Wat zegt ze ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Heej Choas ?
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst. Ik had ook last van schitzofrenie, maar nou zijn we genezen.quote:p maandag 20 december 2004 19:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik bedoel buiten die kring
Als eerste internet gijs dus
Mijn klonen (waarvan meeste gebanned vanwege die trieste 1 april grap )
Jenova
Newman
Chicobo
Fat-Chocobo
TheReunion
DikTrom
FatBastard
FinalFantasy
Cactuar
CaptainMiller
Shalashaska
MasterCunt
Plunkations
Moogle
Shoopuf
BlackChocobo
ThePretender
WindWaker
PsychoMantis
Slootmonster
TheRedSunRises
De naam is ChOas, lieverdquote:
Laatste keer dat ik het checkte bleek -Struikrover- een man te zijn @:, dus het moet zijn ''Wat zegt hij?'' Tenzij er in de tussentijd het e.e.a. veranderd isquote:
Zo vaak gehoordquote:Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst.
de 30stequote:Op maandag 20 december 2004 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Fix je ook Palm`s ?![]()
de 30ste
owwwwwwwwww je kan dus welquote:Op maandag 20 december 2004 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Fix je ook Palm`s ?![]()
de 30ste
Ohjaquote:Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
dan kom jij langs vergeetachtige Pjee
Misschien moet je je palm weer in gebruik nemen?quote:Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ohja
Help je het me een beetje herinneren ?
Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.quote:
1 woord :quote:Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ohja
Help je het me een beetje herinneren ?
Kan 'm niet vindenquote:Op maandag 20 december 2004 20:25 schreef facedown het volgende:
[..]
Misschien moet je je palm weer in gebruik nemen?![]()
Nou, waarschijnlijk mag ik ophoepelen zodra zijn netwerk en Palm het doenquote:Op maandag 20 december 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.![]()
Daar istie nietquote:Op maandag 20 december 2004 20:39 schreef facedown het volgende:
[..]
Zoek eens in je befaamde bermuda driehoek!
Schizofrenie is niet hetzelfde als een gespleten persoonlijkheid.quote:Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef QueenR het volgende:
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst. Ik had ook last van schitzofrenie, maar nou zijn we genezen.
Klaar ?quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef Chocobo het volgende:
Wat is er nu weer![]()
GODVER
Vast niks maar het is nu eenmaal weer ter sprake gekomen
Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is niet meer wat het misschien was. Of is dit niet waarWe hebben wel eens vaker dipjes maar jezus Gijsjes.... we komen er altijd weer uit! Het is geweldig om te lezen hoe het altijd met iedereen gaat. Strol altijd kankerend op marocs en zijn werk, Bastard (of Sailing) die zo heerlijk hard newbies schaadt, ChOas met zijn band en spellingschecks, Noot en Kepler al strompelend het echte leven in, deze post van mij die genegeerd gaat worden, Surfer met zijn badkamer en lichaam, Ernesto en de ellende van zijn werk en humorshops, nieuwe kuikens en Gijsdates, Chibibo die geen idee heeft waarom die af en toe in Gijsjes post, Struikrover die te weinig sex krijgt thuis, NaDiNe En HaAr SmArTaSs ReMaRkS, Strol die het gespreksniveau vind dalen en 'nee' niet cool vind om een recent iets op te noemen, of zijn columns die niet gelezen worden (ik hou van je Strol
) .... Fok wat de laatste tijd chronisch down is, Magneet en zijn woordgebruik en slechte grappen waar ezels op gepost worden, harde grappen naar elkaar maar toch altijd liefdevol en met respect en vol interesse. Ik noem een Noot die even de problemen op zijn werk met Hermien Hamburger van de Mc van zich afschrijft, jullie liefde en interesse in Daan, toekomst en carrieres van de Gijsjes op hun werk die we chronisch volgen etc etc , prive-meets en de verhalen en foto's de dag daarna, kaarten, sms'jes en mede-lievendheid als een van de Gijsjes echte (erge) prive zaken heeft,......... !!! En zo kan ik godver wel even doorgaan......
![]()
Ja ik heb ook wel eens dat als ik zie dat iemand een dvd heeft gekocht of weer eens zeikt op iets wat we al tig keer behandeld hebben dat ik daar even niet op reageer. Dat soort shit krijgt je, maar dat wil niet zeggen dat we meteen achteruit gaan. Dipjes zijn er maar we komen er altijd weer uit !
Het klopt dat sommige Gijsjes elkaar prive zienMooi,... beter kan het niet, maar we kunnen niet er van uit gaan dat er dan soms geen incrowd of semi-prive posts gedaan worden. Ja msn is er ja, maar Fok ook! Heerlijk toch om te lezen dat iedereen zo cool met elkaar om gaat?
Tussendoor: *fok checked* *down is* [afbeelding]
Wat is wil zeggen is dit. We zijn allemaal moe,... zijn het zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt![]()
Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het nieuwe jaar. Nieuwe babies, games, babes, films waarvan we elkaars keuze niet begrijpen, huizen, werk, sex standjes NOEM MAAR OP !!!!
Maar kom op Gijsjes,... gaan we alles weer stopzetten voor de 22e keer![]()
Vind het gewoon fantastisch dat we iedereen (ook na een eventuele dis) in zijn of haar waarde laten. Dat zijn de Gijsjes,........ en ik baal dat ik B's definitie van een Gijs even niet kan vinden maar die geile ChOas post die vast zo wel ergens zodra hij dit gelezen heeft. (of niet om mij te dissen)
Ik hou van jullie ALLEMAAL !! behalve die dikke !! (ja ik maak grapjes over Surfer's zogenaamde dikte ja omdat ik het FUCKING COOL VIND !!!!! ) Nee ?
[Bastard mode]My 2 cents[/Bastard mode]
ENEL (pronounce:anal) =En Neem Een Leven !Ik wil in ieder geval zeggen dat ik iedereen de 22e wil omhelzen of sommige het nu willen of niet. Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Jij bent echt zoooooooooooooooo`n super huiliequote:Op maandag 20 december 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef Chocobo het volgende:
Wat is er nu weer![]()
GODVER
Gijsjes,...... lieve Gijsjes,...........blablabla.... zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt![]()
Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het blablabla....Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Misschien is je bermuda driehoek verplaatst!quote:
Oh jaquote:Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef Chocobo het volgende:
Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Mij vergeten ooooooookquote:Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef Chocobo het volgende:
Wat is er nu weer![]()
GODVER
Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is -KNIP- niet. Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
quote:AMSTERDAM - De forums van Fok.nl en Tweakers.net staan beide in de top 20 van de grootste forums ter wereld , zo schrijft Marketingfacts.nl. Forum.fok.nl staat op de zesde plaats met ruim 24 miljoen berichten. Tweakers heeft 14 miljoen berichten en komt daarmee op de dertiende plaats
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 20 december 2004 22:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post,...vaarwel!
Jawel joh, iedereen z`n hart geluchtquote:Op maandag 20 december 2004 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Jullie kunnen ook niet een middag zonder mijn gezag he
echt niet!quote:Op maandag 20 december 2004 22:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mij vergeten ooooooook![]()
Blijkbaar ben ik niet belangrijk genoegDit is de druppel die de emmer doet overlopen
Dit is mijn laatste post,...vaarwel!
ach er zitten minder spelfouten in dan in mijn posts zonder dat ik gedronken hebquote:Op maandag 20 december 2004 22:54 schreef QueenR het volgende:
Hey allemaal, zo wat een rants hier. Tja kan niet oordelen hoe het vroeger was, maar bij mij komen jullie over als een heel leuk en hecht klubje. En ik heb hier al behoorlijk gelachen bij het lezen van posts hoor!!
Ben nou net terug van een kerstborrel, en ik lees een beetje dubbel, zullen hier dan ook wel aardi gwat spelfouten inzittenHet was dus wel lekker gezellig en gelukkig 100 mtr van me huis!
![]()
Hoesie verder gijsjes?
quote:Op maandag 20 december 2004 23:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
als er geen fok meer zou zijn zouden jullie het allemaal zo ERG gaan missen.
Je moet sommige dingen gewoon delen met andere gijsjes.
![]()
Nee ben alweer een klein uurtje thuisquote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieverd.....kom je ook net thuis van werken?![]()
ja was er druk vanavondquote:Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee ben alweer een klein uurtje thuis![]()
Was het druk bij jou?
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 december 2004 23:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja was er druk vanavond![]()
Mensen willen allemaal nog ff trainen voor de kerst.
Had gewoon 7 intake gesprekken.
Maar ik heb het eigenlijk liever druk dan rustig![]()
Ik ga nu lekker slapen![]()
quote:Mijn X-box Live doet het niet meer![]()
quote:Dikke zegt:
TYYYFFUUUUSSSS.... de enige pagina die ik nodig heb op xbox.com krijg ik... page could not be displayed
Dikke zegt:
Hahahhaaha mijn leven
... Renske ... zegt:
WHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA
... Renske ... zegt:
kom ff lekker gamen poot
Dikke zegt:
Te geniaal
... Renske ... zegt:
ff lekker knallen
Dikke zegt:
VAL DOOD
... Renske ... zegt:
WHAHAHAHAA
Oh ja je "werkt" thuisquote:Op dinsdag 21 december 2004 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja 7.00 uur beginnen als ik thuis werk. Scheelt 2 uur slaap![]()
Dat is waar. Ik moet volgende week maandag voor bezetting zorgen maar dan is hier ook iedereen vrij! Ik neem wel een boek mee!quote:Op dinsdag 21 december 2004 07:22 schreef Bastard het volgende:
Nog 4 fucking hele dagen,.. maar hee als ze allemaal vrij hebben, heb ik ook relaxte dagen
Werken...rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens, vroeger, toen Roy nog een newbie was, postte hij ooit eens "gefeliciteerd Annie" in een Annie's topic
In de bussiness waar ik in zit werken veel supermarkten, en die moeten goederen hebben.. zal komende dagen nog wel druk kunnen worden met het missen van orders enzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:11 schreef Magneet het volgende:
ik moet gewoon alle dagen werken maar het zal wel superrustig zijn
Dat die heerst in bedquote:Op maandag 20 december 2004 23:01 schreef O-Ren het volgende:
[..]
echt niet!
Je weet wat ik heb gezegd !!!!!!!![]()
![]()
dan heb je niet echt een superrustige periode nee. Ik heb veel verschillende bedrijven als klanten maar de meesten gaan wel een paar dagen dicht gok ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
In de bussiness waar ik in zit werken veel supermarkten, en die moeten goederen hebben.. zal komende dagen nog wel druk kunnen worden met het missen van orders enzo
Elke ochtend alleen niet hierquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:36 schreef Quinny het volgende:
Ik heb de 22ste geruild dus ik kan ook komen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:
Kheb waarschijnlijk weer een boete
Die struikrovers (nofi) stonden bij een bord dat vertelde dat je er niet in mocht rijden..
huhquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:
Die struikrovers (nofi) stonden bij een bord dat vertelde dat je er niet in mocht rijden..
Ik wil zomerquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:42 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen luitjes! Wat is het toch gruwelijk koud vanochtend, de biobak moest aan de straat en toen ik de klink van de achterpoort vastpakte zat ik gewoon bijna vast!!! brrrr... 2 koppen koffie later begin ik te ontdooien.
Dat juichen ook om een boetequote:Op dinsdag 21 december 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:
Thay`s the spiritquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh.....![]()
nieuwe dag..... nieuwe kansen.....
Helemaal mee eens Quinny... zomer kan niet snel genoeg komen. Woonde vroeger in Kaapstad, met deze temperaturen verlang ik daar toch wel weer naar hoor!! Ben zo'n koukleum..quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wil zomer. Iedere keer dat dik aankleden en je kapotzweten als je in de winkel loopt
.
Goedemorgen trouwens
check je mail eens van Sjoquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh.....![]()
nieuwe dag..... nieuwe kansen.....
Ik vroeg me af wat die agent allemaal op stond te schrijven om 0730 inderdaadquote:
als een agent jouw dat ziet doen is het genoeg bewijs helaas. En anders geldt bij agenten het volgende sommetje :quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is die agent nog strafbaar ook, kan nooit bewijzen dat ik daar was
Met jou geluk wel, ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is die agent nog strafbaar ook, kan nooit bewijzen dat ik daar was
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Thay`s the spirit![]()
zo maar eens gaan gamen![]()
ben ermee bezigquote:
Mja he.. vlgs mij maak ik toch wel een kans hoor als het voor zou komen.. agent kan ook een foutje maken bij schrijven.quote:
mogguh choquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Zo,............. goedemorgen vrolijke vrienden
quote:Op maandag 20 december 2004 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het stuk van Cho een paar keer doorgelezen en hij heeft wel gelijk. Het is gewoon een beetje eindejaarsdip. Als ik naar mij persoonlijk kijk was het echt een bewogen jaar, fucking veel reizen, verhuizen, huis kopen, nieuwe (zwaardere) functie, zeik over mijn omkostenvergoeding. Nu alles op zijn potjes is beland heb ik het gevoel dat ik een beetje in een gat ben beland. Misschien projecteer ik dat wat teveel bij de Gijsjes-topics.
Ik blijf erbij dat de gesprekken wat minder diepgang hebben als vroeger, maar eigenlijk hoeft dat ook niet meer zo. We spreken mekaar nu vaak genoeg in het echt. In kleine groepjes of bij meets.
Ik vind het heerlijk om de Gijsjes nu wat vaker te zien! Gamen met Struik, naar de film met Ker, biertjes drinken met B. en ChOas.Ik hoop dat ik surfer, Brown en Cho (en kuikens) in het nieuwe jaar ook eens hier kan begroeten.
2004 was een bewogen jaar voor de Gijsjes, veel meegemaakt, van erg droevig tot heel leuk. Nu het jaar er bijna opzit is de puf er misschien een beetje uit. Maar ik heb zin in 2005, en ik hoop dat we met z’n allen blijven posten en mekaar net zo vaak blijven zien! Die 1000 topics moeten we in elk geval halen.
Goedemorgen chocoboquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Zo,............. goedemorgen vrolijke vrienden
Godverquote:
Zo voel ik me nou ook (op die balzak na dan) krijg de kou ook niet uit mijn lijf!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Godver![]()
Hoe is het met die kleintjes !
Zo,... en nu koffie,.... voel de kou nog in mijn balzak
alsof jij er nooit een slinger aan geeft !quote:
Ik heb vandaag mijn laatste dagquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist mijn laatste overleg van 2004 gehad.
Wel meteen een stapel overleggen voor 2005 gepland.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn laatste dagHeeeerlijk,... Kerstvakantie !
Ik heb vandaag ook mijn laatste dag!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Magneet het volgende:
Ze zijn hier nieuwe bordjes op aan het hangen voor alle bedrijven en ik moest beslissen waar het komt te hangen![]()
![]()
aangezien er verder niemand is
whahahaha,.. nee dat is ook weer overdreven maar zeker tot na de kerstdagenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]FUCKING HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ben je nu gewoon 2 weken vrij???
