abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 13:21:14 #151
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24157448
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:44 schreef MeAndMyself het volgende:
Dat vraag ik me dus wel eens af. Wat moet de politiek of het volk doen om ervoor te zorgen dat iedereen gewoon vreedzaam naast elkaar kan leven?
Godsdienst verbieden... opgelost slotje
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24157479
quote:
Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef sannydude het volgende:
Nederland is christelijk van oorsprong, dus de regels zijn daarom ook christelijk opgesteld. Hier hebben de moslims zich aan te houden, en als ze dat niet willen, moeten ze ergens anders gaan wonen, willen ze dat wel, mogen ze van mij hier blijven. Ik vind het zwaar irritant dat je hier allemaal moslims ziet die lopen te zeuren over alles wat slecht is aan ons, alleen omdat hun moslim zijn. Doe er dan wat aan en ga niet moeilijk lopen doen.
Ik denk er precies hetzelfde over.
Als moslims zich niet willen aanpassen, en hun geloof en cultuur willen opdringen aan Nederland.
Dan moeten zei voor een land kiezen bev: Marokko, Afghanistan, SomaIïe, Syrië waar geleefd wordt volgens de Koran. Stelletje hypocriete godsdienaards zijn het.
pi_24157768
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Alle intolerante mensen die andermans overtuigingen willen verbieden opsluiten....opgelost. Slotje.
pi_24157779
quote:

[..]

Ik neem aan dat dit niet serieus is.
Want als Godsdienst weg is verzinnen mensen wel wat anders.

Wat wel verboden zou kunnen worden zijn alle overtuigingen die tot onderdrukking aanzetten, tot heilige oorlogen enz enz.

Geloven is prima, zolang je maar zo nuchter blijft om toe te geven dat je het mis zou kunnen hebben, dus dat diegene die niet geloven niet "verdorven" zijn!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24157796
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef Lammie het volgende:

[..]

Ik denk er precies hetzelfde over.
Als moslims zich niet willen aanpassen, en hun geloof en cultuur willen opdringen aan Nederland.
Dan moeten zei voor een land kiezen bev: Marokko, Afghanistan, SomaIïe, Syrië waar geleefd wordt volgens de Koran. Stelletje hypocriete godsdienaards zijn het.
In geen van die landen wordt geleefd naar de Koran. Als je voorbeelden wilt geven, zorg er dan voor dat je op de hoogte ben. Zo laat je alleen maar weer blijken hoe weinig je van bepaalde zaken afweet.
pi_24157838
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit niet serieus is.
Want als Godsdienst weg is verzinnen mensen wel wat anders.

Wat wel verboden zou kunnen worden zijn alle overtuigingen die tot onderdrukking aanzetten, tot heilige oorlogen enz enz.

Geloven is prima, zolang je maar zo nuchter blijft om toe te geven dat je het mis zou kunnen hebben, dus dat diegene die niet geloven niet "verdorven" zijn!
Vinden dat anderen verdorven zijn is een vorm van meningsuiting. Je zou het ook als terechte kritiek kunnen beschouwen.
pi_24157946
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:39 schreef Dildo het volgende:
In geen van die landen wordt geleefd naar de Koran. Als je voorbeelden wilt geven, zorg er dan voor dat je op de hoogte ben. Zo laat je alleen maar weer blijken hoe weinig je van bepaalde zaken afweet.
Nou Dildo als jij het niet snapt, dan blijkt toch wel, dat jij er heel veel van weet, dildootje.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:47:38 #158
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24157968
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef Dildo het volgende:

[..]

Alle intolerante mensen die andermans overtuigingen willen verbieden opsluiten....opgelost. Slotje.
Ach kom... ieder rationeel nadenkend mens weet dat Elke godsdienst bestaat uit sprookjesverhalen die iedereen graag wil geloven... Omdat ze bang zijn om vanuit hunzelf na te denken over het "alles dat er is" ...
Je zegt het goed: Overtuigingen... Daar zijn ze dan ook constant mee bezig... Vragen zich alleen niet af hoe het komt dat ze zichzelf + omgeving steeds moeten overtuigen van hun geloof...
En ik ben dan niet intolerant... nee die mensen worden van hun constante zelf-brainwashing intolerant...
Waardoor de wereld bezaaid is met Oorlogen, conflicten en incidenten op basis van "geloofsovertuiging".... Is dat wat men wil?
"Iemand die kwaad doet...weet niet wat voor zichzelf Goed is"

Dus verbieden die zooi
  donderdag 23 december 2004 @ 13:47:54 #159
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24157978
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:39 schreef Dildo het volgende:

[..]

Neuh,

Voor die poster was het zat om te constateren dat er in die landen niet geleefd wordt zoals wij dat doen, da's genoeg.

Dat'ie misschien een verkeerd voorbeeld geeft doet immers niet af aan het gegeven, al denken zwakke debaters zoals jij dat wel.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_24157982
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is er ieder geval eentje onder weg, en dat is mij vrouw
Waarom ga JIJ niet lekker naar marokko toe, hoef je je geen zorgen over die vervelende westerse samenleving te maken

Mijn kijk op de islam: die moeten ze simpelweg verbieden, in Saudi Arabie mag je ook geen bijbel invoeren. (laat staan een kerk bouwen)

Voor al die sharia aanhangers / extremisten: wat doe je hier? Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je in zo'n "goddeloos land" als Nederland wil wonen. Ga toch lekker naar iran, kan je iedere dag geestelijk gehandicapte meisjes die misbruikt zijn stenigen. Mooi geloof man die islam!

Of ben je hier stiekum toch voor het geld en de welvaart? In dat geval ben je een van twee walletjes etende huichelaar en heb je het recht hier te discussieren verspeeld aangezien je net zo hard aan deze westerse samenleving meedoet!
pi_24158067
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Dildo het volgende:

[..]

Vinden dat anderen verdorven zijn is een vorm van meningsuiting. Je zou het ook als terechte kritiek kunnen beschouwen.
kritiek is per definitie subjectief, terecht kan het alleen zijn als je het beoogde resultaat weet.
Wat jij terecht vindt vindt je buurman onterecht
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 14:02:13 #162
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24158296
quote:
Of ben je hier stiekum toch voor het geld en de welvaart? In dat geval ben je een van twee walletjes etende huichelaar en heb je het recht hier te discussieren verspeeld aangezien je net zo hard aan deze westerse samenleving meedoet!
Zo gaat het toch altijd...

"afgeven op alles wat westers is en tegelijk profiteren ervan"
pi_24158425
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Banshee heeft wel openlijk toe gegeven meer te nemen dan te geven en als het tijd wordt om te geven dat hij naar Marokko vertrekt (vlucht).

Hoe verwerpelijk de intentie ook is, eerlijk is het wel.
Yeah baby Yeah!
pi_24158478
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Goede samenvatting van de koran
pi_24158572
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef Elgigante het volgende:
Hoe verwerpelijk de intentie ook is, eerlijk is het wel.
Ik gok toch dat hij geen punten daarmee scoort bij zijn valse god... (alhoewel er erg vreemde dingen in de koran staan)
pi_24158584
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Dildo het volgende:

[..]

Zo kun je alles krom praten wat recht is en vice versa.

[ Bericht 2% gewijzigd door vdo28 op 23-12-2004 14:41:09 ]
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24159273
quote:

[..]

Scheelt veel dooie per jaar
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 23 december 2004 @ 15:02:18 #168
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24159578
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:47 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Scheelt veel dooie per jaar
Ja, de Holocaust, een volledige Westerse aangelegenheid waarbij zeker een paar miljoen Joden het was verboden om ook maar iets na te vertellen ondersteund door gasruimtes heeft iets met religie te maken

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24160135
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, de Holocaust, een volledige Westerse aangelegenheid waarbij zeker een paar miljoen Joden het was verboden om ook maar iets na te vertellen ondersteund door gasruimtes heeft iets met religie te maken

Lees hem nog eens hardop voor en herschrijf hem please.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:51:12 #170
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24160503
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Lees hem nog eens hardop voor en herschrijf hem please.
Dit zin klopt echt !

:
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 15:56:43 #171
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24160608
"Wat moet er met de Islam in Nederland gebeuren?" - is ook geen onderwerp voor NWS.

We zijn een Nieuwsforum, geen religieforum, cultuurforum of maatschappijforum.

slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')