toch geen uitspraken over de financiën, dus ja...
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:25 schreef cultheld het volgende:
Hahahahaha 1,2 miljoen per jaar, dat is echt te veel voor Charisteas. Deze aankoop zal leiden tot het definitieve ontslag van Knoeiman, wát een kapitaalvernietiging is dit zeg, daar kan geen Leandro tegen op (die kostte weliswaar hetzelfde maar zuigt niet zoveel salaris weg).
Sneller dan 2015 bedoel jequote:Op woensdag 22 december 2004 17:31 schreef VoreG het volgende:
Ajax doet hier nooit uitspraken over, al zal Angelos wel komen. Babel leert van hem, wordt nog beter en we worden steeds sneller en sneller kampioen. Altijd leuk.
Paniekaankoop? Ze hebben een half jaar kunnen zoeken naar een spits.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Cheiron het volgende:
Charisteas... ik vind het niets. Ik hoop voor Koeman en consorten dat dit niet miskoop # 25 wordt...
Paniekaankoop...
quote:Spakenburg strikt Ajax voor oefenpot
Spakenburg speelt op zaterdag 8 januari een oefenwedstrijd tegen Ajax. Het duel begint om half drie op sportpark De Westmaat. Ajax zal met een groot aantal spelers uit de A-selectie aantreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |