hij is idd al bijna zo fout als die van vorig jaarquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:04 schreef Zwansen het volgende:
Die kaart van BB is wel de mooiste die ik dit jaar heb gekregen!
De mooiste van de 2 dan...
Ik heb je toch geld gegevenquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:53 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Hey, moest je vrijdag ook nog entree betalen? Zoja, wie heeft dat dan gedaan?
Want ik had m'n geld thuis laten liggen...
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:00 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmm...
Ik ga ook maar eens iets met kerstkaarten doen
Voordat we naar binnen gingen?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:35 schreef Nouk het volgende:
neukt
Geen probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja jullie liepen niet naar binnen .. en stonden daar een beetje te staan toen heeft iemand betaald (oid) en heb ik jou geld in de handen gedrukt .. Nog bedankt voor de snelle terugbetaling trouwens
Ik helaas nog niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het al kerst is geweest...
2e kerstdag is altijd leuk, 's avonds dan. Zuipen enzo. Voor de rest hoeft het van mij ook niet...quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Wat een foute muziek dat D-Men zeg! Zo fout dat het gewoon leuk wordt!
Gezellig tochquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik lijk BB wel met mijn vrolijke posts...
Je bent een smerige bitch met een dick!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef Zwansen het volgende:
Je bent geen tijger!
Ik weet het echt niet meer, iets met 5... 1,50? 5 euro?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:57 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
![]()
. Tof he.
Heb jij mijn intree betaald? Dan vraag ik me echt af waar mijn 30 euri's is heengegaan. Vaags. Hoeveel was t, dan stort ik t.
Het zou best kunnen hoor, ik weet niks van intree, dus je zal t wel betaald hebben. Als het 15 euro is, toch 30 piek! Dan stort ik t heus wel, geen gezeur.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, iets met 5... 1,50? 5 euro?
En dat hoef je heus niet te storten...![]()
Met je kaasfabriek!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je bent een smerige bitch met een dick!
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vanaf "knoop 1, ik ruik het al meteen" wordt ie minder!
quote:
t word dan ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:31 schreef Nouk het volgende:
[..]. Jaaah, te bruut.
Worden vanavond de onz-mods bekend dan? Denk je dat ze echt gewoon die stemmen tellen? Niemand van de crew gaat toch akkoord met HTT ofzo.
Fraai hoor, iedereen vergeet van alles, maar alleen mij wordt het aangerekend!quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het zou best kunnen hoor, ik weet niks van intree
Tsja dat krijg je als je vriendinneke ook een gpdster is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fraai hoor, iedereen vergeet van alles, maar alleen mij wordt het aangerekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |