quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:59 schreef Zwansen het volgende:
Whaha! Je mocht willen dat je wijf er zo uit zag huilie!
haha, zonder make up is het inderdaad niet veelquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:17 schreef Drommelsch85 het volgende:
Make-up doet inderdaad veel
[afbeelding]![]()
mensen die hele stukken in hoofdletters typen dat komt intellectueel over, ze is fokkin lekker maar post maar wat picca's van je chicka's als je vind dat die beter zijn....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
ZE IS EEN SLET.
Als je maar een interview ofzo hoort van haar... Ze is toch echt een dom wicht.
Ik steun jou wel hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
ZE IS EEN SLET.
Ben jij homo ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
ZE IS EEN SLET.
Dat geld toch voor alle 'sterretjes'. Haal het vernis eraf en je ziet wat er werkelijk onder zit...quote:
ik las zuigenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:09 schreef Toryu het volgende:
ik vind dr knapper en beter kunnen zingen als britney, maar idd...niet echt orginaal...
om neukbaar te zijn hoeven de dames geen iq van 180 te hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
ZE IS EEN SLET.
Eerder moslim lijkt mij.quote:
Nou........echt goed vond ik die zang niet nou. Gewoon een toontje houden kan ze niet. Alleen die uithalen kan ze live. Maar om daar nou uren naar te luisteren gaat ook vervelen. Ze zag er echter wel errrrrrrrrrrg lekker uit met dat zwarte haarquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind haar absoluut NIET mooi, maar zingen kan ze dus echt WEL
Gisternacht was er een concert van haar op veronica, en jezus ze zingt echt goed hoor!
En doe het dan eens van 100 andere vrouwen die jij (wel?) knap vindt. Veel verschil zal je niet zien.quote:Op woensdag 22 december 2004 07:49 schreef tuut84 het volgende:
maak is een foto. als ze s'morgens wakker word
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:20 schreef Kondros het volgende:
[..]
Jij kan nu wel eens hard optiefen sukkel
Sorry hoor Pum... zelfs op die foto ziet ze dr lekker uit..quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:17 schreef Drommelsch85 het volgende:
Make-up doet inderdaad veel
[afbeelding]![]()
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:09 schreef Toryu het volgende:
ik vind dr knapper en beter kunnen zingen als britney, maar idd...niet echt orginaal...
precies!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:59 schreef Zwansen het volgende:
Whaha! Je mocht willen dat je wijf er zo uit zag huilie!
Idd.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:34 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Sorry hoor Pum... zelfs op die foto ziet ze dr lekker uit..![]()
Alsof jij altijd alleen maar wijven kan krijgen die Zonder make-up Bloedmooi uitzien... Yeah right....
Heb al flink wat meisjes gehad... en dr was maar 1e bij die nooit make-up Hoefde te dragen... De rest Moest make-up op... Lijkt me sterk dat jij dat anders hebt...
Mee eens.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef Seiruu het volgende:
Ik vind britney persoonlijk een stuk lekkerder uitzien, maar cristina kan inderdaad echt (beter) zingen, en britney moet het toch meer van haar lichaam hebben (ook niet verkeerd natuurlijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |