En ik heb het zowaar gezien!!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Morgen 23 december de kunstenaar Mitsy Groenendijk in Het Klokhuis op Nederland 3.
En, TV gids gehaald???quote:Op woensdag 22 december 2004 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga wellicht morgen zo'n er is een kindeke geboren op aard - TV-gids halen...
( Als ze dubbeldik zijn, wil ik er nog wel eens aan toegeven. )
Die spit ik dan -vanzelfsprekend- grondig door,
en mocht ik iets tegenkomen dat het vermelden waard is, dan zal ik dat ook zeker niet laten.
Ja, die humor heeft ie van z'n vader..quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jawel,
maar het ziet er naar uit dat Jezus geen grote liefhebber van kunst en cultuur is, AR.
Maar je kan wel met 'm lachen...
Iemand die die uitzending gezien heeft die kan vertellen of het de moeite waard is? (Oh, en hoe laat is dat?)quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Aanstaande zondag komt Beeldenstorm gelukkig weer. Ik vindt het niet altijd interesant, maar Henk van Os verteld wel altijd leuk.., en ach, het zijn maar 10 minuutjes
Deze keer een herhaling van de uitzending van 19-09-2004:
Of het de moeite waard is weet ik niet.., maar ik kan je wel vertellen dat het om 18:20 begint op Ned1 (morgen dus he)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iemand die die uitzending gezien heeft die kan vertellen of het de moeite waard is? (Oh, en hoe laat is dat?)
En DV is the DaVinci code.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah, dat is alvast 1 mysterie opgelost
Omdat de ware kunstliefhebber nooit voor twaalven op bed ligt.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel laat zeg...waarom zijn kunstprogramma's altijd zo verrekte laat.
Ik wilde meteen hysterisch gaan posten, maar toen het forum eindelijk ingeladen was, was de hysterie alweer voorbij.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:54 schreef De_Hertog het volgende:
Waarbij ik overigens moet zeggen dat ik dat een erg leuk boek vond,
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat de ware kunstliefhebber nooit voor twaalven op bed ligt..
Is toch niet op jou van toepassing. Jij bent een nachtmens volgens mij, of alleen als ik er ben?quote:
Omdat kunst weinig kijkers oplevert, mensen kijken schijnbaar liever naar "Shownieuws" of RTL Boulevard.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel laat zeg...waarom zijn kunstprogramma's altijd zo verrekte laat.
Maar ik heb een videoer nu alleen nog aandenken (en daar heb ik dit topic voor).
Lees de geschiedenis van betitel-de-titel maar eens door, dan zul je zien hoevaak ik commentaar van Do2 gekregen heb...quote:Op maandag 3 januari 2005 20:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is toch niet op jou van toepassing. Jij bent een nachtmens volgens mij, of alleen als ik er ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |