Geloof me, all we need is Harry.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Zoniet, dan wordt Daggla gelynched.
En als die dan geblesseerd is heb je uhm......Niets.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:22 schreef HeyFreak het volgende:
vergeet die griek en laat babel staan....
Nu is het ook nog afwachten. Die Charisteas zie ik ook geen potten breken en dan heb je een hele dure bankzitter...alweer...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En als die dan geblesseerd is heb je uhm......Niets..
Mwa, hij presteert iig onder druk en heeft weinig kansen nodig om er een goaltje in te prikken.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Nu is het ook nog afwachten. Die Charisteas zie ik ook geen potten breken en dan heb je een hele dure bankzitter...alweer...
quote:Geruchten over een op handen zijnde transfer daargelaten: Ajax en de talentvolle middenvelder c.q. rechtsbuiten hebben overeenstemming bereikt over het vernieuwen van het contract van de Amsterdamse Ajacied. De overeenstemming betreft een contract op basis van verbeterde voorwaarden tot en met 30 juni 2007.
"Het is fijn dat Ajax vertrouwen in mij heeft. Uiteraard zal ik mijn uiterste best doen een bijdrage te leveren in de strijd om het landskampioenschap, de Amstel Cup en de UEFA Cup", zegt Daniël de Ridder op Ajax.nl.
Jullie zien alweer het belangrijkste punt over het hoofd. Hij is Europees Kampioen!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Nu is het ook nog afwachten. Die Charisteas zie ik ook geen potten breken en dan heb je een hele dure bankzitter...alweer...
Ja, en de winnende goal he.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jullie zien alweer het belangrijkste punt over het hoofd. Hij is Europees Kampioen!
Bij een discussie kan je de concurrent altijd van repliek dienen met "Maar wij hebben een Europees Kampioen in de gelederen."
Tja dat had met Santos ook geen effectquote:Op woensdag 22 december 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
!
Bij een discussie kan je de concurrent altijd van repliek dienen met "Maar wij hebben een Europees Kampioen in de gelederen."."
Saai, schmaai.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:38 schreef HeyFreak het volgende:
Griekenland Europees kampioen met het meest saaie team ooit
Naja, afwachten maar...
alweer? hij was toch al eerder boos opgestapt?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Saai, schmaai.
Kampioenen!!!.
Sunday Oliseh is trouwens boos opgestapt bij Borussia. Terughalen is wel een optie, opzich..
leek me opzich beter voor zijn ontwikkeling om hem te verhuren.quote:Daniel de Ridder verlengt contract bij Ajax
22/12/2004 12:22
Daniel de Ridder heeft een nieuw contract bij Ajax getekend. De twintigjarige Amsterdammer verlengde zijn medio 2005 aflopende verbintenis met twee jaar én gaat beter verdienen.
'Het is fijn dat Ajax vertrouwen in mij heeft. Uiteraard zal ik mijn uiterste best doen een bijdrage te leveren in de strijd om het landskampioenschap, de Amstel Cup en de UEFA Cup', laat De Ridder weten.
De Ridder debuteerde elf maanden geleden als rechtsbuiten in de hoofdmacht tegen Roda JC en kwam in het seizoen 2003/04 tot vijftien wedstrijden, waarin hij één keer scoorde.
Dit seizoen is zijn inbreng veel beperkter. Alleen tegen SC Heerenveen startte hij in de basis en vijf keer viel hij in. Ronald Koeman ziet in hem geen echte rechtsbuiten meer maar gebruikt De Ridder wel als vervanger van Tom De Mul en Mauro Rosales.
Verschillende clubs toonden interesse om De Ridder over te nemen in de winterstop. Vitesse informeerde maar vond hem te duur en Willem II ziet in De Ridder een optie om op huurbasis de rechterflank te komen versterken.
Iemand die zijn contract verlengd kan nog steeds verhuurd worden. Wel goed dat zijn contract wordt verlengd.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
staat nu ook op VI:
[..]
leek me opzich beter voor zijn ontwikkeling om hem te verhuren.
Nee, hij had een andere speler (teamgenoot) een klap op z'n kokosnoot gegeven en heeft toen een jaartje voor volgens mij Wolfsburg gespeeld. Of Bochum?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alweer? hij was toch al eerder boos opgestapt?
Ah, dacht dat 't andersom wasquote:Op woensdag 22 december 2004 13:09 schreef zjroentje het volgende:
Na die klap op die kokosnoot kon hij vertrekken bij Bochum, en ging hij weer terug naar de BVB.
Ik was ook wel een fan van Sunday.. Erg nuttige speler en hij heeft nog maar een jaar van z'n contract over..quote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dacht dat 't andersom wasNouja, ik hoef 'm bij Ajax niet terug. Hij is inmiddels ook al 30. In z'n tijd bij Ajax was ik een van de weinigen die wat in 'm zag, geloof ik.
Die terugspeelbalquote:Op woensdag 22 december 2004 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, dacht dat 't andersom wasNouja, ik hoef 'm bij Ajax niet terug. Hij is inmiddels ook al 30. In z'n tijd bij Ajax was ik een van de weinigen die wat in 'm zag, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |