bij mij staat er de 24ste..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:24 schreef Amun-Ra het volgende:
a.s. dinsdag volgens de site: www.ibgroep.nl
dus maar ff het weekend rustig aan met zuipen![]()
waar halen ze het lef vandaan!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk om het binnen te krijgen... van de andere kant: ik heb er geen fuck aan, het gaat toch meteen richting universiteit
voor dit soort posts staat dit topic nou in Klaagbaakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk om het binnen te krijgen... van de andere kant: ik heb er geen fuck aan, het gaat toch meteen richting universiteit
Op de site van de IB-Groep staat toch echt 24 februari hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:24 schreef Amun-Ra het volgende:
a.s. dinsdag volgens de site: www.ibgroep.nl
dus maar ff het weekend rustig aan met zuipen![]()
Dan zou ik het maar veilig apart laten staan. Als de IBG er later achterkomt (ook al lopen ze zelf achter) mag je het onrechtmatig ontvangen geld inclusief rente terug storten.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:29 schreef Beach het volgende:
Ik krijg nog steeds stufi, maar zit al twee maanden niet meer op school![]()
Bij Mijn IBgroep staat dat het al is overgemaakt, heb alleen nog niet gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef Angeliquetje het volgende:
en is t eral?
Dit staat op de site:quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:16 schreef Angeliquetje het volgende:
en is t eral?
moet je dan (extra/uberhaupt) voor je geld gaan werkenquote:Op maandag 21 februari 2005 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik krijg nog 1x stufi. Daarna nooooooooooooooit meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |