Heeft die ook een fotoboek?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef gazylady2 het volgende:
sjeeeeeeeeezus!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Blieblie verduidelijk het me eens:quote:Wist jij dat Betaul (oid) de beste vriendin van de ex van Kibje was? .
En dat Hilde toen ruzie in de tent heeft zitten schoppen zodat die ex nu een schijthekel heeft aan Hilde. (Mag je niet doorvertellen hoor )
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:30 schreef daNpy het volgende:
Wat zegt een homofiele uil?Staat er een koe in de wei, vliegt er een duif over zegt de duifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Roekoe*
zegt de koe
*Roeduif*
Hoeveel exen van je ken ik?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:36 schreef kib het volgende:
[..]
Bliblie verduidelijk mee eens:
- welke ex bedoel je ?
- wie is betaul ?
- wie is hilde ?
- waarom klinkt mij dit zo totaal onbekend in de oren ?
Wazig hoor .. als dat haar beste vriendin was waarom sprak ze er dan niet een keer mee af in meer dan een jaar tijd ? Volgens mij heb ik ook geen van die twee ooit leren kennen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoeveel exen van je ken ik?.
Enne de rest is van voor jouw tijd. Maar dat vertelde ze me vorig jaar.
Die Betaul en Hilde kent Feb weer.
Daar staat ergens tussen "was van voor jouw tijd".quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef kib het volgende:
[..]
Wazig hoor .. als dat haar beste vriendin was waarom sprak ze er dan niet een keer mee af in meer dan een jaar tijd ? Volgens mij heb ik ook geen van die twee ooit leren kennen.
en hoe oud was ze toen ik iets met haar had ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar staat ergens tussen "was van voor jouw tijd".
Ergens tussen der 14de en 18de ofzo. (ik gok maar wat hoor)
17-18 ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:46 schreef kib het volgende:
[..]
en hoe oud was ze toen ik iets met haar had ?
quote:
het is wel weer typisch hequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bint zal ook eens niet met een biertje aan z'n mond op de foto staan hè
Kan die goede kebab maken?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:10 schreef amaranta het volgende:
Ik ken wel een Betul, maar die is turks.
Aankomende vrijdag moet ik nog eenmaal om 8:45 op de Fontys zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Geen idee
Wiiiii vrijdag vrij, dat wordt zekers donderdag stappen![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:32 schreef kib het volgende:
ik moet vrijdagmiddag gewoon werken ....
Jammer voor jequote:Op dinsdag 21 december 2004 17:32 schreef kib het volgende:
ik moet vrijdagmiddag gewoon werken ....
Klinkt goedquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:47 schreef blieblie het volgende:
Woei, bioscoopbonnen, bier bier bier, bierglas, flesopener en een cadeaubon van de winkel.
hmm misschien wel een idee om dat een beetje bijtijds te doen jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:03 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb vanmiddag alvast drank gehaald voor oud&nieuw enzo... fles Baileys en 3 flessen Stassen
wat doe jij eigenlijk met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:03 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb vanmiddag alvast drank gehaald voor oud&nieuw enzo... fles Baileys en 3 flessen Stassen
't zelfde als jij & ik, probablyquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk met oud en nieuw?
Even denken hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohw .. ok
wat doen jij en ik eigenlijk ...
Scherp .... jij hebt zeker op het Aug gezeten?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Even denken hoor.
Ik deeeeeeenk hetzelfde als........
goed hequote:Op dinsdag 21 december 2004 18:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Scherp .... jij hebt zeker op het Aug gezeten?
Stassen is veel lekkerder dan Champagne (lees: het drinkt sneller weg)quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:15 schreef blieblie het volgende:
Wat is dat Stassen voor een vaag nepspul?
Koop dan gewone Champagne (Of sgoep die bij je ouders die het met een beetje mazzel per vrachtwagen met kerstpakketten binnen krijgen).
balquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stassen is veel lekkerder dan Champagne (lees: het drinkt sneller weg)
Maar bovendien ook stukken goedkoper. Want als ik Champagne drink dan wil ik goede Champagne (of liever Cava eigenlijk) maar dat vind ik te duur.
Wij hebben nog een paar flessen staanquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar bovendien ook stukken goedkoper. Want als ik Champagne drink dan wil ik goede Champagne (of liever Cava eigenlijk) maar dat vind ik te duur.
Koop je toch goeiequote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zoals je al zei... ik kan ook één van de 10 flessen die m'n ouders nog hebben staan meenemen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Koop je toch goeie.
Ik heb hier nog een best goeie staan.
Leer quotenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:58 schreef Partygurl het volgende:
[quote]Op dinsdag 21 december 2004 18:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Geldrop
[/quoteSaai![]()
Waar verstop je datquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:02 schreef blieblie het volgende:...
Ik kom overal geld tegen op mijn kamer.
Kzit ondertussen op een 200 euro.
*Verder zoeken gaat*
Songejongequote:Op dinsdag 21 december 2004 19:09 schreef blieblie het volgende:
Ehm, achter mijn kast, onder mijn kleren, in een koekjesdoos, in een spaarvarken waar ik normaal alleen van die waardemuntjes en consumptiebonnetjes in mik... Dat soort plaatsen.
het feit dat je zoveel geld hebt rondslingeren geeft wel een beetje aan dat je een rijke stinkerd bentquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:09 schreef blieblie het volgende:
Ehm, achter mijn kast, onder mijn kleren, in een koekjesdoos, in een spaarvarken waar ik normaal alleen van die waardemuntjes en consumptiebonnetjes in mik... Dat soort plaatsen.
Ik kan me vaag herinneren dat je dat al eens eerder gepost hebt...quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:18 schreef Partygurl het volgende:
Ik hou van rijke stinkerds
lalala ... heb geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef kib het volgende:
lalala ... ik heb een fles Laurent-Perrier Brut L.P. in mijn koelkast liggen
iets van champagne?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
lalala ... heb geen idee wat dat is![]()
lalala ... heb 6 flessen wijn van het RIAGG gekregen
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
iets van champagne?![]()
[b]2 rood, 2 wit, 2 rose[\b]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kan me vaag herinneren dat je dat al eens eerder gepost hebt...
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stiekem heb ik best een goed geheugen
MWah valt mee hoor...quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:14 schreef kib het volgende:
[..]
het feit dat je zoveel geld hebt rondslingeren geeft wel een beetje aan dat je een rijke stinkerd bent
das fok'ing bijna me maandhuur (of een maand drinken )
okeeejjjj, jij vliegt dus naar trede nummero uno onder aan mijn trapquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
MWah valt mee hoor...
Zo rijk ben ik niet.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeeejjjj, jij vliegt dus naar trede nummero uno onder aan mijn trap![]()
'K voeltet aan m'n water!quote:
hoe kan zij nou de zelfde kist met wijn hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wellicht omdat naast haar eenzelfde doos met wijn staat + dat je het al 5 keer gepost hebt
Ik verdien per uur denk ik meer dan 2 keer zoveel als jijquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
MWah valt mee hoor...
Zo rijk ben ik niet.
Jawel ... hij heet Recardo, en is onze huis-kokquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:49 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
'K voeltet aan m'n water!
neej, ff serieus, ik ben je geheime stalker.. ben jij nog nooit dat ''mannetje met het mes'' achter je gordijn tegen gekomen?![]()
Wow nu ben jij echt helemaal geweldig en hij niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik verdien per uur denk ik meer dan 2 keer zoveel als jij
we rulequote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeeejjjj, jij vliegt dus naar trede nummero uno onder aan mijn trap![]()
neeheej, hij/zij heet MESMANneke en hij/zij komt ook wel eens bij kib langs..quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jawel ... hij heet Recardo, en is onze huis-kok
Dank u dank uquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:53 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wow nu ben jij echt helemaal geweldig en hij niet.
Nouw???quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:59 schreef gazylady2 het volgende:
''MSN Vandaag
Zoenweetjes..
Lees waarom je nooit een vrouw moet vertrouwen, die tijdens het zoenen haar ogen open houdt..''
hahahaha
Ik zei het omdat jij zei dat je van rijke mannen houdt, dat was zeg maar "de grap".quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:53 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wow nu ben jij echt helemaal geweldig en hij niet.
daarom was die crap van gister maar een beetje bullshit om het maar ff subiel te zeggen..quote:
Omdat ze dan eigenlijk je portefeuille probeert te localiseren?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:59 schreef gazylady2 het volgende:
''MSN Vandaag
Zoenweetjes..
Lees waarom je nooit een vrouw moet vertrouwen, die tijdens het zoenen haar ogen open houdt..''
hahahaha
Oke , trouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zei het omdat jij zei dat je van rijke mannen houdt, dat was zeg maar "de grap".
zucht
dan ben je iig niet 'geconcentreerd' bezig neej, maar is idd wel anders.. als in.. een beeetje vreemd,, maar niet lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:03 schreef Partygurl het volgende:
Zoenen met je ogen open, das niks.
bron: omega zijn enorm lange verhaal over de ladder theoriequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:05 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
daarom was die crap van gister maar een beetje bullshit om het maar ff subiel te zeggen..
Van mannen Voor mannen Over vrouwen tjaaaaaa dan kan je dat krijgen he![]()
da's volgens mij toch makkelijker op gevoel..quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat ze dan eigenlijk je portefeuille probeert te localiseren?
Die is echt zóó truequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
bron: omega zijn enorm lange verhaal over de ladder theorie
d'n dieje dus..
Tss nog over twijfelen ook, dan laat maar, nextttttttquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mag ik daar een nachtje over slapen?
Echt welquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
maar goed, geld niet alleen voor vrouwen gok ik zo..
DODO"S!
Als je zo doorgaat heb je straks alle jongens van het topic een aanzoek gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tss nog over twijfelen ook, dan laat maar, nexttttttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |