wil je mijn auto ook komen wassen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef rwr-xr-x het volgende:
wel mooie grote ramen om af te likken
hij is ook lelijk, maar laat die uitspraken over mongolen er ff buiten, niet gepast, en daarbij...mongolen hebben geen rijbewijs, hoop ik.......quote:Op maandag 20 december 2004 23:58 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
elke keer moet ik weer lachen als ik die josti espace zie!
Welke infantiele ontwerper heeft in godsnaam die voorkant bedacht? ik zie serieus de associatie met een mongooltje en die auto!
[afbeelding]
Die Ka is alleen lief als je voorin zit, achterpassagiers bestaan gewoon niet volgens de ontwerpersquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:16 schreef nein het volgende:
Ka is liefffffffff!!! *zelf ook een tijdje in gereden*
Maar INDERDAAD, ik zat te wachten op de eerste die die oerlelijke fiat zou posten hier. Wat een AFZICHTELIJK gedrocht is dat toch! Ook op de weg is het gewoon een drama om te zien!
eerste auto waar ik aan dacht toen ik de tt las.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:05 schreef Leshy het volgende:
Het is tenminste geen Multipla.
misschien omdat je pa 'm heeftquote:Op maandag 20 december 2004 23:58 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
ik zie serieus de associatie met een mongooltje en die auto!
[afbeelding]
Ka suckt big time. Ik heb ooit eens in zo`n ding gereden en het was verschrikkelijk. Na een half uur in de file kreeg ik pijn in mn benen omdat ik ze niet kon strekken in dat kleine rotding. Dus ik denk slim te zijn en trek aan de hendel onder het stuur om het stuur omhoog te doen, gaat godverdegodver de motorkap open. Op de snelweg!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:16 schreef nein het volgende:
Ka is liefffffffff!!! *zelf ook een tijdje in gereden*
maar je stond gelukkig in de file.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:31 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Ka suckt big time. Ik heb ooit eens in zo`n ding gereden en het was verschrikkelijk. Na een half uur in de file kreeg ik pijn in mn benen omdat ik ze niet kon strekken in dat kleine rotding. Dus ik denk slim te zijn en trek aan de hendel onder het stuur om het stuur omhoog te doen, gaat godverdegodver de motorkap open. Op de snelweg!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hij is ook lelijk, maar laat die uitspraken over mongolen er ff buiten, niet gepast, en daarbij...mongolen hebben geen rijbewijs, hoop ik.......
hahahaahaquote:
anders ga je ff dood?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig mag je op fok wel debiel zeggen (meest gebezigde uitspraak van de linkse users als ze niet meer tegen de woorden van rechts opkunnen) dus bij deze aan een mod, kan de tt in debiel veranderd worden?
Die botsrand.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
wat dacht je van de josti-Ka, de puist van het wegdek:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |