abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24124148
Lezen is ook een vak apart, lees nog eens voor de voorwaardes: http://www.chemtrails.nl/map2/Debunk%20de%20debunkers.htm
quote:
Wat ik vraag is een foto, van voor het jaar 1990, genomen in Nederland, uit eigen fotocollecties, dus niet van de een of andere website, met hierop een vergelijkbare uitgewaaierde vliegtuigstreep welke wij nu duidelijk omschrijven als een chemtrail. Probleem/fenomeen opgelost, klaar is Kees.
Jezus was een alien :-))) http://www.bibleufo.com
pi_24124190
Verzin condities die je eigen theorie bewijzen. Right.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:45:12 #28
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24124194
Post die ik in het topic Illuminati vs reptilians al geplaatst heb over chemtrails

Zoals ik al vaker vermeld heb is het plan van de illuminati een wereldbevolking reductie van ongeveer 80%. Dit wordt onder andere bereikt met chemtrails, waar het onderstaand artikel over gaat.

Stukje uit het artikel:

Rose Stevens, Director of Vaccine Safety Concerns for the Common Cause Medical Research Foundation and Director of Research for the Eagle Foundation, recently stated, "In our last Journal of Degenerative Diseases our cover page had pictures of the Chemtrails--(I am not off topic--because this deals with vaccines--keep reading). The article below is from a scientist who thinks he knows why they are spraying them and how the flu vaccine is involved in the plan. Now many of you are going to tune this out immediately and say "there she goes again with her conspiracy theories again" . However consider this-- Does it not seem odd that every where you go they are advertising and giving flu vaccines. You have to ask yourself--why?? And what are they spraying in our atmosphere?
The article Ms. Stevens refers to contains material written by a retired government scientist with an advanced degree in one of the health-related disciplines. Unfortunately, this author wishes to remain anonymous. He has expressed fear for his life and his family, which always raises a problem with verifying information. Below are a few paragraphs from this retired scientist for informational purposes only.

The article Ms. Stevens refers to contains material written by a retired government scientist with an advanced degree in one of the health-related disciplines. Unfortunately, this author wishes to remain anonymous. He has expressed fear for his life and his family, which always raises a problem with verifying information. Below are a few paragraphs from this retired scientist for informational purposes only.

This whole chemtrail issue is related to the plan for decreasing the world population to around 450-500 million -- and starting with the US first. Why? The people of the US are the only ones with even the remotest chance of stopping this. That is, if they knew about it. That's why the US has to be the first to go. You have to understand that the world's elite covet the US for its geographic diversity - and they would love to return this country to its condition as it existed prior to Columbus setting foot here, but without the Native Americans this time of course.

"There are rumors floating about the internet that the chemtrails are part of some sort of secret program the government is doing to protect the US from future biological attacks. Nothing could be further from the truth. The plan is to sensitize, or condition, the US population to being wiped out by influenza A. Over the past few years, people have been encouraged to get flu shots to protect them against the generally non-lethal strains that circulate through the population during flu season.

"Right now there are just way too many people on the planet. A total world population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels would be ideal." Ted Turner

"If I were reincarnated, I would wish to be returned to Earth as a killer virus to lower human population levels." Prince Phillip, husband of Queen Elizabeth II, founder, World Wildlife Fund

http://www.prisonplanet.c(...)trailsconspiracy.htm

De afgelopen tijd zie je veel berichten over een mogelijk komende wereldwijde griep epidemie.

Experts predict worldwide flu outbreak
http://www.msnbc.msn.com/id/3684599

U.S. prepares for worldwide flu outbreak
http://charleston.net/stories/082604/wor_26fluprep.shtml
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_24124198
Die staat op de site, smash 789, alvast bedankt. Je mail zal ik op de website plaatsen als het je lukt.
pi_24124256
Hahahahahaha!!! Ja, ik stap effe in m'n tijdmachine en ga terug naar 1980.
JEEEEEEEEEEEEEEEEZUS!!!!!

Maar ja, sinds je die mooie voorwaarden heb getypt, kun je vast ook wel uitleggen WAAROM ie uit eigen foto-collectie moet zijn. WAAROM moet ie in Nederland genomen zijn.
Zo vind je natuurlijk nooit een foto he? Is even stupide als: Zoek een foto op UIT JE EIGEN COLLECTIE, GENOMEN IN NEDERLAND van een beslagen raam met een grote klodder vogelschijt.

BTW, lezen een vak apart?
Je denkt toch niet dat ik op die amateur paranoide website van je ga kijken? Ja, misschien als ik me effe een beetje down voel ofzo, dan voel ik me vast weer beter nadat ik op www.chemtrails.nl heb gekeken. Lachen is goed voor de gezondheid.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:50:34 #31
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124314
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:42 schreef smash789 het volgende:
Weet iemand T2012 z'n email adres?

BTW Knarf, je had m'n post over de film Memphis Belle verkeerd begrepen, ik doelde er juist op dat er wél condensstrepen te zien waren
Sorry

Mare wat vind je van www.contrails.nl ?
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens.
Maar de verontreiniging in de lucht heeft de mensheid ook veel goeds gebracht, dus ik weet niet of ik het erg vind. (Met verontreinigingen bedoel ik natuurlijk uitlaatgassen op grootte hoogte, wat natuurlijk ook niet echt goed is voor het milieu )
Zoals zoveel verbeteringen (auto's bv), brengen ze onheil maar ook goede dingen. Dus waar ligt de balans. Voor mij ligt dat nog steeds in het voordeel van het vliegtuig.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24124315
het eventueel niet hebben van zo'n foto toont niet automatisch het gelijk van zo'n complottheorie aan.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:52:53 #33
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124370
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Aurora025 het volgende:
Post die ik in het topic Illuminati vs reptilians al geplaatst heb over chemtrails

Zoals ik al vaker vermeld heb is het plan van de illuminati een wereldbevolking reductie van ongeveer 80%. Dit wordt onder andere bereikt met chemtrails, waar het onderstaand artikel over gaat.

Stukje uit het artikel:

Rose Stevens, Director of Vaccine Safety Concerns for the Common Cause Medical Research Foundation and Director of Research for the Eagle Foundation, recently stated, "In our last Journal of Degenerative Diseases our cover page had pictures of the Chemtrails--(I am not off topic--because this deals with vaccines--keep reading). The article below is from a scientist who thinks he knows why they are spraying them and how the flu vaccine is involved in the plan. Now many of you are going to tune this out immediately and say "there she goes again with her conspiracy theories again" . However consider this-- Does it not seem odd that every where you go they are advertising and giving flu vaccines. You have to ask yourself--why?? And what are they spraying in our atmosphere?

This whole chemtrail issue is related to the plan for decreasing the world population to around 450-500 million -- and starting with the US first. Why? The people of the US are the only ones with even the remotest chance of stopping this. That is, if they knew about it. That's why the US has to be the first to go. You have to understand that the world's elite covet the US for its geographic diversity - and they would love to return this country to its condition as it existed prior to Columbus setting foot here, but without the Native Americans this time of course.

"There are rumors floating about the internet that the chemtrails are part of some sort of secret program the government is doing to protect the US from future biological attacks. Nothing could be further from the truth. The plan is to sensitize, or condition, the US population to being wiped out by influenza A. Over the past few years, people have been encouraged to get flu shots to protect them against the generally non-lethal strains that circulate through the population during flu season.

"Right now there are just way too many people on the planet. A total world population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels would be ideal." Ted Turner

"If I were reincarnated, I would wish to be returned to Earth as a killer virus to lower human population levels." Prince Phillip, husband of Queen Elizabeth II, founder, World Wildlife Fund

http://www.prisonplanet.c(...)trailsconspiracy.htm

De afgelopen tijd zie je veel berichten over een mogelijk komende wereldwijde griep epidemie.

Experts predict worldwide flu outbreak
http://www.msnbc.msn.com/id/3684599

U.S. prepares for worldwide flu outbreak
http://charleston.net/stories/082604/wor_26fluprep.shtml
Waarop ik had geantwoord, wat bottenkrakers nu exact met vaccinatie te maken hebben?
pi_24124392
Voor de 3e maal, allerlei smoesjes komen dan. Waarom uit eigen collectie? Om bedrog uit te sluiten, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.

Wat ik niet begrijp van jou is waarom je net doet alsof het zo een moeilijke opgave is, uitleg heb ik hiervoor al vaak genoeg gegeven.
Het is jammer, ik had even hoop, maar nu niet meer, altijd en overal, waar ik ze ook tegenkom (debunkers), altijd smoesjes wanneer ik bij dit punt beland.

Wanneer iemand wel op eenvoudige wijze dit fenomeen kan verklaren, dan zie ik graag die e-mail met foto. Tot dan.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:55:32 #35
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124433
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef T2012 het volgende:
Voor de 3e maal, allerlei smoesjes komen dan. Waarom uit eigen collectie? Om bedrog uit te sluiten, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.

Wat ik niet begrijp van jou is waarom je net doet alsof het zo een moeilijke opgave is, uitleg heb ik hiervoor al vaak genoeg gegeven.
Het is jammer, ik had even hoop, maar nu niet meer, altijd en overal, waar ik ze ook tegenkom (debunkers), altijd smoesjes wanneer ik bij dit punt beland.

Wanneer iemand wel op eenvoudige wijze dit fenomeen kan verklaren, dan zie ik graag die e-mail met foto. Tot dan.
Mag ik van jou dan een foto van een 'normale' trail uit eigen collectie van voor 1990/1980.
pi_24124513
Debunkers... Man, noem het gewoon 'ontkenner' in jouw geval, of eigenlijk: normaal persoon.

De manier waarop jij denkt is ziek. Het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar het kan niet anders. Ik heb je site vluchtig doorgenomen en ik ben alleen maar onzin tegengekomen. Uit vrijwel alle argumenten e.d. blijkt totale onwetenheid. Op een of andere manier ben jij makkelijk beinvloedbaar en ben je in die chemtrail onzin terecht gekomen. Ik kan me serieus niet inbeelden hoe een rationeel denkend persoon al die onzin voor waar aan zou kunnen nemen. Dan ben je óf heel, heel, heel, héél erg naief, of je bent gewoon stom en onwetend, óf je bent paranoide ofzo.
Anyway, misschien zit er ergens in jouw bovenkamer niet goed. Dat klinkt misschien beledigend, en is het eigenlijk ook wel, maar je zult jezelf moeten realiseren dat je een achterlijke gedachtengang op nahoudt. Misschien kun je hierover eens een keer gaan praten met een psycholoog.
pi_24124698
Volgens mij is T2012 gewoon heel eenzaam, en zoekt ie op deze manier aandacht.
Kijk eens naar z'n forum: http://www.hostmybb.com/phpbb/index.php?mforum=wesley

Vrijwel alle posts heeft ie zelf gepost!!! Heheh.

Seriously now, T2012, zoek voor je eigen bestwil een psychiater op.
Óf probeer contact te leggen met iemand van het KNMI en vraag wat diegene ervan vind. Probeer een beetje normaal te doen en laat 'm vooral je website niet zien, dan kun je gewoon vragen hoe het komt dat sommige condensstrepen langer blijven hangen en uitwaaieren en sommige niet. Dan kun je meteen je theorie weg gooien.
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:17:06 #38
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24124913
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef smash789 het volgende:
Volgens mij is T2012 gewoon heel eenzaam, en zoekt ie op deze manier aandacht.
Kijk eens naar z'n forum: http://www.hostmybb.com/phpbb/index.php?mforum=wesley

Vrijwel alle posts heeft ie zelf gepost!!! Heheh.

Seriously now, T2012, zoek voor je eigen bestwil een psychiater op.
Óf probeer contact te leggen met iemand van het KNMI en vraag wat diegene ervan vind. Probeer een beetje normaal te doen en laat 'm vooral je website niet zien, dan kun je gewoon vragen hoe het komt dat sommige condensstrepen langer blijven hangen en uitwaaieren en sommige niet. Dan kun je meteen je theorie weg gooien.
Ach last van schizofrenie heeft hij wel:
Hier is hij Dennis:
http://www.chemtrailcentral.com/forum/viewtopic.php?t=7585
Hier Rayden:
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=97&sid=866130f3e03df6c3d66f3d80e4db6dc8
En op zijn eigen site: wesley

Maar het is denk ik beter om eens met een groep vliegtuigspotters te praten. Als er ergens een groep is die verstand van vliegtuigen heeft zijn zij het wel. En laat ik nu nog nooit iets van hen gehoord hebben.
En dat vind ikzelf nog wel de grootste aanwijzing dat er niets aan de hand is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Knarf op 21-12-2004 21:20:27 (toevoeging) ]
pi_24124922
smash 789,
Je bent een heel zielig persoon en deze posts van jou kan ik mooi gebruiken als voorbeelden van hoe achterlijk, onwetend en respectloos het standaard type forum-debunker te werk gaat, die voeg ik wel toe aan een artikel die ik al hierover heb geplaatst. Bedankt voor je posts.

Ik heb al een e-mail gestuurd naar het KNMI, als jij mijn site had bekeken, had je dit geweten. Beledig de onderzoekers W. Thomas en C. Carnicom (je moet zeker een keer zijn docu gaan bekijken van bijna 2 uur) eens per e-mail ofzo, kom je vast heel intelligent over.

Nee, met jongetjes als jij veeg ik mijn aars af. Het is elke keer weer schitterend om te zien hoe ze je moeten beledigen wanneer ze niet kunnen aantonen dat chemtrails onzin zijn.

Dit was echt de laatste post, dit moest ik nog even kwijt, wel zo netjes om even mee te delen dat ik een post van je ga gebruiken voor mijn site.
pi_24124983
Ja is goed joh Dan ga ik over een paar jaartjes in m'n F16 lekker extra chemtrails boven je huis uitstrooien.
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:30:30 #41
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24125192
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:20 schreef smash789 het volgende:
Ja is goed joh Dan ga ik over een paar jaartjes in m'n F16 lekker extra chemtrails boven je huis uitstrooien.
Wel veel dhmo uitstoten he .

www.dhmo.org
pi_24125262

pi_24125395
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef T2012 het volgende:
Voor al die knurften die het nog steeds onzin durven te noemen, waar blijft nu eindelijk 's die foto van jaren 80 met hierop 1 !!! (eentje maar!) vergelijkbare "contrail".
Het is nog steeds een feit dat vliegtuigstrepen pas sinds eind jaren 90 uren bleven hangen en het rare gedrag vertonen wat we nu dagelijks kunnen zien.
Iets wat ik in een ander topic ook al eens heb gezegd, het zou allang zijn aangetoond dmv zo een foto als dit fenomeen echt zo een onzin zou zijn. De grootste moeite hebben debunkers overal om uit hun eigen fotocollectie zo een foto voor mij te vinden, allerlei smoesjes komen dan. Alleen al hierdoor is het chemtrail fenomeen blijkbaar geen onzin, maar kramen de debunkers een hoop onzin uit. Ik zie jullie misschien weer eens wanneer de foto is gevonden. Tot die tijd mogen debunkers van mij nog veel onzin uitkramen en wens ik ze daarbij veel plezier en wijsheid.

http://www.chemtrails.nl/map2/Debunk%20de%20debunkers.htm

Met vriendelijke groet,

www.chemtrails.nl

Insgelijks, vooral dat van die wijsheid. De tegenargumenten zijn redelijk, maar toch noem je ze onzin en de mensen die het zeggen zijn knurften en debunkers. Je negeert ondertussen wel al die onderbouwing en je gaat om een omgekeerd bewijs drammen. Nadat er een foto uit de tweede wereldoorlog was geplaatst met prachtige contrails, NB...

Ik kan me trouwens herinneren dat mijn vader me uitlegde waarom sommige sporen langer bleven hangen dan andere. En dat was ver voor 1990. Dus dat vliegtuigje gaat sowieso niet op.

Nou ja, ik zal wel weer 'wild en emotioneel' reageren omdat mijn wereldbeeld eraan gaat.

Alvast een chemtrailvij nieuwjaar..
pi_24125817
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef smash789 het volgende:
wat vind je trouwens van deze, T2012, deze is uit 1981. Mooie he?

[afbeelding]

Wuuuuuuuu, is die helemaal niet gesoept? Het lijkt net zo'n hele foute Hawaii-wallpaper. . Mooi!

"A red sun rises, blood has been spilled this night"
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24126043
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:40 schreef Knarf het volgende:

[..]

[T2012 mode on]
Die heb je niet zelf gemaakt dus dat telt niet.
[T2012 mode off]
offtopic
Bovendien geloof ik David Icke veel eerder dan de onbeletterde knurften hier die zoals gewoonlijk wat gaan beweren

ontopic
interessante discussie hier, maar let, ik zie ook graag een telling van het aantal chemtrails

mooi begin om aan te tonen of die trails er echt zijn om de mensheid op gezondheidsnivo te verkrachten of niet....
pi_24126218
Leg mij eens uit, hoe kunnen IN GODSNAAM stoffen verspreid op 10-12km hoogte, op ons neerkomen???????????? Ten eerste lossen die stoffen gewoon op, lang voordat ze aan de oppervlakte komen, en ten tweede kunnen ze misschien wel in Afrika ofzo terechtkomen door allerlei luchtstromen.

Waarom verspreiden ze het niet gewoon vanaf de grond? Dat zou echt een factor 1.000.000 effectiever zijn. En natuurlijk veel praktischer.

Leg mij dat eens uit.
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:20:23 #47
55900 GM
vind ik dan toch
pi_24126335
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

offtopic
Bovendien geloof ik David Icke veel eerder dan de onbeletterde knurften hier die zoals gewoonlijk wat gaan beweren

ontopic
interessante discussie hier, maar let, ik zie ook graag een telling van het aantal chemtrails

mooi begin om aan te tonen of die trails er echt zijn om de mensheid op gezondheidsnivo te verkrachten of niet....
Noem eens een voorbeeld van wat David Icke ooit bewezen heeft, wat nu door iedereen als waarheid wordt gezien?
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_24130227
heb een aantal keren site gemaakt en laten hosten die over NWO en oa chemtrails ging, allen zijn offline gehaald met de mededeling dat het niet de bedoeling was mensen te verwarren en valse informatie te verspreiden. 3x over
need i say more...?
  woensdag 22 december 2004 @ 01:28:15 #49
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24130358
Wow heb je die site gegevens nog? Dan probeer ik het online te kneiteren Ben benieuwd wat er gebeurd

Edit: Van wie was het verzoek om hem offline te halen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24133177
HAHHAHHAHHAAHAHAHAHA ik keek net ff op t2012's site die foto's zijn gewoon foto's van wolkendekken en condensstrepen die onderste foto is de overgang van een normaal uitlaatgasspoor van de motoren naar een koudere luchtlaag (dus condens)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')