![]()
![]()
Dat dacht je vakantie, heb een leuk lijstje hier voor je liggenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stink lijstjesquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat dacht je vakantie, heb een leuk lijstje hier voor je liggen
En nee niet dat
![]()
Heb je je nieuwe rooster al? Kunnen we eens een zondag afspreken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Quinny het volgende:
En nee niet dat
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
En nee niet dat
![]()
* zooooo gunt *quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
En nee niet dat
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee
[afbeelding]
maar dan dus op een bordje en dat we op de eerste verdieping zitten
oh gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahaha,.. nee dat is ook weer overdreven maar zeker tot na de kerstdagen![]()
Jij wilde een konijn hebbenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee
[afbeelding]
maar dan dus op een bordje en dat we op de eerste verdieping zitten
Ja om jou gezelschap te houden als ik niet thuis ben ja !quote:
whahahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja om jou gezelschap te houden als ik niet thuis ben ja !![]()
serieus gijs.... dat is echt een nieuwe taalquote:
Oh "zucht" gaan we weerquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja om jou gezelschap te houden als ik niet thuis ben ja !![]()
laat hem maar in die waan schatquote:
quote:
quote:De internetpagina van de aankomende racer Forza Motorsport is vandaag online gegaan en is hier te vinden. Naast deze pagina is ook de release datum bekend gemaakt en het spel zal in april 2005 in de winkel verschijnen. Op de internetpagina zullen de volgende dingen te vinden zijn:
Car Builder – een innovatieve autobouw pagina waar het mogelijk is om zes auto's naar je eigen smaak kan aanpassen. Deze auto's zijn: Acura NSX, Nissan 350z, Audi TT, Silvia, Hyundai Tiburon en een Volkswagen New Beetle.
Car Cultures – een pagina waarin je de verschillende stijlen kan bekijken die bij de auto's horen. Deze stijlen zijn American Muscle, Tuner/Drifter, Super Unlimited, Exotic Modified en European Motors. De pagina zal in-game footage bevatten van elke stijl.
Screens – screens van 24 van de in totaal 200 auto's, die in Forza Motorsport te vinden zijn en andere screens.
Tracks – alle informatie die er over de tracks zijn te vinden
Music – exclusieve muziekvideo's van de soundtrack van het spel
Online – de Xbox Live pagina, waar alle online multiplayer modes vermeld staan
Heb ik gedaan gijs.... ik heb hem ook naar Karen gestuurd... vanavond gaan we samen ff kijken!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Ga jij ook je mail eens checken varken en vertel me eens welke je cool vind
Heb je al gemaild welke ik het mooiste vindquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Ga jij ook je mail eens checken varken en vertel me eens welke je cool vind
Wil je die van mij lenenquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Mijn pindakaas is op...
Kom je die dan even brengen?quote:
Ga je m halen Gijs??quote:
Wat is die link naar die nieuwe pagina eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je m halen Gijs??
Ik ben wel weer es toe aan een nieuw racespel eigenlijk..
Natuurlijk......kom er zo aan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom je die dan even brengen?
Tot zoquote:
Dat staat in het begeleidende stukje Quinnyquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:10 schreef Quinny het volgende:
Weet iemand hoe de boerderij van de Disneyfilm " Paniek op de prairie" heet ?
Thanksquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat staat in het begeleidende stukje Quinny
mmmmm pindakaas JAMMIEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Mijn pindakaas is op...
So truequote:jij hebt 2 kinderen als je klaar bent met al die games
Zal jou neuken Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH daar wordt je fucking debiel van als je ernaar kijktquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:}
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanavond Zombie spelen gijs?? gisteren met Soos die luiken op Zanzibar dichtgekregen en geprobeerd om op die ring te komenquote:
Ah, dus die luiken kunnen wel dicht? Ik dacht dat struik al weken zat te ijlen namelijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vanavond Zombie spelen gijs?? gisteren met Soos die luiken op Zanzibar dichtgekregen en geprobeerd om op die ring te komen![]()
maar dat lukte niet
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus die luiken kunnen wel dicht? Ik dacht dat struik al weken zat te ijlen namelijkVallende luiken, je bedoelt je bolle ogen zeker.. dat dacht ik.
hoi lekkere gijs van mequote:Op dinsdag 21 december 2004 15:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Soos geloofde me eerst ook niet, maar je moet gewoon op die steunen schieten waar die luiken op rusten of op slaan
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lekkere gijs van me![]()
Vanavond ff proberen?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=458567&c=20
cool, bevalt tie een beetjequote:Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heb vandaag dit gekocht![]()
http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
ik moest helaas werken gisteravondquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
wij dachten dat je gisteren ook nog wel ff zou komen![]()
gisteren weer gelachen met Soos
ja...het is echt een super ding.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja...het is echt een super ding.![]()
heb er nu al 4 gig aan muziek op staan
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, dus die luiken kunnen wel dicht? Ik dacht dat struik al weken zat te ijlen namelijkVallende luiken, je bedoelt je bolle ogen zeker.. dat dacht ik.
2030 CSIquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:30 schreef Bastard het volgende:
Hoe laat gaan jullie dan dawn of the dead spelen? Of zal ik even zon map configureren? Ben ik er om 2030
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lekkere gijs van me![]()
Vanavond ff proberen?
Hoop hetquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok dus jij komt uur of 2130 aan kakken.
Stuur me maar een invite.... waarschijnlijk ben ik er alquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:30 schreef Bastard het volgende:
Hoe laat gaan jullie dan dawn of the dead spelen? Of zal ik even zon map configureren? Ben ik er om 2030
Zeg maar nee gijs.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben in de minderheid vanavondSchoonzusje komt eten en de avond hier vertoeven
![]()
*stiekum hoopt...*quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
Dat zeg ik nou wel met mn grootte bek... maar ik ben ook in de minderheid vanavond
Komt nog een vriendin langs.. weet niet of ik wel ongestoord kan gamen eigenlijk.. ach zal wel/
wat coolquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
http://progressive.stream(...)ncity_trlr_01_dl.mov
Ik kan het niet horen, maar is het internet radio zender?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Den haag, kankerstad.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef ChOas het volgende:
Gozer is gewoon 20 meter bij mijn voordeur vandaan doodgestoken
Inderdaad, is de verfilming van een graphic novel. Doen nog best veel bekende acteurs in mee.quote:
Die gast van de FP? Die door zijn eigen zoon in neergestoken?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef ChOas het volgende:
Die ja, was zelf niet thuis, FacefuckCumguzzler wel, is ook 20 meter bij hem vandaan...quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die gast van de FP? Die door zijn eigen zoon in neergestoken?Damn, was je thuis toen het gebeurde?
Wat vetquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef ChOas het volgende:
Niets gezien, alleen een natte straat....quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze het trouwens wel een beetje opgeruimd ChOas?
Heel erg veel, ik krijg het alleen nooit.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat verdien je ?
Lucky you, de enige pakketten die ik ooit heb gekregen van de oude buren was kattevoer.. en ik heb geen kattenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Chateau D'Argadens - Bordeaux Superieur - 2002
Ik heb gegild Gijs... lijk me zo cooolll!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, is de verfilming van een graphic novel. Doen nog best veel bekende acteurs in mee.
[afbeelding]
Heb sowieso een zwak voor films met Mickey Rourke, ook al zuigen de meeste.![]()
Heerlijk idd,.... dat aparte filmenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb gegild Gijs... lijk me zo cooolll!!!
en met kerst de laatste 11?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef Chocobo het volgende:
Heb de complete serie van 'From the Earth to the Moon' binnen in een strakke box! (12 episodes) Gemaakt door Tom Hanks en Steven Spielberg over de 17 Apollo missies
Vanavond deel 1 kijken
dcat is netjes....en daar heb je wat aan.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Nadientje het volgende:
ik heb 100 euro gekregen van mijn baas als kerstpakket![]()
Hou je daar ook van? Dus Tarantino films ken je ook wel?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heerlijk idd,.... dat aparte filmen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Nadientje het volgende:
Was mijn baas maar zo gul.. donderdag zal ik het wel zien..quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Nadientje het volgende:
ik moet zeggen dat de baas die ik nu heb over het algemeen goede kerstpakketten uitkiest zodat we eigenlijk niets weg hoeven te gooienquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef Nadientje het volgende:
ja ik vond het ook wel leuk... daar heb je tenminste iets aan... en we gaan ook nog met het management een dagje iets leuks doen uiteten.. beter dan zo'n debiel kerstpakket waar je de helft van weggooid
Wat is datquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens een Dawn of the dead map aangemaakt voor straks op Live
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Bastard het volgende:
Een lachen spel variant in halo .. je kan alle instellingen natuurlijk veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Bastard het volgende:
Heb zin in die natte zwarte drassige kont van je !quote:
najaaaaaaquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zin in die natte zwarte drassige kont van je !
Coolquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef Chocobo het volgende:
Heb de complete serie van 'From the Earth to the Moon' binnen in een strakke box! (12 episodes) Gemaakt door Tom Hanks en Steven Spielberg over de 17 Apollo missies
Vanavond deel 1 kijken
Mocht je interesse hebben. De gehele box is maar 19 euro bij Rodiscquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
CoolHeb je Takken eigenlijk ooit nog gezien?
Taken was erg goed, maar het is niet een serie die je snel voor een tweede keer zult kijken. Maar het is echt een hele goede serie, zeker als je The X-Files goed vond.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
Takken oooooooooook
Taken heb ik nog nooit gezien nee ! Schijnt erg goed te zijnHoe vond jij die ? Ik wil wel ook nog Lonesome Dove kopen en zien
Een van de beste miniseries ooit gemaakt als ik het zo allemaal lees.
The Sopranos lijkt me heeeeeeel cool, maar om daar nou ook 4 boxen van te kopenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Takken was erg goed, maar het is niet een serie die je snel voor een tweede keer zult kijken. Maar het is echt een hele goede serie, zeker als je The X-Files goed vond.
Deze moet je ook eens proberen:
The Sopranos
The Shield
En, uiteraard, seizoen 2 en 3 van 24
Is echt heel erg goed, lijkt nog het meest op een hele lange versie van Goodfellas.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:18 schreef Chocobo het volgende:
The Sopranos lijkt me heeeeeeel cool, maar om daar nou ook 4 boxen van te kopenallemaal zo duuuuur Gijs ! Lijkt me een geniale serie overigens !
Wat een respect voor jouw collectie series zegquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is echt heel erg goed, lijkt nog het meest op een hele lange versie van Goodfellas.
Heb zelf de boxsets van seizoen 3 en 4 hier, seizoen 1 en 2 heb ik op TV gezien. Echt geweldige serie die gewoon steeds beter wordt. In Februari komt seizoen 5 uit, en dat schijnt de beste tot nu toe te zijn.![]()
Valt wel mee. 24, Sopranos, The Shield, The Simpsons en Futurama zijn de enige die ik compleet wil.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Wat een respect voor jouw collectie series zeg![]()
![]()
Van de week nog gezienquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
4 januari met extreme commentaire track en veel extra's![]()
[afbeelding]
quote:
Van Heat komt trouwens ook een Special Edition uit.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
4 januari met extreme commentaire track en veel extra's![]()
[afbeelding]
Gijs ik zit nog te grinnikenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
zat ook van
He,..... toen gaf imdb me een tip.... misschien bedoel je Taken zei de site... ik glimlachte,.................
Wel veel geld Gijs al die boxenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee. 24, Sopranos, The Shield, The Simpsons en Futurama zijn de enige die ik compleet wil.
Ik vind het gewoon niks om op vaste tijdstippen series op TV te kijken. Altijd onhandige tijdstippen, reclames, weken wachten omdat er weer voetbal op TV is.
Dan is de keus om een box te kopen snel gemaakt.![]()
Dat wel. Ik vind dat de kwaliteit van TV-series de laatste jaren echt geweldig is. Series als Band of Brothers kunnen zich meten met de mooiste Hollywood-producties.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Wel veel geld Gijs al die boxen, maar prachtig voor je collectie
Gijs ik dacht dat je idd een foutje maakte maar toen je het in de daaropvolgende post weer deed moest ik stiekum wel proestenquote:
Gijs ik zweer bij goede mini-series maar hou ook wel van de (wat minder goede) spannende mini-series zoals Rose Red of The Shiningquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wel. Ik vind dat de kwaliteit van TV-series de laatste jaren echt geweldig is. Series als Band of Brothers kunnen zich meten met de mooiste Hollywood-producties.
Je merk toch dat wanneer er toch wat meer diepgang in die series zit omdat ze meer tijd hebben om een verhaal te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |