abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:46:00 #1
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_24112420
Ik woon met 2 vrienden in een flat op de bovenste (3e) etage aan de zijkant van de flat. Wij hebben in feite dus 1 x buren, en 1 x onderburen.
Nu hoorde 1 van mn homez de laatste tijd al een hoop geschreeuw enzo als hij aan het leren zat (stille omgeving dus). Het zou gaan van, en ik citeer, 'Godverdomme', 'kankerhoer', 'flikker toch op man' en nog wat minder verstaanbare zaken. Nu heb ik dat gisteren ook zelf gehoord. En zonet weer (uurtje of 1 's nachts). Wij vroegen ons eerst nog af waar dit vandaan zou komen aangezien de buurman, die we verder niet kennen maar die vrij rustig overkomt, zij het misschien een beetje chaotisch of zenuwachtig....
Zonet, tijdens het geschreeuw en het geluid van meubels (oid, het kan ook de kankerhoer zijn) die tegen de muur vliegen, maar even de voordeur (naar portiek) geopend en uit de woning hiernaast klonk een vrij heftige schietfilm maar verder (ineens?) geen geschreeuw meer. Even geluisterd, paar scenes aangehoord en het kwam over als een actiefilm, zonder gescheld enzo.
De onderburen hebben we eigenlijk nooit verdacht want die spreken geen woord Nederlands. Voor zover wij weten woont die vent hiernaast in zijn eentje daar (al is er ruimte zat voor meer mensen), hij is ook altijd degene die ik in de keuken zie als ik toevallig van buiten naar boven kijk.. Maar ik weet het dus niet zeker, de kankerhoer in kwestie heb ik iig nog nooit gezien en ik woon hier bijna een jaar...

Best wel vreemd dus, ik ga er (nog) niet aanbellen om te vragen of er misschien problemen zijn.
We denken eigenlijk dat die kerel Gilles de la Tourette (schrijf je dat zo?) ofzo heeft, dus dat je ineens heel hard gaat schelden. Maar goed, hij maakt nu vooral lawaai en niet op een manier dat ik dat heel lang wil aanhoren (muziek is acceptabel maar ze moeten mekaar niet de harses inslaan).
Hopen dat ie iig de rest van de nacht zijn hoofd houdt, dan kan ik tenminste rustig pitten.
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:50:30 #2
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_24112451
Even een korte versie; De buren hiernaast schelden met grote regelmaat heel hard op elkaar, terwijl wij maar 1 persoon daar in en uit zien lopen. Ik vind het raar dat hij dat doet in een flat en dat hij zijn kop moet houden omdat ik ga maffen.
  dinsdag 21 december 2004 @ 02:27:48 #3
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_24112662
Visit.M
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_24112676
vriendelijk langsgaan met een vruchtencake...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_24112961
Boondock Saints
pi_24112971
Misschien is ie schizofreen
Die mensen hebben hele verhalen altijd
pi_24113545
Een klus voor Peterr eRr. De Vries?
pi_24113639
Aanbellen en vragen of de buurman ook zo'n last heeft de laatste tijd van herrie. ALs ie het niet is zal hij dat zeggen. Als hij wel de oorzaak is zal hij lopen liegen en dat merk je ook wel dus dan weet je genoeg. Misschien heeft je buurman aan zo'n subtiele hint ook wel genoeg.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_24113680
vraag of hij met zijn allen eens op de koffie komt
<---- kan mijn barbie ook wel mee, die is ook nie helemaal 40%
when it rains, why don't sheep shrink?
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:10:38 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24113743
Dat si lastig, in de eerste flat waar we wonnden hadden we Spaanse bovenburen die lkaar de hele dag verrot scholden. Daar word je niet vrolijk van, en we zijn er ook om verhuisd.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24113909
misschien laat ie af en toe een hoer langskomen en scheld ie er verrot. Of misschien heeft ze ook echt kanker.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:29:45 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_24113943
een stelletje heeft elkaar vermoord in jouw appartement en nu spookt 't?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_24113959
overdag voorzichtig aan de buren vragen. Oppassen om ze niet kwaad te maken.
Als het daarna nog een keer ´s nachts voorkomt melden bij de wijkpolitie.

Dit valt onder burengerucht.
In mijn buurt hadden we dit ook een tijdje terug. Door het te melden weet in elk geval de politie ervan.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:32:34 #14
92655 Ferdi81
omdat............
pi_24113974
dat is gewoon een acteur die zijn teksten oefent
pi_24114099
Mja, of hij staat door de telefoon te schelden.

Dat kan mijn buurman ook heel goed. Heel hard en het liefst nog terwijl hij met dingen gooit of stampt op de vloer. 'Kankergek, met je kankerhoofd, kanker op man! Dat kankerwijf moet gewoon d´r kankerbek houden, kankerzooi´

Compleet debiel die gast.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:16:28 #16
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_24115455
Ja over de telefoon heb ik niet eens aan gedacht, maar dan heeft het niet veel nut om zo te schreeuwen

Ennehh, ik ga die freak echt niet op de koffie vragen.
Tja burengerucht klinkt weer zo zeikerig, ik heb geen last ervan dat ie lawaai maakt want wat dat betreft zijn wij 10 keer erger, maar het gaat me er meer om dat er niemand wordt doodgemept

Ik zal het hem eens voorleggen als ik m tegenkom
pi_24119621
Mijn buurjongen gaat ook altijd snachts bellen op luide toon. Die gesprekken duren uren en lopen binnen korte tijd steevast uit in enorm gescheld. Kanker dit, kanker dat, etc. Daarbij stampt hij keihard op de vloer en gooit met deuren en meubels. Het rare van deze gesprekken is dat hij ook afentoe stil is om te luisteren naar degene die hij belt. Dan denk ik weer rustig te kunnen slapen en schrik wakker van 'Luister kankermongool' of ietsdergelijks. Dat gaat zo door van ongeveer 00:30 tot 3:00. Tegen die tijd heeft hij zichzelf moegeschreeuwd. Heel zenuwslopend. De jongen hoort eigenlijk in een inrichting thuis en leeft op ADHDpillen die blijkbaar rond middernacht, of in combi met alcohol, zijn uitgewerkt.
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:19:32 #18
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_24124962
Ach het kan erger hoor Toen ik nog thuis woonde , woonde er een gezin boven ons met een paar kinderen en een baby, 3x raden boven welke kamer de babykamer was waar de baby elke nacht lag te krijsen ..
pi_24125947
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:19 schreef RicXDesign het volgende:
Ach het kan erger hoor Toen ik nog thuis woonde , woonde er een gezin boven ons met een paar kinderen en een baby, 3x raden boven welke kamer de babykamer was waar de baby elke nacht lag te krijsen ..
je ouders?
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_24127958
Wacht maar tot die baby 20 is en zijn kamer nog boven je slaapkamer is, zijn breezahpuberzusje met MTV dansjes playbackhobby en hun moeder ook alleen scheldend op vol vollume met wie dan ook communiceert... Het minder erge bij mij is dat het geen baby is die huilt maar een volwassen jongen. En de buren van hiernaast gaan dan als reactie op dat gebrul midden in de nacht op de muur tikken arggg!!! Alsof er nog niet genoeg lawaai is. Maar dat is beslist minder erg dan een baby. Bij babies weet je dat het nog minstens 20 jaar gaat duren voor ze vertrekken.
pi_24128148
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:16 schreef Visitor.Q het volgende:
Ja over de telefoon heb ik niet eens aan gedacht, maar dan heeft het niet veel nut om zo te schreeuwen
Nut heeft het niet, maar daarom doen mensen het nog wel.

Zie bv. mijn imbeciele buurman.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 22 december 2004 @ 10:22:09 #22
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_24133555
Ha! Goeie kans dat onze buurman aan het gamen is, bedachten wij gisteren Er wordt namelijk bijzonder veel geschoten in zijn films, en dus hebben we het lawaai toegeschreven aan een potje counterstrike. Dan klopt ook nog steeds dat hij er in zijn eentje woont

We hebben de conclusie getrokken dat hij gewoon niet zo goed in het spelletje is
pi_24141110
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:22 schreef Visitor.Q het volgende:
Ha! Goeie kans dat onze buurman aan het gamen is, bedachten wij gisteren Er wordt namelijk bijzonder veel geschoten in zijn films, en dus hebben we het lawaai toegeschreven aan een potje counterstrike. Dan klopt ook nog steeds dat hij er in zijn eentje woont

We hebben de conclusie getrokken dat hij gewoon niet zo goed in het spelletje is
LOLS sorry buurman ik ging op in het spel
  woensdag 22 december 2004 @ 19:25:16 #24
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24143608
Ik zie hier via CTRL+F het nog niet staan, dus post ik het maar ff..

TOKKIES!!

Kan die nu dicht/
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  woensdag 22 december 2004 @ 20:17:21 #25
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24144760
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:22 schreef Visitor.Q het volgende:

Daag hem uit voor een potje, dan weet je het zeker
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')