Godsdienst verbieden... opgelost slotjequote:Op maandag 20 december 2004 22:44 schreef MeAndMyself het volgende:
Dat vraag ik me dus wel eens af. Wat moet de politiek of het volk doen om ervoor te zorgen dat iedereen gewoon vreedzaam naast elkaar kan leven?
Ik denk er precies hetzelfde over.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:07 schreef sannydude het volgende:
Nederland is christelijk van oorsprong, dus de regels zijn daarom ook christelijk opgesteld. Hier hebben de moslims zich aan te houden, en als ze dat niet willen, moeten ze ergens anders gaan wonen, willen ze dat wel, mogen ze van mij hier blijven. Ik vind het zwaar irritant dat je hier allemaal moslims ziet die lopen te zeuren over alles wat slecht is aan ons, alleen omdat hun moslim zijn. Doe er dan wat aan en ga niet moeilijk lopen doen.
Alle intolerante mensen die andermans overtuigingen willen verbieden opsluiten....opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Godsdienst verbieden... opgelost slotje
Ik neem aan dat dit niet serieus is.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
In geen van die landen wordt geleefd naar de Koran. Als je voorbeelden wilt geven, zorg er dan voor dat je op de hoogte ben. Zo laat je alleen maar weer blijken hoe weinig je van bepaalde zaken afweet.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef Lammie het volgende:
[..]
Ik denk er precies hetzelfde over.
Als moslims zich niet willen aanpassen, en hun geloof en cultuur willen opdringen aan Nederland.
Dan moeten zei voor een land kiezen bev: Marokko, Afghanistan, SomaIïe, Syrië waar geleefd wordt volgens de Koran. Stelletje hypocriete godsdienaards zijn het.
Vinden dat anderen verdorven zijn is een vorm van meningsuiting. Je zou het ook als terechte kritiek kunnen beschouwen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet serieus is.
Want als Godsdienst weg is verzinnen mensen wel wat anders.
Wat wel verboden zou kunnen worden zijn alle overtuigingen die tot onderdrukking aanzetten, tot heilige oorlogen enz enz.
Geloven is prima, zolang je maar zo nuchter blijft om toe te geven dat je het mis zou kunnen hebben, dus dat diegene die niet geloven niet "verdorven" zijn!
Nou Dildo als jij het niet snapt, dan blijkt toch wel, dat jij er heel veel van weet, dildootje.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:39 schreef Dildo het volgende:
In geen van die landen wordt geleefd naar de Koran. Als je voorbeelden wilt geven, zorg er dan voor dat je op de hoogte ben. Zo laat je alleen maar weer blijken hoe weinig je van bepaalde zaken afweet.
Ach kom... ieder rationeel nadenkend mens weet dat Elke godsdienst bestaat uit sprookjesverhalen die iedereen graag wil geloven... Omdat ze bang zijn om vanuit hunzelf na te denken over het "alles dat er is" ...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef Dildo het volgende:
[..]
Alle intolerante mensen die andermans overtuigingen willen verbieden opsluiten....opgelost. Slotje.
Neuh,quote:Op donderdag 23 december 2004 13:39 schreef Dildo het volgende:
[..]
In geen van die landen wordt geleefd naar de Koran. Als je voorbeelden wilt geven, zorg er dan voor dat je op de hoogte ben. Zo laat je alleen maar weer blijken hoe weinig je van bepaalde zaken afweet.
Waarom ga JIJ niet lekker naar marokko toe, hoef je je geen zorgen over die vervelende westerse samenleving te makenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is er ieder geval eentje onder weg, en dat is mij vrouw
kritiek is per definitie subjectief, terecht kan het alleen zijn als je het beoogde resultaat weet.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Dildo het volgende:
[..]
Vinden dat anderen verdorven zijn is een vorm van meningsuiting. Je zou het ook als terechte kritiek kunnen beschouwen.
Zo gaat het toch altijd...quote:Of ben je hier stiekum toch voor het geld en de welvaart? In dat geval ben je een van twee walletjes etende huichelaar en heb je het recht hier te discussieren verspeeld aangezien je net zo hard aan deze westerse samenleving meedoet!
Banshee heeft wel openlijk toe gegeven meer te nemen dan te geven en als het tijd wordt om te geven dat hij naar Marokko vertrekt (vlucht).quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd...
"afgeven op alles wat westers is en tegelijk profiteren ervan"
Goede samenvatting van de koranquote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd...
"afgeven op alles wat westers is en tegelijk profiteren ervan"
Ik gok toch dat hij geen punten daarmee scoort bij zijn valse god... (alhoewel er erg vreemde dingen in de koran staan)quote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef Elgigante het volgende:
Hoe verwerpelijk de intentie ook is, eerlijk is het wel.
Zo kun je alles krom praten wat recht is en vice versa.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Dildo het volgende:
[..]
Vinden dat anderen verdorven zijn is een vorm van meningsuiting. Je zou het ook als terechte kritiek kunnen beschouwen.
Scheelt veel dooie per jaarquote:Op donderdag 23 december 2004 13:21 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja, de Holocaust, een volledige Westerse aangelegenheid waarbij zeker een paar miljoen Joden het was verboden om ook maar iets na te vertellen ondersteund door gasruimtes heeft iets met religie te makenquote:
Lees hem nog eens hardop voor en herschrijf hem please.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de Holocaust, een volledige Westerse aangelegenheid waarbij zeker een paar miljoen Joden het was verboden om ook maar iets na te vertellen ondersteund door gasruimtes heeft iets met religie te maken
Dit zin klopt echt !quote:Op donderdag 23 december 2004 15:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lees hem nog eens hardop voor en herschrijf hem please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |