abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24133224
heeft t2012 eigenlijk een baan of studie ofzo of is ie fulltime met deze crap bezig?
pi_24134334
Chemtrails zijn zo een bullshit, een vriend van mij is piloot en die moest er keihard om lachen, als men al chemicalieen wil verspreiden onder mensen had men wel voor drinkwater dan wel cola gekozen. Das toch stuk effectiever.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_24135399
Weer een chemtrail topic...

en wederom zonder bekend motief, dader, M.O.

en weer dezelfde mensen waarvan hun geheugen hen in de steek laat....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 22 december 2004 @ 21:19:10 #54
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24146098
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef smash789 het volgende:
wat vind je trouwens van deze, T2012, deze is uit 1981. Mooie he?

[afbeelding]

*rechtsklikt
*als achtergrond instelt
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:17 schreef T2012 het volgende:
Het is elke keer weer schitterend om te zien hoe ze je moeten beledigen wanneer ze niet kunnen aantonen dat chemtrails onzin zijn.
a. het is wel aangetoond dat chemtrails onzin zijn, kijk maar naar die foto uit WO2.
b. het is niet aangetoond dat chemtrails geen onzin zijn. Je draait het om. De bewijslast ligt bij degene die de claim doet.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_24152151
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef The_stranger het volgende:
Weer een chemtrail topic...

en wederom zonder bekend motief, dader, M.O.

en weer dezelfde mensen waarvan hun geheugen hen in de steek laat....
Mensen, mensen, OF sommige van jullie kunnen niet goed lezen OF het is een 'gathering' van zgn. fakers (of wat was dat woord ook alweer wat tegenwoordig gebruiken voor die lui...)

Dit topic is dus bedoelt voor het melden van mogelijke chemtrails kenmerken in de lucht NIET voor het bediscussieren of chemtrails wel of niet echt waar zijn.

Daar zijn al vele topics over geopend en hoe was het ook alweer....

*de aantal posts in die topics blijkt maar weer hoezeer dat onderwerp toch mensen raakt*

zij het positief/negatief geblaat, want zeg nou zelf : WAT weet JIJ nou eigenlijk precies van dit Universum en wat er allemaal in mogelijk is (laat me geen topic openen om de historische feiten op te sommen over wat wij, als de mens, vroeger allemaal voor STUPIDE zaken als waarheid aannamen)

Dus als ik de nogal gedurfde uitspraken hiero EN in de voorgaande "chemtrails" topics zo eens lees, MET de gedurfde uitspraken van een nog levende man, genaamd David Icke, denk ik alleen maar: TIJD voor een waarneming die eenieder kan doen.

Discussieren en foeteren over het wel of niet waar doe je maar in 1 van de voorgaande topics hierover..

Het is toch op zijn minst normaal (of is het niet NORMEN & WAARDEN daargelaten???) dat we hierover normaal een sighting kunnen houden op het TRUTH FOK!forum waar alles bespreekbaar moet blijven.....

De ongelooflijke negatieve reacties, ala BULLSHIT, duiden er bij mij alleen maar op dat deze *Fok!kers* niet geinteresseerd zijn in het open meedenken of wat dan ook

maar meer geinteresseerd in het TRASHEN van topics zodat die uiteindelijk doodbloeden *ik weet ook niet wat het is, of hoe ik het fenomeen moet noemen* maar het komt wel verdacht veel voor in de TRUTH topics die o zo getrashed. Maar toch o zo vaak bezocht (en op gereageerd) door GOD mag weten wie..

Je zou eerder denken dat de echte levens onderzoeker (Wat doe je anders in de TRUTH & WETENSCHAP forums) wel op z'n minst nieuwschierig is naar de uitkomsten van een dergelijke polling

Nogmaals, laat me geen 2e topic hierover openen, met een beleefd verzoek aan de Admins om dan in dat topic alle onzuivere reacties* (*reacties waar geen melding in voorkomt) te verwijderen.

Laten we nou 's ff normaal/volwassen op een topic reageren waarin expliciet door TS is gevraagd om dit zuiver te houden.

Ik ben ook hier op deze aarde om te leren EN dit forum is bedoelt om daarin een beetje te voorzien (contact met mensen die andere inzichten hebben enzo...) o.a. middels dit topic!

voor iedereen die hieraan ff mee wil doen : meldt hiero wanneer je denkt een chemtrail te spotten (waar en wanneer)

pi_24152228
Het zijn zowiezo zinloze discussies, ik ga me er ook niet in mengen. Het zijn nl beweringen waarvan je nooit kunt bewijzen dat het niet kan, net als geloof.
Wel kan je zeggen dat het verdomt veel lijkt op gewoon condens.
Dat gassen zich op deze manier nooit naar beneden kunnen verspreiden.
Dat het overal op aarde evenveel gebeurd.(vnl bij vlieglijnen)
Dat als ze zo'n geweldige technologie zouden hebben om dat er mee te bereiken wat je zei, dat ze dan ook wel een andere verspreidings vorm zouden kunnen bedenken.

Maar nee het is geen uitsluitend bewijs dus ik hou me er verder ver buiten.
  donderdag 23 december 2004 @ 08:26:10 #57
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24153074
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
...de historische feiten ... wat wij, als de mens, vroeger allemaal voor STUPIDE zaken als waarheid aannamen...
De aarde is plat, bijvoorbeeld? Sjonge jonge, wat was men toch stupide vroeger.

Hmm, dat moet betekenen dat chemtrails echt bestaan!

Het aloude 'Galileo werd ook niet begrepen'-verhaal. Galileo kon zijn stelling (de aarde draait om de zon) wél onderbouwen, dat kunnen chemtrailconspiristen niet.

Overigens was het tijdens die koude dagen laatst in Nijmegen ook flink raak met uitgewaaierde strepen in de lucht. Dus daar heb je je spotting, om nog maar even ontopic te blijven.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_24153852
quote:
Op donderdag 23 december 2004 02:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

Dit topic is dus bedoelt voor het melden van mogelijke chemtrails kenmerken in de lucht NIET voor het bediscussieren of chemtrails wel of niet echt waar zijn.
Open je morgen een topic over kabouterhuisjes?
pi_24158043
alleen maar bewolkt vandaag!

[voor de mensen die wel mee willen doen]
is het niet zo dat na het verspreiden van mogelijke chemtrails er beweerd wordt dat er juist daardoor dichte bewolking en regen ontstaat die de trails bevatten?

[ Bericht 3% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 23-12-2004 13:57:57 ]
pi_24158133
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:26 schreef Rasing het volgende:

Overigens was het tijdens die koude dagen laatst in Nijmegen ook flink raak met uitgewaaierde strepen in de lucht. Dus daar heb je je spotting, om nog maar even ontopic te blijven.
thanks btw. koude dagen? afgelopen zondag & maandag bedoel je?
pi_24158283
Dus alleen meldingen en geen discussie.

Check.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24158701
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef MUUS het volgende:
Dus alleen meldingen en geen discussie.

Check.
emmm, maar waar en wanneer dan?
pi_24159198
Als de discussie niet is of die strepen tot een complottheorie horen, is het geen TRU onderwerp en stel ik voor dit topic een eenmalige schop rchting PTA te geven.
pi_24159305
oei de moderator in spe gaat het topic verplaatsen ... nog gauw reageren dan !

Ik heb een goede 2 weken geleden nog zo'n rastervorming gezien. Eerst was het 's avonds en al schemerdonker maar op een kwartier tijd was er toch een mooi rastertje gevormd met de maan als achtergrond.
De volgende morgen kon ik vanop mijn werk nogmaals een serieus bedekte lucht zien.
Ik vind het vooral raar dat zulks niet regelmatiger voorkomt dan.
Vliegroutes worden toch niet continu veranderd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24159728
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:43 schreef Redux het volgende:
Als de discussie niet is of die strepen tot een complottheorie horen, is het geen TRU onderwerp en stel ik voor dit topic een eenmalige schop rchting PTA te geven.
het was wachten op het 1e voorstel om dit topic maar weer weg te schoppen.

ik snap het niet, ik wil graag dat we hier serieus in TRUTH, want daar zitten nou eenmaal de meeste *anders* gelovenden, een sight seeing voor houden en in PTA zie ik weinig kans dat ie ook een beetje zuiver kan blijven (zeker nu ik de nogal heftige reacties heb gelezen van mensen die er niet in geloven)

Ik wil dit topic graag hier houden...

en zoals als gewoonlijk zie je ook dat de 1e reacties meer gaan om WEL/NIEt maar dat mensen zo langzamerhand hier nu ook eens serieus op ingaan. En zeg nou zelf wat is hier nou mis mee?
pi_24159785
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:48 schreef UncleScorp het volgende:

Vliegroutes worden toch niet continu veranderd ?
offtopic
slimme vraag. dat soort dingen vraag ik me dus ook af. Bovendien dacht ik dat gewone passagiers vliegtuigen (met strakke aankomst en vertrektijden) niet zo kriskras en dicht op elkaar mochten vliegen ?
  donderdag 23 december 2004 @ 15:27:58 #67
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24160083
Ik denk dat er gewoon bepaalde basisroutes zijn en dat ze als het even kan de snelste route zullen pakken (is dit ook meteen de goedkoopste?). Als het weer tegenzit of de landingsbaan is bezet ofzo dan zullen ze wel standaard ontwijkings schema's hebben afhankelijk van een aantal factoren zoals brandstof en planning. Als je naar spanje vliegt zit je in ieder geval vaak op dezelfde route omdat ik daarmee letterlijk langs zo'n rookspoor van het vorige vliegtuig ben gevlogen (dus zelfde hoogte en zelfde plek op een paar meter na). Met het aantal vliegtuigen lijkt het me ook de meest controleerbare oplossing
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24160878
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:27 schreef livEliveD het volgende:
Als je naar spanje vliegt zit je in ieder geval vaak op dezelfde route omdat ik daarmee letterlijk langs zo'n rookspoor van het vorige vliegtuig ben gevlogen (dus zelfde hoogte en zelfde plek op een paar meter na). Met het aantal vliegtuigen lijkt het me ook de meest controleerbare oplossing
kijk dat is nou ook een voorbeeld van waarom een streep zolang blijft hangen. zeker bij druk vliegverkeer zou je condens na condens streep kunnen hebben.

dus een mooi moment om dar eens de komende paar weken op te sightseeen en melden, ook over verkeersgedrag
pi_24160894
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:18 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

emmm, maar waar en wanneer dan?
Het was een opmerling a la 'ik snap je, duidelijk, helder etc.' oftewel: check. .
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:43 schreef Redux het volgende:
Gelukkig ben jij geen mod en bepaal jij dat dus niet. .

Truth is juist een plek waar men ervaringen moet kunnen uitwisselen zonder dat het een discussie tussen believers en non-believers wordt. Topics zat waarin je die discussie wel kunt voeren, maar hier geen welles-nietes posts.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24160999
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]

Gelukkig ben jij geen mod en bepaal jij dat dus niet. .

Mja, we zijn het hier ondertussen wel al gewoon dat er zo altijd wel 'n paar interessante jongens gewoon wat komen spotten met alles wat hier gezegd wordt.
Zegt meer over hen dan over ons ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:29:34 #71
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24161156
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Mja, we zijn het hier ondertussen wel al gewoon dat er zo altijd wel 'n paar interessante jongens gewoon wat komen spotten met alles wat hier gezegd wordt.
Zegt meer over hen dan over ons ...
Uit deze context kan ik niet halen of je bij de 'believers' of 'non-believers' hoort, maar gelijk heb je
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24161298
'cos I'm a believer !

donderdag 23 december 2004 @ 16:40:44 #73
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24161377
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:37 schreef UncleScorp het volgende:
'cos I'm a believer !

Ik niet, maar dan weten we in ieder geval al wel dat we het op dit punt met elkaar eens zijn
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24161511
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:28 schreef livEliveD het volgende:
Wow heb je die site gegevens nog? Dan probeer ik het online te kneiteren Ben benieuwd wat er gebeurd

Edit: Van wie was het verzoek om hem offline te halen?
Ik heb hier wat gevonden:
quote:
Wie op deze wereld heeft genoeg hersenen, macht, technologie en rijkdom om deze enorme wereldwijde inspanning te coördineren? Er bestaat slechts één groep die aan deze criteria voldoet: de Nieuwe Wereld Orde, gecontroleerd door de Illuminati.

De door de Illuminati gecontroleerde Nieuwe Wereld Orde

Deze geheimzinnige groep heeft al de benodigde attributen. Zij hebben de controle over vele van onze planetaire hulpbronnen: financiën, productie, luchtvaart, mijnen, chemicaliën, etc. Zij domineren het militair-industriële complex door bedrijven als Bechtel en de Carlyle Groep. Zij hebben meer dan 50% van alle wereldwijde media in bezit. Zij heeft de middelen, de motieven en de methoden.

De Illuminati hebben de regeringen van de VS, Engeland en Israël ferm onder controle. Deze organisatie opereert volkomen in het geheim, evenals de chemtrailprogramma’s. De Illuminati elite werkt via organisaties als: the Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie, de Wereldbank en de VN. Al met al zijn de Illuminati beslist onze hoofdverdachte.

Maar waar is het bewijs dat de Illuminati deze chemtrail programma’s orchestreren? Zij hebben zeker de macht, rijke connecties, criminaliteit en het motief. Maar dat is nog geen bewijs. Er is zeer interessant bewijs dat ik kort geleden ontdekte dat de medeplichtigheid van de Illuminati aantoont in de chemtrail programma’s. In het prestigieuze onderzoek over geo-engineering 'Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming’, in opdracht van het Amerikaanse Congres, zijn de medewerkers en de instanties die zij vertegenwoordigen allen met name genoemd. Het ging om: senior onderzoekers, stafwetenschappers, theoretici, atmosferische wetenschappers, hoofden van ministeries en directeuren van vele belangrijke instituten, zoals senatoren, Congresleden, het Smithsonian Instituut, Harvard, General Motors, Cambridge, MIT, Yale, World Resources Institute, National Center for Atmospheric Research, de Secretaris Generaal van de Verenigde Naties, Oxford, Brookings Institution, Columbia Universiteit, Oak Ridge National Laboratorium, Carnegie-Mellon Universiteit, Princeton Universiteit, Brown Universiteit, Lawrence Livermore Laboratorium en nog vele anderen.

Dit kolossale onderzoek doet denken aan de omvang, kosten en geheimhouding van het Manhattan Project. Dit zijn allen experts en beroemdheden in hun vakgebied.

Een goed voorbeeld is de onlangs overleden Edward Teller, bekend als de vader van de ‘H-bom’. Het geniale brein van Teller kwam ook op het idee van atmosferische geo-engineering om het broeikaseffect tegen te gaan door aluminium te sproeien in de bovenste luchtlagen om het zonlicht te reflecteren. Teller heeft artikelen over dit onderwerp geschreven die op internet staan. Hij was ook een frequent bezoeker van Illuminati bacchanalen in de Bohemian Grove, evenals George Bush I en II, William Casey, Henry Kissinger en vele andere prominente leden van de Illuminati elite.

Wanneer we de namen van de panelleden van dit onderzoek vergelijken met de ledenlijsten van organisaties als de Bilderberg Groep, de Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie en de National Security Council, dan zien we dat vele namen dezelfde zijn. Dezelfde personen en instituten die begonnen zijn met atmosferische geo-engineering zijn terug te vinden in de ledenlijsten van organisaties die gecontroleerd worden door de Nieuwe Wereld Orde van de Illuminati.
http://www.mysterydatabase.com/modules.php?name=News&file=article&sid=303
  donderdag 23 december 2004 @ 18:55:56 #75
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24163807
Altijd weer die Carlyl groep.
Wat is hier nu zo belangrijk aan.
Onze pensioen fondsen en Robeco bijvoorbeeld hebben 10 tot 100 keer meer geld belegd.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')