*Om de meting zo zuiver mogelijk te houden alleen serieuze reacties/polling graag*quote:Definition of a contrail: A contrail occurs when a plane travels at a high altitude (about 30,000 ft. or more) and compresses the air into a water vapor or ice crystals through jet engines or the wing tips pushing through the air. This trail disappears after a minute or so due to evaporation, because it's water.
Definition of a chemtrail: The term "chemtrail" is a relatively new word, which appeared in the last few years along with the appearance of chemtrails.
A chemtrail is very different from a contrail. At first a chemtrail might look a bit like a contrail. However, instead of disappearing like a contrail does, a chemtrail just keeps spreading out and forming a hazy cloud bank. These trails traverse the whole sky and stay for up to around five or even eight hours. They have been known to turn what was originally a clear blue sky into a grey haze. (Note: As of Nov 2001 there are already at least several dozen cloudbusters in seven countries, so if you see chemtrails that don't last anywhere near this long, there may already be a cloudbuster in the area).
It is believed chemtrails are composed at least in part by an oil based substance of unknown content that is actually being sprayed from jets on populated areas. It has also been found that some chemtrails contain unknown biological components. There are many reports of increased diseases, especially lung diseases, in areas where there are chemtrails.
Chemtrails are often seen to be sprayed by white planes with no markings. Sometimes you will see these planes give off no contrail at all, and immediately after the same kind of plane in the same area will start to leave a thick chemtrail. At other times, distinct short gaps in chemtrails have been photographed, as though the plane ran out of chemicals and then had to start spraying with a new supply
For information on Chemtrails see the sites listed at
Ok, stel, doelbewust worden dagelijks vaste stoffen in ons luchtruim gesproeid m.b.v. vliegtuigen, maar waarom zouden ze dat nou willen doen?quote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Elocyp het volgende:
Waar moeten die chentrails nou eik voor zorgen?
Maar hou er rekening mee dat het enige wat ze kunnen doen om verwarring te veroorzaken en te zorgen voor de nodige belachelijkmakerij om te voorkomen dat hier serieus onderzoek naar wordt verricht, is door ervoor te zorgen dat er genoeg onzin op het Internet circuleert, oftewel zogenoemde disinfo. Er zijn verschillende goede sites over dit fenomeen, verschillende goede onderzoekers en een aantal forums. In de jaren dat het chemtrailfenomeen bestaat heb ik niet eenmaal een ervaren piloot met voor- en achternaam zich ermee zien/horen bemoeien om even snel korte metten te maken met deze ozin. Wel het tegengestelde, een aantal welke verklaren dat wat wij dagelijks zien, geen contrails kunnen zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef Chilli het volgende:
chemtrails = bullshit!
Als je een beetje begrijpt hoe en waarom contrails ontstaan,
is het heel begrijpelijk waarom de verspreidingen, wolkenvorming en de onderbrekingen kunnen ontstaan.
Heel spannend natuurlijk, maar verspilde energie om er wat achter te zoeken.
Fijn voor jequote:Ik vind het allemaal 100% bullshit
Okay, zonder naam, maar wel ervaren..quote:In de jaren dat het chemtrailfenomeen bestaat heb ik niet eenmaal een ervaren piloot met voor- en achternaam zich ermee zien/horen bemoeien om even snel korte metten te maken met deze ozin. Wel het tegengestelde, een aantal welke verklaren dat wat wij dagelijks zien, geen contrails kunnen zijn.
ken je het *openbaar forum* ideequote:Op dinsdag 21 december 2004 00:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nu dat duidelijk op een rijtje staat, waarom discussieren we er nog over? Niemand hier heeft de waarheid in pacht..
De discussie is dus dat we een sprookjes-fenomeen moeten bijhouden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Het zal mij een zorg zijn dat je er niet in gelooft maar dat is de discussie niet
Ik doe mee, ik doe mee.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:56 schreef Redux het volgende:
[..]
De discussie is dus dat we een sprookjes-fenomeen moeten bijhouden?
Wanneer is eind jaren 90?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef T2012 het volgende:
Voor al die knurften die het nog steeds onzin durven te noemen, waar blijft nu eindelijk 's die foto van jaren 80 met hierop 1 !!! (eentje maar!) vergelijkbare "contrail".
Het is nog steeds een feit dat vliegtuigstrepen pas sinds eind jaren 90 uren bleven hangen en het rare gedrag vertonen wat we nu dagelijks kunnen zien.
Iets wat ik in een ander topic ook al eens heb gezegd, het zou allang zijn aangetoond dmv zo een foto als dit fenomeen echt zo een onzin zou zijn. De grootste moeite hebben debunkers overal om uit hun eigen fotocollectie zo een foto voor mij te vinden, allerlei smoesjes komen dan. Alleen al hierdoor is het chemtrail fenomeen blijkbaar geen onzin, maar kramen de debunkers een hoop onzin uit. Ik zie jullie misschien weer eens wanneer de foto is gevonden. Tot die tijd mogen debunkers van mij nog veel onzin uitkramen en wens ik ze daarbij veel plezier en wijsheid.
http://www.chemtrails.nl/map2/Debunk%20de%20debunkers.htm
Met vriendelijke groet,
www.chemtrails.nl
Omdat het niet in een film te zien is, bestonden ze ook niet?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:25 schreef smash789 het volgende:
Ik keek vorige week naar de film Memphis Belle, een film over een B17 bommenwerper in de 2e Wereld Oorlog. Op een gegeven moment zag je een formatie vliegen waar geen condensstrepen vanaf kwamen, en eenzelfde formatie hoger vliegen waarvan wel condensstrepen afkwamen.
www.contrails.nl ?quote:Enne, nee, foto's van condensstrepen zul je niet zo makkelijk vinden op internet. Omdat het geen enkel normaal denkend persoon een fuck kan schelen. Ja, lekker interessant een streep condens in de lucht fotograferen.
Mare, vergaat de mensheid in 2012 nu door mensenhanden of door natuurkrachten?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef T2012 het volgende:
Zoals ik al zei, allerlei smoesjes komen dan. Sorry voor de verkeerde spelling, het is niet knurft, maar Knarf. Totdat iemand mij zo een foto kan laten zien en deze hele simpele taak kan voltooien (zo zien contrails er tenslotte al tientallen jaren uit, toch?), is dit hier mijn laatste post. Ik ontvang de foto graag per e-mail.
Dus ik mag het geen onzin noemen tot er een foto van voor eind 1990 waarop een vliegtuigstreep te zien is getoond wordt? Dus het gegeven dat jij geen foto van voor eind 1990 met een vliegtuigstreep erop hebt gezien, is voor jou reden genoem om een theorie over spul wat via vliegtuigen over ons uitgestrooid zou worden onzin te noemen? Dat is mogelijk nog grotere onzin.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:34 schreef T2012 het volgende:
Zoals ik al zei, allerlei smoesjes komen dan. Sorry voor de verkeerde spelling, het is niet knurft, maar Knarf. Totdat iemand mij zo een foto kan laten zien en deze hele simpele taak kan voltooien (zo zien contrails er tenslotte al tientallen jaren uit, toch?), is dit hier mijn laatste post. Ik ontvang de foto graag per e-mail.
[T2012 mode on]quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef smash789 het volgende:
wat vind je trouwens van deze, T2012, deze is uit 1981. Mooie he?
[afbeelding]
quote:Wat ik vraag is een foto, van voor het jaar 1990, genomen in Nederland, uit eigen fotocollecties, dus niet van de een of andere website, met hierop een vergelijkbare uitgewaaierde vliegtuigstreep welke wij nu duidelijk omschrijven als een chemtrail. Probleem/fenomeen opgelost, klaar is Kees.
Sorryquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:42 schreef smash789 het volgende:
Weet iemand T2012 z'n email adres?
BTW Knarf, je had m'n post over de film Memphis Belle verkeerd begrepen, ik doelde er juist op dat er wél condensstrepen te zien waren
Waarop ik had geantwoord, wat bottenkrakers nu exact met vaccinatie te maken hebben?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:45 schreef Aurora025 het volgende:
Post die ik in het topic Illuminati vs reptilians al geplaatst heb over chemtrails
Zoals ik al vaker vermeld heb is het plan van de illuminati een wereldbevolking reductie van ongeveer 80%. Dit wordt onder andere bereikt met chemtrails, waar het onderstaand artikel over gaat.
Stukje uit het artikel:
Rose Stevens, Director of Vaccine Safety Concerns for the Common Cause Medical Research Foundation and Director of Research for the Eagle Foundation, recently stated, "In our last Journal of Degenerative Diseases our cover page had pictures of the Chemtrails--(I am not off topic--because this deals with vaccines--keep reading). The article below is from a scientist who thinks he knows why they are spraying them and how the flu vaccine is involved in the plan. Now many of you are going to tune this out immediately and say "there she goes again with her conspiracy theories again" . However consider this-- Does it not seem odd that every where you go they are advertising and giving flu vaccines. You have to ask yourself--why?? And what are they spraying in our atmosphere?
The article Ms. Stevens refers to contains material written by a retired government scientist with an advanced degree in one of the health-related disciplines. Unfortunately, this author wishes to remain anonymous. He has expressed fear for his life and his family, which always raises a problem with verifying information. Below are a few paragraphs from this retired scientist for informational purposes only.
The article Ms. Stevens refers to contains material written by a retired government scientist with an advanced degree in one of the health-related disciplines. Unfortunately, this author wishes to remain anonymous. He has expressed fear for his life and his family, which always raises a problem with verifying information. Below are a few paragraphs from this retired scientist for informational purposes only.
This whole chemtrail issue is related to the plan for decreasing the world population to around 450-500 million -- and starting with the US first. Why? The people of the US are the only ones with even the remotest chance of stopping this. That is, if they knew about it. That's why the US has to be the first to go. You have to understand that the world's elite covet the US for its geographic diversity - and they would love to return this country to its condition as it existed prior to Columbus setting foot here, but without the Native Americans this time of course.
"There are rumors floating about the internet that the chemtrails are part of some sort of secret program the government is doing to protect the US from future biological attacks. Nothing could be further from the truth. The plan is to sensitize, or condition, the US population to being wiped out by influenza A. Over the past few years, people have been encouraged to get flu shots to protect them against the generally non-lethal strains that circulate through the population during flu season.
"Right now there are just way too many people on the planet. A total world population of 250-300 million people, a 95% decline from present levels would be ideal." Ted Turner
"If I were reincarnated, I would wish to be returned to Earth as a killer virus to lower human population levels." Prince Phillip, husband of Queen Elizabeth II, founder, World Wildlife Fund
http://www.prisonplanet.c(...)trailsconspiracy.htm
De afgelopen tijd zie je veel berichten over een mogelijk komende wereldwijde griep epidemie.
Experts predict worldwide flu outbreak
http://www.msnbc.msn.com/id/3684599
U.S. prepares for worldwide flu outbreak
http://charleston.net/stories/082604/wor_26fluprep.shtml
Mag ik van jou dan een foto van een 'normale' trail uit eigen collectie van voor 1990/1980.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef T2012 het volgende:
Voor de 3e maal, allerlei smoesjes komen dan. Waarom uit eigen collectie? Om bedrog uit te sluiten, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.
Wat ik niet begrijp van jou is waarom je net doet alsof het zo een moeilijke opgave is, uitleg heb ik hiervoor al vaak genoeg gegeven.
Het is jammer, ik had even hoop, maar nu niet meer, altijd en overal, waar ik ze ook tegenkom (debunkers), altijd smoesjes wanneer ik bij dit punt beland.
Wanneer iemand wel op eenvoudige wijze dit fenomeen kan verklaren, dan zie ik graag die e-mail met foto. Tot dan.![]()
Ach last van schizofrenie heeft hij wel:quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef smash789 het volgende:
Volgens mij is T2012 gewoon heel eenzaam, en zoekt ie op deze manier aandacht.
Kijk eens naar z'n forum: http://www.hostmybb.com/phpbb/index.php?mforum=wesley
Vrijwel alle posts heeft ie zelf gepost!!! Heheh.
Seriously now, T2012, zoek voor je eigen bestwil een psychiater op.
Óf probeer contact te leggen met iemand van het KNMI en vraag wat diegene ervan vind. Probeer een beetje normaal te doen en laat 'm vooral je website niet zien, dan kun je gewoon vragen hoe het komt dat sommige condensstrepen langer blijven hangen en uitwaaieren en sommige niet. Dan kun je meteen je theorie weg gooien.
Wel veel dhmo uitstoten hequote:Op dinsdag 21 december 2004 21:20 schreef smash789 het volgende:
Ja is goed johDan ga ik over een paar jaartjes in m'n F16 lekker extra chemtrails boven je huis uitstrooien.
Insgelijks, vooral dat van die wijsheid. De tegenargumenten zijn redelijk, maar toch noem je ze onzin en de mensen die het zeggen zijn knurften en debunkers. Je negeert ondertussen wel al die onderbouwing en je gaat om een omgekeerd bewijs drammen. Nadat er een foto uit de tweede wereldoorlog was geplaatst met prachtige contrails, NB...quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:22 schreef T2012 het volgende:
Voor al die knurften die het nog steeds onzin durven te noemen, waar blijft nu eindelijk 's die foto van jaren 80 met hierop 1 !!! (eentje maar!) vergelijkbare "contrail".
Het is nog steeds een feit dat vliegtuigstrepen pas sinds eind jaren 90 uren bleven hangen en het rare gedrag vertonen wat we nu dagelijks kunnen zien.
Iets wat ik in een ander topic ook al eens heb gezegd, het zou allang zijn aangetoond dmv zo een foto als dit fenomeen echt zo een onzin zou zijn. De grootste moeite hebben debunkers overal om uit hun eigen fotocollectie zo een foto voor mij te vinden, allerlei smoesjes komen dan. Alleen al hierdoor is het chemtrail fenomeen blijkbaar geen onzin, maar kramen de debunkers een hoop onzin uit. Ik zie jullie misschien weer eens wanneer de foto is gevonden. Tot die tijd mogen debunkers van mij nog veel onzin uitkramen en wens ik ze daarbij veel plezier en wijsheid.
http://www.chemtrails.nl/map2/Debunk%20de%20debunkers.htm
Met vriendelijke groet,
www.chemtrails.nl
Wuuuuuuuu, is die helemaal niet gesoept? Het lijkt net zo'n hele foute Hawaii-wallpaper.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef smash789 het volgende:
[afbeelding]
offtopicquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:40 schreef Knarf het volgende:
[..]
[T2012 mode on]
Die heb je niet zelf gemaakt dus dat telt niet.
[T2012 mode off]
Noem eens een voorbeeld van wat David Icke ooit bewezen heeft, wat nu door iedereen als waarheid wordt gezien?quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
offtopic
Bovendien geloof ik David Icke veel eerder dan de onbeletterde knurften hier die zoals gewoonlijk wat gaan beweren![]()
ontopic
interessante discussie hier, maar let, ik zie ook graag een telling van het aantal chemtrails
mooi begin om aan te tonen of die trails er echt zijn om de mensheid op gezondheidsnivo te verkrachten of niet....
*rechtskliktquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:38 schreef smash789 het volgende:
[afbeelding]
a. het is wel aangetoond dat chemtrails onzin zijn, kijk maar naar die foto uit WO2.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:17 schreef T2012 het volgende:
Het is elke keer weer schitterend om te zien hoe ze je moeten beledigen wanneer ze niet kunnen aantonen dat chemtrails onzin zijn.
Mensen, mensen, OF sommige van jullie kunnen niet goed lezen OF het is een 'gathering' van zgn. fakers (of wat was dat woord ook alweer wat tegenwoordig gebruiken voor die lui...)quote:Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef The_stranger het volgende:
Weer een chemtrail topic...
en wederom zonder bekend motief, dader, M.O.
en weer dezelfde mensen waarvan hun geheugen hen in de steek laat....
De aarde is plat, bijvoorbeeld? Sjonge jonge, wat was men toch stupide vroeger.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
...de historische feiten ... wat wij, als de mens, vroeger allemaal voor STUPIDE zaken als waarheid aannamen...
Open je morgen een topic over kabouterhuisjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 02:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Dit topic is dus bedoelt voor het melden van mogelijke chemtrails kenmerken in de lucht NIET voor het bediscussieren of chemtrails wel of niet echt waar zijn.
thanks btw. koude dagen? afgelopen zondag & maandag bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2004 08:26 schreef Rasing het volgende:
Overigens was het tijdens die koude dagen laatst in Nijmegen ook flink raak met uitgewaaierde strepen in de lucht. Dus daar heb je je spotting, om nog maar even ontopic te blijven.
emmm, maar waar en wanneer dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef MUUS het volgende:
Dus alleen meldingen en geen discussie.
Check.
het was wachten op het 1e voorstel om dit topic maar weer weg te schoppen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:43 schreef Redux het volgende:
Als de discussie niet is of die strepen tot een complottheorie horen, is het geen TRU onderwerp en stel ik voor dit topic een eenmalige schop rchting PTA te geven.
offtopicquote:Op donderdag 23 december 2004 14:48 schreef UncleScorp het volgende:
Vliegroutes worden toch niet continu veranderd ?
kijk dat is nou ook een voorbeeld van waarom een streep zolang blijft hangen. zeker bij druk vliegverkeer zou je condens na condens streep kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:27 schreef livEliveD het volgende:
Als je naar spanje vliegt zit je in ieder geval vaak op dezelfde route omdat ik daarmee letterlijk langs zo'n rookspoor van het vorige vliegtuig ben gevlogen (dus zelfde hoogte en zelfde plek op een paar meter na). Met het aantal vliegtuigen lijkt het me ook de meest controleerbare oplossing
Het was een opmerling a la 'ik snap je, duidelijk, helder etc.' oftewel: check.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:18 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
emmm, maar waar en wanneer dan?![]()
Gelukkig ben jij geen mod en bepaal jij dat dus niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:43 schreef Redux het volgende:
Als de discussie niet is of die strepen tot een complottheorie horen, is het geen TRU onderwerp en stel ik voor dit topic een eenmalige schop rchting PTA te geven.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen mod en bepaal jij dat dus niet..
Uit deze context kan ik niet halen of je bij de 'believers' of 'non-believers' hoort, maar gelijk heb jequote:Op donderdag 23 december 2004 16:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mja, we zijn het hier ondertussen wel al gewoon dat er zo altijd wel 'n paar interessante jongens gewoon wat komen spotten met alles wat hier gezegd wordt.
Zegt meer over hen dan over ons ...
Ik niet, maar dan weten we in ieder geval al wel dat we het op dit punt met elkaar eens zijnquote:
Ik heb hier wat gevonden:quote:Op woensdag 22 december 2004 01:28 schreef livEliveD het volgende:
Wow heb je die site gegevens nog? Dan probeer ik het online te kneiterenBen benieuwd wat er gebeurd
Edit: Van wie was het verzoek om hem offline te halen?
http://www.mysterydatabase.com/modules.php?name=News&file=article&sid=303quote:Wie op deze wereld heeft genoeg hersenen, macht, technologie en rijkdom om deze enorme wereldwijde inspanning te coördineren? Er bestaat slechts één groep die aan deze criteria voldoet: de Nieuwe Wereld Orde, gecontroleerd door de Illuminati.
De door de Illuminati gecontroleerde Nieuwe Wereld Orde
Deze geheimzinnige groep heeft al de benodigde attributen. Zij hebben de controle over vele van onze planetaire hulpbronnen: financiën, productie, luchtvaart, mijnen, chemicaliën, etc. Zij domineren het militair-industriële complex door bedrijven als Bechtel en de Carlyle Groep. Zij hebben meer dan 50% van alle wereldwijde media in bezit. Zij heeft de middelen, de motieven en de methoden.
De Illuminati hebben de regeringen van de VS, Engeland en Israël ferm onder controle. Deze organisatie opereert volkomen in het geheim, evenals de chemtrailprogramma’s. De Illuminati elite werkt via organisaties als: the Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie, de Wereldbank en de VN. Al met al zijn de Illuminati beslist onze hoofdverdachte.
Maar waar is het bewijs dat de Illuminati deze chemtrail programma’s orchestreren? Zij hebben zeker de macht, rijke connecties, criminaliteit en het motief. Maar dat is nog geen bewijs. Er is zeer interessant bewijs dat ik kort geleden ontdekte dat de medeplichtigheid van de Illuminati aantoont in de chemtrail programma’s. In het prestigieuze onderzoek over geo-engineering 'Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming’, in opdracht van het Amerikaanse Congres, zijn de medewerkers en de instanties die zij vertegenwoordigen allen met name genoemd. Het ging om: senior onderzoekers, stafwetenschappers, theoretici, atmosferische wetenschappers, hoofden van ministeries en directeuren van vele belangrijke instituten, zoals senatoren, Congresleden, het Smithsonian Instituut, Harvard, General Motors, Cambridge, MIT, Yale, World Resources Institute, National Center for Atmospheric Research, de Secretaris Generaal van de Verenigde Naties, Oxford, Brookings Institution, Columbia Universiteit, Oak Ridge National Laboratorium, Carnegie-Mellon Universiteit, Princeton Universiteit, Brown Universiteit, Lawrence Livermore Laboratorium en nog vele anderen.
Dit kolossale onderzoek doet denken aan de omvang, kosten en geheimhouding van het Manhattan Project. Dit zijn allen experts en beroemdheden in hun vakgebied.
Een goed voorbeeld is de onlangs overleden Edward Teller, bekend als de vader van de ‘H-bom’. Het geniale brein van Teller kwam ook op het idee van atmosferische geo-engineering om het broeikaseffect tegen te gaan door aluminium te sproeien in de bovenste luchtlagen om het zonlicht te reflecteren. Teller heeft artikelen over dit onderwerp geschreven die op internet staan. Hij was ook een frequent bezoeker van Illuminati bacchanalen in de Bohemian Grove, evenals George Bush I en II, William Casey, Henry Kissinger en vele andere prominente leden van de Illuminati elite.
Wanneer we de namen van de panelleden van dit onderzoek vergelijken met de ledenlijsten van organisaties als de Bilderberg Groep, de Council on Foreign Relations, de Trilaterale Commissie en de National Security Council, dan zien we dat vele namen dezelfde zijn. Dezelfde personen en instituten die begonnen zijn met atmosferische geo-engineering zijn terug te vinden in de ledenlijsten van organisaties die gecontroleerd worden door de Nieuwe Wereld Orde van de Illuminati.
Objectiviteit heerstquote:
He wat raar, een vliegtuig heeft nederland binnen een kwartier gepasseerd. En daalt of stijgt dan ook niet, maar blijft ongeveer op dezelfde hoogte.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Er zijn op Niburu voor de afgelopen dagen verdacht veel meldingen geweest van het fenomeen chemtrails zie ik ineens.
Meldingen van door heel Nederland!!!
Dus gaan we nou allemaal dood an UMTS straling, of Chemtrails ?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Als je je er maar goed bij voeltquote:Op donderdag 23 december 2004 20:56 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ja, bijv., leuk nieuwsberichtje op Fok! weer hewat zeg je nu nog.
Ik spreek de waarheid, noem me een activist, noem me gek.
Ik spreek met kennis, niet met doctrines.
Dat is nou juist waar het niet om gaat.quote:
Ik had geen zin om een discussie te starten, ben net in zo'n goed humeur....quote:Op donderdag 23 december 2004 21:05 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dat is nou juist waar het niet om gaat.
Vliegtuigen die door de geluidsbarieire zijn gegaan zie je nog steeds hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:49 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Chemtrails zijn for real, het is soms zelf met eigen ogen te zien.
Geloof me, het verschil met een vliegtuigspoor is heel erg duidelijk.
Je ziet die namelijk veel hoger en vaak alleen in een rechte lijn, vaak slecht en schuin door elkaar heen.. totaal niet in een formatie ofzo.
Chemtrails daarentegen laten vaak zelfs een raster, een soort "schaakbord" formatie zien.
Ik woon in Friesland, er vliegen niet veel vliegtuigen over. Passagiersvliegtuigen vliegen op gigantische hoogtes hier, en alleen militaire vliegtuigen zal je vaak langs zien komen (Leeuwarden), maar die zie je immers toch niet! ze zijn allang door de geluidsbarriere wanneer ze hier passeren.
Maar wat is dat 'iets' dan, als het geen chemicalie is? Het enige wat dan nog over blijft is iets biologisch.quote:Het is overduidelijk dat er gesproeid wordt met iets.
Ik ben er enkel van overtuigd dat dit niet een chemicalie is om ons te "verzwakken" of iets dergelijks.
Ik ben er van overtuigd dat dit is om voor bepaalde gerichte "mutaties" te zorgen.
Het wordt immers systematisch gedaan, en niet in zulke hoeveelheden dat we er direct door neervallen. Het verdwijnt bijvoorbeeld in ons drinkwater.
Voor sommige stoffen wel, andere stoffen niet. (lood bijvoorbeeld niet).quote:De conclusies die ik hier uit kan trekken voor mezelf, is dat men iets systematisch wil opbouwen.. immers.. zoals met vergif bijvoorbeeld.. als je elke dag een klein beetje inneemt.. bouwt je lichaam een immuniteit op
Of het zijn gewoon water dampen, met onverbrande koolwaterstoffen. En vooral dat laatste is slecht voor het milieu, en dus ook een 'chemtrail', maar een andere dan dat jij bedoelt.quote:(Napoleon, de man met de pijn in zijn buik.. dronk elke dag een beetje vergif, om te zorgen dat een vijand hem nooit zou kunnen vergiftigen om hem te doden
Een voorbeeld van iets waar men op zou kunnen richten:
-(Aids Topic) Immuniteit tegen de ziekte aids, het medicijn bestaat met 100% zekerheid al. en het Aids wapen was mogelijk bedoeld als MK NAOMI (Robert Manaker, Paul Kotin, Negroes are only momentary individuals) met behulp van nazi wetenschappers.
-Genetische aanpassingen, als de Mayas zoals altijd, weer gelijk hebben, zouden we rond 2012 "muteren/evolueren" en een kennis verschaffen ver boven wat we nu hebben.
Dit zou men misschien voor de massa tegen willen gaan, zodat alleen een bepaalde groep dit verschaft.
- Massa- brein-manipulatie, men zou met bepaalde stoffen kunnen gooien, die onze denkwijze zouden kunnen richten.
- Weer manipulatie, men zou met receptoren voor WEER wapens als de HAARP kunnen werken.
En hoe zou het toch komen, dat die niet komt?quote:Er zijn zoveel vergaande mogelijkheden die ik zou kunnen bedenken.. we moeten alleen een bevestiging hebben..
Maar hoe denken jullie dat wolken ontstaan?quote:Heeft er niet iemand wat familieleden die into geniepige corporaties zijn?
Dat is toch niet raar.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:30 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nee ik bedoelde ook, die jagers die zie je toch niet sproeien omdat ze vaak al bijna weg zijn als je ze hoort.
Ik bedoelde dat dus juist ook, als reden voor het feit dat je dus het verschil hier duidelijk kunt zien.
Weet jij misschien waarom het normaal is dat er Damborden in de lucht verschijnen boven gebieden waar geen vliegvelden in de buurt zijn?
Correct, die condensstrepen blijven niet liggen, maar drijven mee met de wind, waardoor het lijkt alsof de vliegtuigen op verschillende punten hebben gevlogen. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Knarf het volgende:
Het zou juist erg raar zijn als er geen damboord zou zijn, maar een kruis, als er meerdere vliegtuigen voorbij komen.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:45 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Nouja dat lijkt me een beetje stug, het is zo hoog, dat het gewoon een uitgerekte streep, later een smalle wolk lijkt...
Als je er dichtbij woont, ja dat zal dat wel anders zijn..
Ook al zou een straaljager 2x sneller dan het geluid gaan dan kun je 'm nog steeds makkelijk zien. Laten we zeggen dat dat ongeveer 600m/s is en dat je vanaf de grond met een straal van 5km om jezelf heen de lucht kunt zien (In het echt zal het wel véél meer zijn, ik doe gewoon een veilige schatting.) Dan kun je die straaljager dus (5.000*2)/600=16,6 seconden zien.quote:alleen militaire vliegtuigen zal je vaak langs zien komen (Leeuwarden), maar die zie je immers toch niet! ze zijn allang door de geluidsbarriere wanneer ze hier passeren.
ik dacht dat f16's boven bewoond gebied (lees; land) niet door de geluidsbarriere mochten gaan...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:09 schreef Knarf het volgende:
Vliegtuigen die door de geluidsbarieire zijn gegaan zie je nog steeds hoor.
En trouwens vliegtuigen die door de geluidsbarieren kunnen, kunnen haast niets sproeien. Alleen jagers kunnen door de geluidsbariere, maar die kunnen haast geen 'tanks' meenemen om veel zooi te sproeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |