abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24157629
Ing, je hebt je besluit al genomen, en aangezien je je eigen tekortkomingen toch niet wilt zien, kun je maar beter gauw scheiden en met R verder gaan. Als jij mijn moeder was geweest, had ik niet eens meer bij je willen wonen, jammer dat je kinderen nog zo jong zijn en ze hier geen mening over hebben. Jij bent een verbinding voor het leven aangegaan met je man door te trouwen en hij is niet in een of ander monster veranderd, dus je moet wel beseffen dat JIJ fout zit, punt uit.

Mensen, wees niet verbaast over de leeftijd van TS, ik heb mensen van 80+ meegemaakt die zo ongelofelijk dom en asociaal waren dat ik ze wat aan had willen doen. Sommige mensen hebben niet de hersenen om "wijzer" te worden met de jaren, kunnen ze zelf ook niks aan doen.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:53:59 #202
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_24158108
nou ehm... nature. het mag ook iets minder.

kameraad janmaat.... tsss
Imperare sibi maximum imperium est
pi_24158956
Ik ben graag direct, sorry als dat te hard over komt.
quote:
kameraad janmaat.... tsss
Janmaat had in de jaren '90 ideeen die nu zeer sterk leven onder de Nederlandse bevolking, al had de man soms gestoorde uitspraken, hij is door de media veel "zwarter" gemaakt dan hij was. Al had Janmaat meer politieke invloed gehad dan was dit land er nu beter aan toe geweest. Als je hier verder over wilt discussieren moet je er maar een topic over openen.
pi_24159336
Dit topic geeft perfect de reden weer waarom ik vrouwen nooit helemaal vertrouw. Het gedrag van de TS is helaas eerder regel dan uitzondering.
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:01:53 #205
39682 Megter
Inderdation!
pi_24159574
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Ing het volgende:
Ik zal nooit voor iemand kiezen die er niet voor mij kinderen zal zijn, maar alleen voor mij kiest. Het is niet zwart-wit en ik weet dat er mensen gekwetst gaan worden. Mijn prioriteit ligt bij de kinderen en als wij het samen niet redden, zal ik er altijd voor zorgen dat ze het goed krijgen. Mijn man heeft ook zij verantwoordelijkheden hoor!
Volgens mij leg je de prioriteit bij jezelf.
Denk je nou echt dat je kinderen gelukkiger worden als je doorgaat met wat je van plan bent?
Werk aan jezelf, probeer of het nog goed kan komen, dan kan je altijd nog kiezen voor R.
Het betreft hier of/of en niet en/en. Of je kiest voor jezelf, of voor je kinderen. Ook al zijn ze jong, als ze er later achterkomen wat er is gebeurd kan het best zijn dat je spijt krijgt.
Natuurlijk kan je ook spijt krijgen als je bij je huidige man blijft, maar dat is het risico.
Maar ga niet zeggen dat de prioriteit bij de kinderen ligt, want dat is tegen beter weten in.
Die van de stagiairs :')
pi_24159777
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Mirion het volgende:
Dit topic geeft perfect de reden weer waarom ik vrouwen nooit helemaal vertrouw. Het gedrag van de TS is helaas eerder regel dan uitzondering.
Dit topic geeft legio meningen weer van vrouwen die dit gedrag afkeuren. Als je zo hier kijkt, is dat eerder regel dan uitzondering... Je leest wat je wilt lezen, maar ik heb hier vooral vrouwen gezien die ageren tegen het gedrag van de TS.

Het feit nog daargelaten dat uit onderzoeken is gebleken dat er meer mannen vreemdgaan dan vrouwen
  donderdag 23 december 2004 @ 15:15:03 #207
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_24159829
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:12 schreef innovative het volgende:

[..]
Het feit nog daargelaten dat uit onderzoeken is gebleken dat er meer mannen vreemdgaan dan vrouwen
enneh... heb je daar ook een bronvermelding van?
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 december 2004 @ 15:19:26 #208
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24159925
quote:

[..]

Dit topic geeft legio meningen weer van vrouwen die dit gedrag afkeuren. Als je zo hier kijkt, is dat eerder regel dan uitzondering... Je leest wat je wilt lezen, maar ik heb hier vooral vrouwen gezien die ageren tegen het gedrag van de TS.

Ik zie hier anders ook genoeg mannen afkeurend reageren
pi_24160103
quote:

[..]

Dat ze er tegen zijn betekent niet dat ze niet (mogelijkerwijs) precies hetzelfde doen in een vergelijkbare situatie, en het dan vervolgens tegenover zichzelf rechtlullen met een paar flutargumenten.

Buiten de deur neuken is iets anders dan met een roze brilletje op je levenspartner en gezin aan de kant zetten voor een lekker ding dat je vertelt wat je wilt horen. Mannen neuken buiten de deur en gaan daarna terug naar het daily life van het werken en ondersteunen hun vrouw en gezin, vrouwen verlaten hun gezin en man voor een beetje aandacht en hollywood romantiek om het maar even grof generaliserend te zeggen.
pi_24160959
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:19 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik zie hier anders ook genoeg mannen afkeurend reageren
Ik keur vreemdgaan altijd af, ongeacht of het mannen of vrouwen zijn... Maar als er dan iemand gaat zeggen dat "vrouwen" niet te vertrouwen zijn, geef ik daar een tegenreactie op. Ik geloof helemaal niet dat je wat dat betreft mensen over één kam kunt scheren. Ik scheer ook niet alle mannen over één kam, maar onder andere Durex en het AD hebben enkele jaren geleden gepubliceerd dat mannen procentueel (het scheelt maar een paar procent, maar goed) meer vreemdgaan dan vrouwen. De mannen die hier reageren vallen dus duidelijk onder de grote groep die niet vreemdgaat... Die bestaat ook en mag zeker niet vergeten worden. Zoals ook de vrouwen die gewoon trouw en eerlijk zijn niet vergeten dienen te worden.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:28 schreef Mirion het volgende:

[..]

Dat ze er tegen zijn betekent niet dat ze niet (mogelijkerwijs) precies hetzelfde doen in een vergelijkbare situatie, en het dan vervolgens tegenover zichzelf rechtlullen met een paar flutargumenten.

Buiten de deur neuken is iets anders dan met een roze brilletje op je levenspartner en gezin aan de kant zetten voor een lekker ding dat je vertelt wat je wilt horen. Mannen neuken buiten de deur en gaan daarna terug naar het daily life van het werken en ondersteunen hun vrouw en gezin, vrouwen verlaten hun gezin en man voor een beetje aandacht en hollywood romantiek om het maar even grof generaliserend te zeggen.
Volgens mij leef jij in een grotje, want er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die verlaten worden als hun man een jongere minnaar heeft. Maar dat ligt allemaal anders, natuurlijk!

Vreemdgaan is vreemdgaan, je partner bedriegen is nooit goed voor je relatie. Ik weet niet wat ik persoonlijk erger zou vinden: Een partner als de TS die heel egoistisch is, maar wél eerlijk is geweest tegenover haar man én nog niet met de nieuwe vriend in bed heeft gelegen, of een man die maanden, soms zelfs jaren achter mijn rug neukt en in de tussen tijd de schijn op houdt dat alles goed is tussen ons. Ik vind dat eigenlijk nog erger, een dolk in mijn rug. Wát nou mij ondersteunen, wát nou je gezin steunen, gewoon gaan voor je eigen genot en niet verder nadenken dan dat. Niet erbij nadenken dat je liegt en bedriegt, niet erbij nadenken dat je trouw hebt beloofd... Trouw aan je partner, ten overstaan van anderen, sterker nog, je hebt er voor getekend. Ik geloof niet dat ik een man die zijn lul in anderen steekt echt een steun vind, ik vind dat eerder iemand die mijn ego en mijn vertrouwen in mensen afbreekt.

Als je jouw lijn doortrekt, zijn vrouwen tenminste eerlijk en kiezen mannen de weg van de minste weerstand...

en nee, ik sta niet achter die bewering, maar aangezien Mirion het zo ontzettend zwart-wit stelt reageer ik ook maar even zo. Want het slaat echt hélemaal nergens op om te zeggen dat "alle vrouwen" niet te vertrouwen zijn en hun man verlaten... Er zijn genoeg mensen (mannen én vrouwen) die trouw zijn, er zijn genoeg mensen (mannen én vrouwen) die buiten de deur neuken en terug keren naar de gewoonte van alledag én er zijn genoeg mensen (mannen en vrouwen) die van de één op de andere dag gewoon met de noorderzon vertrekken, egoistisch en alleen aan zichzelf denkend. Ik persoonlijk wens alleen een relatie te hebben met het eerste soort mens, het trouwe soort, en ik reken mijzelf daar ook onder.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:27:49 #211
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_24161132
Tjongejongejonge, de moraalridders zijn weer met z'n allen paraat hoor! TS wordt afgeschilderd als een vreselijke feeks die geen zier geeft om het geluk van haar kinderen of haar man. De calvinistische moraal van Nederland komt weer bovendrijven.
Gatverdamme.
Natuurlijk is het een idioot van de TS om te overwegen haar relatie te beeindigen voor een fling van 6 weken, maar geef de vrouw wat credit zeg. Onschuldig tot schuldig bevonden, was het niet? TS heeft eerder aangegeven niet gelukkig te zijn geweest in haar relatie, nog voordat ze de befaamde R met z'n strakke broekje tegen was gekomen. En dan komt er een koekenbakker hier even vertellen, dat geluk een illusie is, slechts in een Hollywoord film te erven recht is! COME! ON! Er wordt hier gewoon geschreven dat TS maar tevreden moet zijn, en dat je nou eenmaal niet altijd hoteldebotel kan zijn.. Dit klinkt me zo bekend in de oren... het is een verkapt : Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg - opmerking.

Na 7 jaar van oppervlakkigheid, zonder diepgang, niet ongelukkig, maar zeker niet gelukkig, heb ik mijn relatie beeindigd. Goed ik was niet getrouwd, ook geen kinderen, maar mijn omgeving reageerde geschokt. Want wij waren toch het gouden koppel? En wat een rotwijf was ik, dat ik hem dat aandeed! Wat een vreselijk egoist, dat ik mijn eigen geluk achterna ging! Laat ze lekker lullen, TS. Want je mag best gelukkig zijn hoor. En als je dat niet bent, dan moet je er voor zorgen dat je het wel wordt. Want daar hebben je kinderen namelijk pas echt wat aan. Een gelukkige moeder ipv een gefrustreerd wijf.

R is m.i. een vlucht voor jou. Je bent niet gelukkig met je man, en denkt het met R wel te worden. Bullshit. Zie R als teken aan de wand, dat er iets tussen jou en je man moet gebeuren, voordat het echt te laat is.

Maar laat NIEMAND je ooit zeggen dat geluk voor jou niet weggelegd is. Ik wens je veel succes en sterkte.
Money talks, Bullshit walks!
pi_24161277
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik keur vreemdgaan altijd af, ongeacht of het mannen of vrouwen zijn... Maar als er dan iemand gaat zeggen dat "vrouwen" niet te vertrouwen zijn, geef ik daar een tegenreactie op. Ik geloof helemaal niet dat je wat dat betreft mensen over één kam kunt scheren. Ik scheer ook niet alle mannen over één kam, maar onder andere Durex en het AD hebben enkele jaren geleden gepubliceerd dat mannen procentueel (het scheelt maar een paar procent, maar goed) meer vreemdgaan dan vrouwen. De mannen die hier reageren vallen dus duidelijk onder de grote groep die niet vreemdgaat... Die bestaat ook en mag zeker niet vergeten worden. Zoals ook de vrouwen die gewoon trouw en eerlijk zijn niet vergeten dienen te worden.
[..]

Volgens mij leef jij in een grotje, want er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die verlaten worden als hun man een jongere minnaar heeft. Maar dat ligt allemaal anders, natuurlijk!

Vreemdgaan is vreemdgaan, je partner bedriegen is nooit goed voor je relatie. Ik weet niet wat ik persoonlijk erger zou vinden: Een partner als de TS die heel egoistisch is, maar wél eerlijk is geweest tegenover haar man én nog niet met de nieuwe vriend in bed heeft gelegen, of een man die maanden, soms zelfs jaren achter mijn rug neukt en in de tussen tijd de schijn op houdt dat alles goed is tussen ons. Ik vind dat eigenlijk nog erger, een dolk in mijn rug. Wát nou mij ondersteunen, wát nou je gezin steunen, gewoon gaan voor je eigen genot en niet verder nadenken dan dat. Niet erbij nadenken dat je liegt en bedriegt, niet erbij nadenken dat je trouw hebt beloofd... Trouw aan je partner, ten overstaan van anderen, sterker nog, je hebt er voor getekend. Ik geloof niet dat ik een man die zijn lul in anderen steekt echt een steun vind, ik vind dat eerder iemand die mijn ego en mijn vertrouwen in mensen afbreekt.

Als je jouw lijn doortrekt, zijn vrouwen tenminste eerlijk en kiezen mannen de weg van de minste weerstand...

en nee, ik sta niet achter die bewering, maar aangezien Mirion het zo ontzettend zwart-wit stelt reageer ik ook maar even zo. Want het slaat echt hélemaal nergens op om te zeggen dat "alle vrouwen" niet te vertrouwen zijn en hun man verlaten... Er zijn genoeg mensen (mannen én vrouwen) die trouw zijn, er zijn genoeg mensen (mannen én vrouwen) die buiten de deur neuken en terug keren naar de gewoonte van alledag én er zijn genoeg mensen (mannen en vrouwen) die van de één op de andere dag gewoon met de noorderzon vertrekken, egoistisch en alleen aan zichzelf denkend. Ik persoonlijk wens alleen een relatie te hebben met het eerste soort mens, het trouwe soort, en ik reken mijzelf daar ook onder.
Ten eerste, ik heb ook gelijk gezegd dat het grof generaliserend is, het wat alleen maar om het punt over te brengen. Verder beweer ik zeker niet dat vrouwen niet te vertrouwen zijn, alleen dat ik er niet meer in slaag, omdat het (voor mij) niet in te schatten is of ze betrouwbaar zijn, of dat ze na jaren quasi gelukkig getrouwd te zijn acties zoals de TS gaan ondernemen.

Verder is her weliswaar zo dat mannen vaker fysiek vreemdgaan, maar dat relaties en huwelijken vaker door vrouwen beeindigd worden. Nu weet ik niet hoe dat in procentuele verdeling ligt m.b.t. nieuwe vlammen, maar in mijn eigen omgeving komt het stukken vaker voor dat vrouw man wegdoet voor iets nieuws dan omgekeerd. Als een man trouwens jarenlang vreemdgaat, en telkens met dezelfde is er van simpel buiten de deur neuken geen sprake meer, en is dit natuurlijk in alle opzichten verschrikkelijk.

Ik ben het niet met je eens dat indien die lijn doorgetrokken wordt (wat geen goede zaak is, en niet mijn intentie) vrouwen dan eerlijker zijn. Ze zijn namelijk vooral niet eerlijk tegen zichzelf, omdat ze zich van alles wijsmaken over hoe geweldig hun leven wel niet zal zijn met vriendje i.p.v. man.

Het is trouwens vrij typisch dat je pijn post onmiddelijk verbindt met vreemdgaan, hetgeen waarover ik val bij de TS is niet dat ze een andere gozer heeft leren kennen en daar verliefd op wordt (en zelfs evt. daarmee neukt), ik val erover dat ze zichzelf wijsmaakt dat het met R allemaal geweldig wordt en haar eeuwig geluk ende blijheid gaat opleveren zonder eventjes een beetje afstand te nemen van de eigen situatie, en dmv. een beetje zelfkennis en inschattingsvermogen eens semi-rationeel te kijken naar wat ze aan het doen is en wat dat voor effecten heeft op de betrokkenen over een paar jaar.
pi_24164259
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:17 schreef innovative het volgende:

Ik scheer ook niet alle mannen over één kam, maar onder andere Durex en het AD hebben enkele jaren geleden gepubliceerd dat mannen procentueel (het scheelt maar een paar procent, maar goed) meer vreemdgaan dan vrouwen. De mannen die hier reageren vallen dus duidelijk onder de grote groep die niet vreemdgaat... Die bestaat ook en mag zeker niet vergeten worden. Zoals ook de vrouwen die gewoon trouw en eerlijk zijn niet vergeten dienen te worden.
Het kan ook zijn dat vrouwen er minder snel voor uit komen Zoveel waarde moet je niet hechten aan zulke onderzoekjes. --nogal offtopic
  donderdag 23 december 2004 @ 19:47:07 #214
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24164814
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:20 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat vrouwen er minder snel voor uit komen Zoveel waarde moet je niet hechten aan zulke onderzoekjes. --nogal offtopic
Dat was dus ook mijn eerste gedachte ja.

Bovendien is bijna iedereen al bevooroordeeld op dit onderwerp, simpelweg vanwege hun geslacht.

Als je man bent, en je hoort over een vrouw die vreemdgaat, dan ben je sneller geneigd om jezelf in de rol van het mannelijke slachtoffer te plaatsen en raakt het je eerder. Als je als man hoort dat een andere man vreemd is gegaan, dan denk je hooguit "dat had ik nooit gedaan", maar het raakt je niet zo erg, en dus zal het je ook minder bijblijven. Gevolg is dat je het idee hebt dat vrouwen veel vaker vreemd gaan dan mannen.

En voor vrouwen vice versa.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 23 december 2004 @ 20:27:06 #215
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24165524
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:27 schreef Kiki het volgende:
- rant -
Volgens mij lees je dingen die er niet staan... Niemand zegt dat de TS niet voor haar eigen geluk mag opkomen, in tegendeel zelfs. Het punt dat door iedereen aangedragen wordt, is dat een relatie van 10 jaar (en 2 kinderen) niet beeindigd mag worden vanwege een "fling" van 1,5 maand.

En wat die illusie betreft, volgens mij stond er dat de eeuwige romantiek die er leeft als je verliefd bent op elkaar niet eeuwig door blijft gaan. Dat was de Hollywood illusie. Dat betekent niet dat je niet nog jaren gelukkig kunt zijn met elkaar!

Ik ben het wel met je eens dat R een vlucht is voor de TS en er moet zeker iets gebeuren tussen de TS en haar man, maar dat hoeft niet een echtscheiding te zijn (liever niet zelfs). Maar dat vereist een gevecht, zowel van haar kant als van haar man. Veel praten met elkaar en proberen of je de zere plek in de relatie kunt benoemen en er dan aan kunt gaan werken.

Ten slotte, ik denk dat je jouw situatie niet helemaal kunt vergelijken met die van de TS. Je was niet getrouwd, geen kinderen en voor zover ik uit je woorden kan afleiden, liep je niet in de armen van iemand anders, om het hele verhaal weer van voor af aan te beginnen. Als de relatie niet werkt, is het je goed recht om je heil elders te zoeken. Ik zou mezelf echter niet recht in de ogen kunnen kijken als ik niet eerst alles geprobeerd had om de relatie terug in de rails te krijgen. Zolang je dat gedaan hebt (en dat kunnen alleen jij en je ex-partner beoordelen), heeft niemand het recht om dat te veroordelen, vind ik.
pi_24165738
Bedankt voor jullie medeleven pirke64, Bakura007 en anderen...

Tijd heelt alle wonden, ik weet het, maar na amper 3 weken dat ze van me weg is, doet het nog allemaal verschrikkelijk pijn, het is nog zo vers. Vandaag had ik het even moeilijk op m'n werk. Moest even buiten gaan om een luchtje te scheppen, en net toevallig komt er in het bedrijf t.o.v. ons een vrachtwagen leveren van de transportfirma waar ze werkt. Da's ff slikken. Time is the healer, het zal wel hé...
Ik kan het gewoon niet begrijpen dat ze 5 jaar vergooid voor iemand die ze anderhalve maand kent en er dan nog meteen mee gaat samenhokken ook...
Weet je ik vertrouwde haar zo hé, ze was m'n alles m'n vriendin, soulmate en m'n beste "vriend".
Ik ben m'n vertrouwen in alles en iedereen kwijt en dat doet pijn, heel erg pijn !!!
pi_24169970
Know the feeling... helaas...
Tijd heelt inderdaad de wonden maar sommige dingen kan je nooit begrijpen, ook niet jaren later.
Weet dat niet iedereen zo is, dat zie je hier al aan de reacties waarvan er zeker velen oprecht zijn. Het vertrouwen komt terug, maar wel merk ik zelf dat je steeds voorzichtiger wordt en dat is soms goed, maar staat je soms ook in de weg. Deze dingen veranderen een mens, jammer dat daar zo weinig rekening mee wordt gehouden.

Oprecht sterkte de komende dagen en tijd...
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:21:47 #218
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_24174167
tijd heelt idd alle wonden, maar het kan heel wat tijd kosten.
en vooral zo voor de feestdagen is het extra hard
ze komt er wel achter als die scharrel liefde voorbij is, dan komt ze op hangende pootjes terug, maar dan is het te laat, dan is er al teveel kapot gemaakt
vertrouwen zal er niet meer zijn.
ik blijf er bij dat het een opwelling is. je kan noit zeggen na 2 maande dat je echt van iemand houdt.
je kent diegene amper
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:31:36 #219
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_24174234
moeilijk... het lijkt me dat je je huidige man goed genoeg kent om te bedenken hoe de rest van je leven met hem er uit gaat zien... en dat kan best verontrustend zijn... Aan de andere kant ken je die andere man helemaal nog niet. Je hebt veel raak vlakken met elkaar, maar je weet eigenlijk niet hoe die persoon is in een relatie... kan wel net zo saai zijn of worden....

uiteindelijk blijft het gras altijd groener bij de buren
pi_24179059
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:37 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Bedankt voor jullie medeleven pirke64, Bakura007 en anderen...

Weet je ik vertrouwde haar zo hé, ze was m'n alles m'n vriendin, soulmate en m'n beste "vriend".
Ik ben m'n vertrouwen in alles en iedereen kwijt en dat doet pijn, heel erg pijn !!!
Als ik jouw zo lees wordt ik ook bang hoor! Het klinkt zo onvoorstelbaar?? Hoe wispelturig kun je zijn?? Ik snap dat sommige relaties gewoon niet werken maar als ik jouw hoor was er geen vuiltje aan de lucht en dan toch ineens?! Was er echt geen enkel signaal waardoor je merkte dat er wat speelde??
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_24187356
quote:
Als ik jouw zo lees wordt ik ook bang hoor! Het klinkt zo onvoorstelbaar?? Hoe wispelturig kun je zijn?? Ik snap dat sommige relaties gewoon niet werken maar als ik jouw hoor was er geen vuiltje aan de lucht en dan toch ineens?! Was er echt geen enkel signaal waardoor je merkte dat er wat speelde??
Ons leven was na 5 jaar op bepaalde momenten wel een "sleur" en dat kwam omdat we beiden nog thuis woonden. Als je vader en moeder (aan beide kanten) overal in de weg lopen is de romantiek vaak zoek. Het kwam ook omdat zij steeds problemen had met werk, anders woonden we nu mss al 3 jaar samen. Ze had me al vaker gezegd dat ze het beu was, maar ik weet dat dat voor het grootste deel bij haar lag. Dan werkte ze een maandje hier dan 2 maanden daar, maar als je een huis wil gaan huren moet je t.ov. het immo-kantoor garanties hebben dat je je huisje kan blijven betalen. We hadden NU de toekomst voor ons open staan.
Eigen huisje, hondje, eigen spulletjes, het was bijna allemaal in orde, maar ze kon niet w8en, die kerel op haar werk heeft haar wellicht de hemel op aarde beloofd en wou z'n huurhuisje nl liefst niet alleen afbetalen. Die gast had een huis gehuurd op amper 5 minuten van hun gezamelijk werk, en ze trapt erin... Ach ze doen maar... Ik mis haar verschrikkelijk, zeker vandaag, en weet niet of het ooit nog goed zou kunnen komen, als ze ineens weer voor me staat. Weet het echt niet. De pijn zit heel diep en het vertrrouwen is vrees ik (voorgoed) weg...
Mensen beseffen echt niet wat voor een pijn ze anderen kunnen aanrichten. Er is een hemelsbreed verschil tussen een vluchtige verliefdheid en HOUDEN VAN, en zolang sommigen dat niet snappen zullen er nog veel meer levens naar de kloten gaan, that's my opinion... Feel F**KiNG BAD...
pi_24203742
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:31 schreef killerkef het volgende:
moeilijk... het lijkt me dat je je huidige man goed genoeg kent om te bedenken hoe de rest van je leven met hem er uit gaat zien...
Jezus, als je het zo gaat bekijken wordt ieder huwelijk saai natuurlijk.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_24204867
quote:
man of vriendje
man

'for better or for worse....'
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:35:13 #224
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24207665
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 19:34 schreef Cruoninga het volgende:
'for better or for worse....'
Nee! Wat doe je!?

Weet je wel het vervolg van die zin?!
"...'till death do us part"

Straks vermoordt ze haar man eerst voordat ze naar 'R' gaat!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')