Ze heeft ooit schat tegen je gezegd..., 5 dagen geleden!quote:
En niet te vergeten "The Office" dat erna komt! Nu bezig dus...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef tong80 het volgende:
TV-tip : W.F. Hermans-Een overgevoelige natuur.
Een must see programma voor de liefhebers.
BusinessNieuwsRadioquote:Hoorspel War of the Worlds op de radio
NAARDEN (ANP) - Radio Veronica zendt 18 november na 27 jaar de Nederlandse versie van het hoorspel War of the Worlds uit. Dat liet de zender dinsdag weten. Veronica-dj Bart van Leeuwen vertaalde en produceerde de radioversie van het verhaal van auteur H.G. Wells in 1978.
Jeff Wayne schreef eerder dat jaar de muziek bij het originele verhaal en gaf Van Leeuwen toestemming dit te gebruiken voor de Nederlandstalige versie. Radiopresentator Jan van Veen vertelt het verhaal, waarin de stemmen van de muzikanten Patricia Paay, Willem Duyn en Peter Koelewijn zijn te horen.
Steven Spielbergs filmversie van War of the Worlds met onder anderen Tom Cruise was onlangs in de bioscoop te zien.
quote:Op zondag 27 november 2005 04:34 schreef cioran63 het volgende:
Voor verdere geïnteresseerden:
Zondagavond 27 november, nld 3 21.45 uur: Armando, portret van een vriend
Documentaire van Cherry Duyns over Armando, één van de meest uitzonderlijke kunstenaars van Nederland. Zijn oeuvre omvat schilderijen, tekeningen, sculpturen, proza, poezie, muziek en films. Armando kreeg internationale faam sinds hij zich een kwart eeuw geleden in Berlijn vestigde. Armando, portret van een vriend is een documentaire over de tragiek van de mens, het gevecht met de eeuwigheid. “Kunst maken is niet leuk”, zegt Armando in de film. Maker Cherry Duyns en Armando zijn ruim veertig jaar bevriend. Die vriendschap maakt de film tot een intiem en opmerkelijk portret.
Aansluitend een interview met Cherry Duyns.
klik
http://www.idfa.nl/idfa_filmdescription.asp?filmid=25919
Leuk dat je het vraagt DO2:quote:
Leuk dat je even de moeite neemt, DO2.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt DO2:
Ja,
er komt nog wat!
Ned 3 - 23:05 ) Wim Helsen : Heden soup
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Leuk dat je even de moeite neemt, DO2.
Ik ga het ook zeker bekijken.
Een beetje lachen kan immers nooit kwaad.
Deze heb ik live gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Leuk dat je even de moeite neemt, DO2.
Ik ga het ook zeker bekijken.
Een beetje lachen kan immers nooit kwaad.
Ah,quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef wyccie het volgende:
Uur van de wolf: Roald Dahl
Vanavond op Ned. 3 om 20:55h.
Het is er pas bijna een jaar ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah,
dit topic begint z'n vruchten af te werpen.
Ik zag dit topic pas enkele weken geleden. Had misschien eerder sticky gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is er pas bijna een jaar ofzo
Is het nu mijn schuld...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag dit topic pas enkele weken geleden. Had misschien eerder sticky gemaakt moeten worden.
Okay, man.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Ik hou het in de gaten'...In de gaten...
Ik hou(d) het in de gaten ...Ik houd HET in de gaten...
Ik hou het IN de gaten...Ik houd het in de GATEN...
Hmz...Wat een vreemde zin, eigenlijk...
Misschien iemand die zijn gegevens op een ponsband vastlegt (zoals anderen een agenda gebruiken).quote:Op donderdag 22 december 2005 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Ik hou het in de gaten'...In de gaten...
Ik hou(d) het in de gaten ...Ik houd HET in de gaten...
Ik hou het IN de gaten...Ik houd het in de GATEN...
Hmz...Wat een vreemde zin, eigenlijk...
Misschien kun je eens naar de topic titel kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef renzell het volgende:
Ehhhhhh theater, taal en kunst ging het toch over?![]()
Dusseh...... in het theater!![]()
Ook leuk!!!
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef renzell het volgende:
Ehhhhhh theater, taal en kunst ging het toch over?![]()
Dusseh...... in het theater!![]()
Ook leuk!!!
http://www.canvas.be/canv(...)rogramma/index.shtmlquote:Elke donderdag omstreeks middernacht
Vanaf 13 april op Canvas
'Meesterwerken' zet elke week één kunstwerk in de kijker. En probeert de context te schetsen waarin het kunstwerk tot stand kwam.
De sociaal-politieke achtergrond blijkt immers veelbetekenend te zijn voor het soort kunstwerken dat een bepaalde kunstenaar in een bepaalde periode creëerde.
De kunstwerken die aan bod komen waren niet alleen baanbrekend in hun tijd maar hebben ook latere generaties verregaand beïnvloed.
De kunstwerken zijn dus niet enkel uniek omwille van de technische vaardigheden van de kunstenaar, maar evengoed omwille van hun invloed op hun omgeving en de kunstgeschiedenis.
Laat u verleiden en maak samen met Canvas zeven weken lang kennis met de verfijndheid van deze artistieke genieën ...
Een overzicht van de kunstwerken
13/04/2006: The great wave
20/04/2006: Petite danseuse de quatorze ans
27/04/2006: Les demoiselles d'Avignon
04/05/2006: Whistler's mother
11/05/2006: De nachtwacht
18/05/2006: La primavera
25/05/2006: Bal du moulin de la Galette
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |