quote:Op woensdag 29 december 2004 20:32 schreef pannaking_ het volgende:
[afbeelding]
Dat is nou mijn mooiste fotomet mijn telefoon (nokia 3650)
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 15:01 schreef Herald het volgende:
[..]
vooruit dan:
[afbeelding]
ook met een 3650
Dat ziet er echt super uit!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:18 schreef Biogarde het volgende:
Gemaakt met de W800i![]()
Let op: gemaakt in het pikke donker, met alleen de ledjes op de telefoon![]()
[afbeelding]
Dus![]()
Het is een soort lama met natuurlijke haargroei als een poedel. Ik kwam ze tegen ttv Lowlands en iedere keer als we ons een beetje gaar en zielig vonden gingen we deze beesten uitlachen op het six flags terreinquote:
Nee de Schipbeek bij Deventer...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat het Almelo Nordhorn kanaal?
Dan worden ze daar ook op aangesproken.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef killerb het volgende:
Dan zie je de kwaliteit toch niet meerTenzij ik twee versies ga maken maar zoveel moeite wilde ik er eigenlijk ook niet insteken
Staan btw heel wat meer groot formaat foto's hier...
Ik heb mijn fotos toch ook verkleint naar 1024*768.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef killerb het volgende:
Dan zie je de kwaliteit toch niet meerTenzij ik twee versies ga maken maar zoveel moeite wilde ik er eigenlijk ook niet insteken
Staan btw heel wat meer groot formaat foto's hier...
ja dat mag ook heel nietquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotos toch ook verkleint naar 1024*768.
Die kwali is ook nog steeds tof.
Uhu, maar het handigste is als je ze 560 breed maakt, dan passen ze schoon in de layout en worden ze niet geresized. Je kan altijd linkje naar het grote exemplaar makenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb mijn fotos toch ook verkleint naar 1024*768.
Die kwali is ook nog steeds tof.
Ik heb het dus duidelijk gekopiėerdquote:Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef coz het volgende:
Je moet je desktop resizen. Maximaal 570 pixels breed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |