Janmaat had in de jaren '90 ideeen die nu zeer sterk leven onder de Nederlandse bevolking, al had de man soms gestoorde uitspraken, hij is door de media veel "zwarter" gemaakt dan hij was. Al had Janmaat meer politieke invloed gehad dan was dit land er nu beter aan toe geweest. Als je hier verder over wilt discussieren moet je er maar een topic over openen.quote:kameraad janmaat.... tsss
Volgens mij leg je de prioriteit bij jezelf.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef Ing het volgende:
Ik zal nooit voor iemand kiezen die er niet voor mij kinderen zal zijn, maar alleen voor mij kiest. Het is niet zwart-wit en ik weet dat er mensen gekwetst gaan worden. Mijn prioriteit ligt bij de kinderen en als wij het samen niet redden, zal ik er altijd voor zorgen dat ze het goed krijgen. Mijn man heeft ook zij verantwoordelijkheden hoor!
Dit topic geeft legio meningen weer van vrouwen die dit gedrag afkeuren. Als je zo hier kijkt, is dat eerder regel dan uitzondering... Je leest wat je wilt lezen, maar ik heb hier vooral vrouwen gezien die ageren tegen het gedrag van de TS.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef Mirion het volgende:
Dit topic geeft perfect de reden weer waarom ik vrouwen nooit helemaal vertrouw. Het gedrag van de TS is helaas eerder regel dan uitzondering.
enneh... heb je daar ook een bronvermelding van?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:12 schreef innovative het volgende:
[..]
Het feit nog daargelaten dat uit onderzoeken is gebleken dat er meer mannen vreemdgaan dan vrouwen
Ik zie hier anders ook genoeg mannen afkeurend reagerenquote:Op donderdag 23 december 2004 15:12 schreef innovative het volgende:
[..]
Dit topic geeft legio meningen weer van vrouwen die dit gedrag afkeuren. Als je zo hier kijkt, is dat eerder regel dan uitzondering... Je leest wat je wilt lezen, maar ik heb hier vooral vrouwen gezien die ageren tegen het gedrag van de TS.
Het feit nog daargelaten dat uit onderzoeken is gebleken dat er meer mannen vreemdgaan dan vrouwen
Dat ze er tegen zijn betekent niet dat ze niet (mogelijkerwijs) precies hetzelfde doen in een vergelijkbare situatie, en het dan vervolgens tegenover zichzelf rechtlullen met een paar flutargumenten.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:12 schreef innovative het volgende:
[..]
Dit topic geeft legio meningen weer van vrouwen die dit gedrag afkeuren. Als je zo hier kijkt, is dat eerder regel dan uitzondering... Je leest wat je wilt lezen, maar ik heb hier vooral vrouwen gezien die ageren tegen het gedrag van de TS.
Ik keur vreemdgaan altijd af, ongeacht of het mannen of vrouwen zijn... Maar als er dan iemand gaat zeggen dat "vrouwen" niet te vertrouwen zijn, geef ik daar een tegenreactie op. Ik geloof helemaal niet dat je wat dat betreft mensen over één kam kunt scheren. Ik scheer ook niet alle mannen over één kam, maar onder andere Durex en het AD hebben enkele jaren geleden gepubliceerd dat mannen procentueel (het scheelt maar een paar procent, maar goed) meer vreemdgaan dan vrouwen. De mannen die hier reageren vallen dus duidelijk onder de grote groep die niet vreemdgaat... Die bestaat ook en mag zeker niet vergeten worden. Zoals ook de vrouwen die gewoon trouw en eerlijk zijn niet vergeten dienen te worden.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:19 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik zie hier anders ook genoeg mannen afkeurend reageren
Volgens mij leef jij in een grotje, want er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die verlaten worden als hun man een jongere minnaar heeft. Maar dat ligt allemaal anders, natuurlijk!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:28 schreef Mirion het volgende:
[..]
Dat ze er tegen zijn betekent niet dat ze niet (mogelijkerwijs) precies hetzelfde doen in een vergelijkbare situatie, en het dan vervolgens tegenover zichzelf rechtlullen met een paar flutargumenten.
Buiten de deur neuken is iets anders dan met een roze brilletje op je levenspartner en gezin aan de kant zetten voor een lekker ding dat je vertelt wat je wilt horen. Mannen neuken buiten de deur en gaan daarna terug naar het daily life van het werken en ondersteunen hun vrouw en gezin, vrouwen verlaten hun gezin en man voor een beetje aandacht en hollywood romantiek om het maar even grof generaliserend te zeggen.
Ten eerste, ik heb ook gelijk gezegd dat het grof generaliserend is, het wat alleen maar om het punt over te brengen. Verder beweer ik zeker niet dat vrouwen niet te vertrouwen zijn, alleen dat ik er niet meer in slaag, omdat het (voor mij) niet in te schatten is of ze betrouwbaar zijn, of dat ze na jaren quasi gelukkig getrouwd te zijn acties zoals de TS gaan ondernemen.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik keur vreemdgaan altijd af, ongeacht of het mannen of vrouwen zijn... Maar als er dan iemand gaat zeggen dat "vrouwen" niet te vertrouwen zijn, geef ik daar een tegenreactie op. Ik geloof helemaal niet dat je wat dat betreft mensen over één kam kunt scheren. Ik scheer ook niet alle mannen over één kam, maar onder andere Durex en het AD hebben enkele jaren geleden gepubliceerd dat mannen procentueel (het scheelt maar een paar procent, maar goed) meer vreemdgaan dan vrouwen. De mannen die hier reageren vallen dus duidelijk onder de grote groep die niet vreemdgaat... Die bestaat ook en mag zeker niet vergeten worden. Zoals ook de vrouwen die gewoon trouw en eerlijk zijn niet vergeten dienen te worden.
[..]
Volgens mij leef jij in een grotje, want er zijn ook meer dan genoeg vrouwen die verlaten worden als hun man een jongere minnaar heeft. Maar dat ligt allemaal anders, natuurlijk!![]()
Vreemdgaan is vreemdgaan, je partner bedriegen is nooit goed voor je relatie. Ik weet niet wat ik persoonlijk erger zou vinden: Een partner als de TS die heel egoistisch is, maar wél eerlijk is geweest tegenover haar man én nog niet met de nieuwe vriend in bed heeft gelegen, of een man die maanden, soms zelfs jaren achter mijn rug neukt en in de tussen tijd de schijn op houdt dat alles goed is tussen ons. Ik vind dat eigenlijk nog erger, een dolk in mijn rug. Wát nou mij ondersteunen, wát nou je gezin steunen, gewoon gaan voor je eigen genot en niet verder nadenken dan dat. Niet erbij nadenken dat je liegt en bedriegt, niet erbij nadenken dat je trouw hebt beloofd... Trouw aan je partner, ten overstaan van anderen, sterker nog, je hebt er voor getekend. Ik geloof niet dat ik een man die zijn lul in anderen steekt echt een steun vind, ik vind dat eerder iemand die mijn ego en mijn vertrouwen in mensen afbreekt.
Als je jouw lijn doortrekt, zijn vrouwen tenminste eerlijk en kiezen mannen de weg van de minste weerstand...
en nee, ik sta niet achter die bewering, maar aangezien Mirion het zo ontzettend zwart-wit stelt reageer ik ook maar even zo. Want het slaat echt hélemaal nergens op om te zeggen dat "alle vrouwen" niet te vertrouwen zijn en hun man verlaten... Er zijn genoeg mensen (mannen én vrouwen) die trouw zijn, er zijn genoeg mensen (mannen én vrouwen) die buiten de deur neuken en terug keren naar de gewoonte van alledag én er zijn genoeg mensen (mannen en vrouwen) die van de één op de andere dag gewoon met de noorderzon vertrekken, egoistisch en alleen aan zichzelf denkend. Ik persoonlijk wens alleen een relatie te hebben met het eerste soort mens, het trouwe soort, en ik reken mijzelf daar ook onder.
Het kan ook zijn dat vrouwen er minder snel voor uit komenquote:Op donderdag 23 december 2004 16:17 schreef innovative het volgende:
Ik scheer ook niet alle mannen over één kam, maar onder andere Durex en het AD hebben enkele jaren geleden gepubliceerd dat mannen procentueel (het scheelt maar een paar procent, maar goed) meer vreemdgaan dan vrouwen. De mannen die hier reageren vallen dus duidelijk onder de grote groep die niet vreemdgaat... Die bestaat ook en mag zeker niet vergeten worden. Zoals ook de vrouwen die gewoon trouw en eerlijk zijn niet vergeten dienen te worden.
Dat was dus ook mijn eerste gedachte ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:20 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat vrouwen er minder snel voor uit komenZoveel waarde moet je niet hechten aan zulke onderzoekjes. --nogal offtopic
Volgens mij lees je dingen die er niet staan... Niemand zegt dat de TS niet voor haar eigen geluk mag opkomen, in tegendeel zelfs. Het punt dat door iedereen aangedragen wordt, is dat een relatie van 10 jaar (en 2 kinderen) niet beeindigd mag worden vanwege een "fling" van 1,5 maand.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:27 schreef Kiki het volgende:
- rant -
Als ik jouw zo lees wordt ik ook bang hoor! Het klinkt zo onvoorstelbaar?? Hoe wispelturig kun je zijn?? Ik snap dat sommige relaties gewoon niet werken maar als ik jouw hoor was er geen vuiltje aan de lucht en dan toch ineens?! Was er echt geen enkel signaal waardoor je merkte dat er wat speelde??quote:Op donderdag 23 december 2004 20:37 schreef DaFunLovinCriminal het volgende:
Bedankt voor jullie medeleven pirke64, Bakura007 en anderen...
Weet je ik vertrouwde haar zo hé, ze was m'n alles m'n vriendin, soulmate en m'n beste "vriend".
Ik ben m'n vertrouwen in alles en iedereen kwijt en dat doet pijn, heel erg pijn !!!
Ons leven was na 5 jaar op bepaalde momenten wel een "sleur" en dat kwam omdat we beiden nog thuis woonden. Als je vader en moeder (aan beide kanten) overal in de weg lopen is de romantiek vaak zoek. Het kwam ook omdat zij steeds problemen had met werk, anders woonden we nu mss al 3 jaar samen. Ze had me al vaker gezegd dat ze het beu was, maar ik weet dat dat voor het grootste deel bij haar lag. Dan werkte ze een maandje hier dan 2 maanden daar, maar als je een huis wil gaan huren moet je t.ov. het immo-kantoor garanties hebben dat je je huisje kan blijven betalen. We hadden NU de toekomst voor ons open staan.quote:Als ik jouw zo lees wordt ik ook bang hoor! Het klinkt zo onvoorstelbaar?? Hoe wispelturig kun je zijn?? Ik snap dat sommige relaties gewoon niet werken maar als ik jouw hoor was er geen vuiltje aan de lucht en dan toch ineens?! Was er echt geen enkel signaal waardoor je merkte dat er wat speelde??
Jezus, als je het zo gaat bekijken wordt ieder huwelijk saai natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:31 schreef killerkef het volgende:
moeilijk... het lijkt me dat je je huidige man goed genoeg kent om te bedenken hoe de rest van je leven met hem er uit gaat zien...
Nee! Wat doe je!?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:34 schreef Cruoninga het volgende:
'for better or for worse....'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |