abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 19:52:27 #1
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
  maandag 20 december 2004 @ 19:54:18 #2
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24107412
Kan een mod de topictitel aanvullen met: "..... als platjes"
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24107431
of als ChaOS!

pi_24107437
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24107440
Heej ChOas ?
  maandag 20 december 2004 @ 19:55:50 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24107446
En laat dr.purno maar achter wege.
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 19:57:24 #7
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24107475
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:
of als ChaOS!

is er een Cha Operating System?
  maandag 20 december 2004 @ 19:57:57 #8
693 ChOas
pi_24107488
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Heej Choas ?
Wat zegt ze ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24107491
Mis wel me Cactuar account

Heb hier wel lieve mensen ontmoet

Chocobo & Quin
Brown & Rens
Mark & Chantal
Dikke
Bastard,...maar die is niet lief
Nadine & Sven

-----------

Moet er vandoor
Wark!
Gimme som' greens!!
  maandag 20 december 2004 @ 19:58:10 #10
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24107494
quote:
p maandag 20 december 2004 19:45 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ik bedoel buiten die kring
Als eerste internet gijs dus

Mijn klonen (waarvan meeste gebanned vanwege die trieste 1 april grap )

Jenova
Newman
Chicobo
Fat-Chocobo
TheReunion
DikTrom
FatBastard
FinalFantasy
Cactuar
CaptainMiller
Shalashaska
MasterCunt
Plunkations
Moogle
Shoopuf
BlackChocobo
ThePretender
WindWaker
PsychoMantis
Slootmonster
TheRedSunRises
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst. Ik had ook last van schitzofrenie, maar nou zijn we genezen.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_24107506
quote:
of als ChaOS!

Leer spellen, het is ChOas
pi_24107515
Purno was nooit van mij
Dat zou gewoon ziek zijn

Maar om jullie toendertijd in de maling te nemen was wel erg leuk

Gimme som' greens!!
pi_24107522
Gaat het forum bij jullie ook weer zo heerlijk snel?
pi_24107545
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat zegt ze ?
Fix je ook Palm`s ? de 30ste
  maandag 20 december 2004 @ 20:00:49 #15
693 ChOas
pi_24107556
quote:
of als ChaOS!

De naam is ChOas, lieverd

[Stephen Roberts]
pi_24107567
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat zegt ze ?
Laatste keer dat ik het checkte bleek -Struikrover- een man te zijn @:, dus het moet zijn ''Wat zegt hij?'' Tenzij er in de tussentijd het e.e.a. veranderd is x
pi_24107575
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef QueenR het volgende:

[..]

jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst.
Zo vaak gehoord

Fok gaat inderdaad zo langzaam, wat een hel

En nu ga ik echt, nog zo probleem van me, niet weg kunnen gaan

Gimme som' greens!!
pi_24107603
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat kun je wel.
  maandag 20 december 2004 @ 20:04:39 #19
693 ChOas
pi_24107612
quote:

[..]

de 30ste

[Stephen Roberts]
pi_24107759
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:04 schreef ChOas het volgende:

[..]

de 30ste
dan kom jij langs vergeetachtige Pjee
  maandag 20 december 2004 @ 20:23:09 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24107772
quote:

[..]

owwwwwwwwww je kan dus wel
The line is a dot to you!
  maandag 20 december 2004 @ 20:23:53 #22
693 ChOas
pi_24107782
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

dan kom jij langs vergeetachtige Pjee
Ohja

Help je het me een beetje herinneren ?

[Stephen Roberts]
pi_24107791
niks op tv
pi_24107803
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ohja

Misschien moet je je palm weer in gebruik nemen?
*access denied*
pi_24107821
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef kepler het volgende:
Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.
  maandag 20 december 2004 @ 20:27:58 #26
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24107823
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ohja

1 woord :

Agenda
  maandag 20 december 2004 @ 20:30:57 #27
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24107848
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:24 schreef Nadientje het volgende:
niks op tv
Friends dadelijk
pi_24107851
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef kepler het volgende:

[..]

overdag gijs, kmoet `s avonds weg
  maandag 20 december 2004 @ 20:32:57 #29
693 ChOas
pi_24107881
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:25 schreef facedown het volgende:

[..]

Misschien moet je je palm weer in gebruik nemen?
Kan 'm niet vinden

[Stephen Roberts]
  maandag 20 december 2004 @ 20:38:25 #30
693 ChOas
pi_24107950
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.
Nou, waarschijnlijk mag ik ophoepelen zodra zijn netwerk en Palm het doen

[Stephen Roberts]
pi_24107966
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:32 schreef ChOas het volgende:

[..]

Kan 'm niet vinden
Zoek eens in je befaamde bermuda driehoek!
*access denied*
  maandag 20 december 2004 @ 20:50:52 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24108086
Wat is er nu weer GODVER Vast niks maar het is nu eenmaal weer ter sprake gekomen

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is niet meer wat het misschien was. Of is dit niet waar We hebben wel eens vaker dipjes maar jezus Gijsjes.... we komen er altijd weer uit! Het is geweldig om te lezen hoe het altijd met iedereen gaat. Strol altijd kankerend op marocs en zijn werk, Bastard (of Sailing) die zo heerlijk hard newbies schaadt, ChOas met zijn band en spellingschecks, Noot en Kepler al strompelend het echte leven in, deze post van mij die genegeerd gaat worden, Surfer met zijn badkamer en lichaam, Ernesto en de ellende van zijn werk en humorshops, nieuwe kuikens en Gijsdates, Chibibo die geen idee heeft waarom die af en toe in Gijsjes post, Struikrover die te weinig sex krijgt thuis, NaDiNe En HaAr SmArTaSs ReMaRkS, Strol die het gespreksniveau vind dalen en 'nee' niet cool vind om een recent iets op te noemen, of zijn columns die niet gelezen worden (ik hou van je Strol ) .... Fok wat de laatste tijd chronisch down is, Magneet en zijn woordgebruik en slechte grappen waar ezels op gepost worden, harde grappen naar elkaar maar toch altijd liefdevol en met respect en vol interesse. Ik noem een Noot die even de problemen op zijn werk met Hermien Hamburger van de Mc van zich afschrijft, jullie liefde en interesse in Daan, toekomst en carrieres van de Gijsjes op hun werk die we chronisch volgen etc etc , prive-meets en de verhalen en foto's de dag daarna, kaarten, sms'jes en mede-lievendheid als een van de Gijsjes echte (erge) prive zaken heeft,......... !!! En zo kan ik godver wel even doorgaan......

Ja ik heb ook wel eens dat als ik zie dat iemand een dvd heeft gekocht of weer eens zeikt op iets wat we al tig keer behandeld hebben dat ik daar even niet op reageer. Dat soort shit krijgt je, maar dat wil niet zeggen dat we meteen achteruit gaan. Dipjes zijn er maar we komen er altijd weer uit !

Het klopt dat sommige Gijsjes elkaar prive zien Mooi,... beter kan het niet, maar we kunnen niet er van uit gaan dat er dan soms geen incrowd of semi-prive posts gedaan worden. Ja msn is er ja, maar Fok ook! Heerlijk toch om te lezen dat iedereen zo cool met elkaar om gaat?

Tussendoor: *fok checked* *down is*

Wat is wil zeggen is dit. We zijn allemaal moe,... zijn het zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het nieuwe jaar. Nieuwe babies, games, babes, films waarvan we elkaars keuze niet begrijpen, huizen, werk, sex standjes NOEM MAAR OP !!!!

Maar kom op Gijsjes,... gaan we alles weer stopzetten voor de 22e keer Vind het gewoon fantastisch dat we iedereen (ook na een eventuele dis) in zijn of haar waarde laten. Dat zijn de Gijsjes,........ en ik baal dat ik B's definitie van een Gijs even niet kan vinden maar die geile ChOas post die vast zo wel ergens zodra hij dit gelezen heeft. (of niet om mij te dissen)

Ik hou van jullie ALLEMAAL !! behalve die dikke !! (ja ik maak grapjes over Surfer's zogenaamde dikte ja omdat ik het FUCKING COOL VIND !!!!! ) Nee ?

[Bastard mode]My 2 cents[/Bastard mode]

ENEL (pronounce:anal) =En Neem Een Leven ! Ik wil in ieder geval zeggen dat ik iedereen de 22e wil omhelzen of sommige het nu willen of niet. Laatste meet stootte ik B's bier om
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 20 december 2004 @ 20:50:54 #33
693 ChOas
pi_24108087
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:39 schreef facedown het volgende:

[..]

Zoek eens in je befaamde bermuda driehoek!
Daar istie niet

[Stephen Roberts]
pi_24108090
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef QueenR het volgende:
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst. Ik had ook last van schitzofrenie, maar nou zijn we genezen.
Schizofrenie is niet hetzelfde als een gespleten persoonlijkheid.
  maandag 20 december 2004 @ 20:53:12 #35
693 ChOas
pi_24108117
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef Chocobo het volgende:

[...]
Klaar ?

[Stephen Roberts]
pi_24108165
quote:
Wat is er nu weer GODVER Vast niks maar het is nu eenmaal weer ter sprake gekomen

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is niet meer wat het misschien was. Of is dit niet waar We hebben wel eens vaker dipjes maar jezus Gijsjes.... we komen er altijd weer uit! Het is geweldig om te lezen hoe het altijd met iedereen gaat. Strol altijd kankerend op marocs en zijn werk, Bastard (of Sailing) die zo heerlijk hard newbies schaadt, ChOas met zijn band en spellingschecks, Noot en Kepler al strompelend het echte leven in, deze post van mij die genegeerd gaat worden, Surfer met zijn badkamer en lichaam, Ernesto en de ellende van zijn werk en humorshops, nieuwe kuikens en Gijsdates, Chibibo die geen idee heeft waarom die af en toe in Gijsjes post, Struikrover die te weinig sex krijgt thuis, NaDiNe En HaAr SmArTaSs ReMaRkS, Strol die het gespreksniveau vind dalen en 'nee' niet cool vind om een recent iets op te noemen, of zijn columns die niet gelezen worden (ik hou van je Strol ) .... Fok wat de laatste tijd chronisch down is, Magneet en zijn woordgebruik en slechte grappen waar ezels op gepost worden, harde grappen naar elkaar maar toch altijd liefdevol en met respect en vol interesse. Ik noem een Noot die even de problemen op zijn werk met Hermien Hamburger van de Mc van zich afschrijft, jullie liefde en interesse in Daan, toekomst en carrieres van de Gijsjes op hun werk die we chronisch volgen etc etc , prive-meets en de verhalen en foto's de dag daarna, kaarten, sms'jes en mede-lievendheid als een van de Gijsjes echte (erge) prive zaken heeft,......... !!! En zo kan ik godver wel even doorgaan......

Ja ik heb ook wel eens dat als ik zie dat iemand een dvd heeft gekocht of weer eens zeikt op iets wat we al tig keer behandeld hebben dat ik daar even niet op reageer. Dat soort shit krijgt je, maar dat wil niet zeggen dat we meteen achteruit gaan. Dipjes zijn er maar we komen er altijd weer uit !

Het klopt dat sommige Gijsjes elkaar prive zien Mooi,... beter kan het niet, maar we kunnen niet er van uit gaan dat er dan soms geen incrowd of semi-prive posts gedaan worden. Ja msn is er ja, maar Fok ook! Heerlijk toch om te lezen dat iedereen zo cool met elkaar om gaat?

Tussendoor: *fok checked* *down is* [afbeelding]

Wat is wil zeggen is dit. We zijn allemaal moe,... zijn het zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het nieuwe jaar. Nieuwe babies, games, babes, films waarvan we elkaars keuze niet begrijpen, huizen, werk, sex standjes NOEM MAAR OP !!!!

Maar kom op Gijsjes,... gaan we alles weer stopzetten voor de 22e keer Vind het gewoon fantastisch dat we iedereen (ook na een eventuele dis) in zijn of haar waarde laten. Dat zijn de Gijsjes,........ en ik baal dat ik B's definitie van een Gijs even niet kan vinden maar die geile ChOas post die vast zo wel ergens zodra hij dit gelezen heeft. (of niet om mij te dissen)

Ik hou van jullie ALLEMAAL !! behalve die dikke !! (ja ik maak grapjes over Surfer's zogenaamde dikte ja omdat ik het FUCKING COOL VIND !!!!! ) Nee ?

[Bastard mode]My 2 cents[/Bastard mode]

ENEL (pronounce:anal) =En Neem Een Leven ! Ik wil in ieder geval zeggen dat ik iedereen de 22e wil omhelzen of sommige het nu willen of niet. Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]

Ik hou ook van jou

Ga eens snel weer reviews schrijven.
  maandag 20 december 2004 @ 20:56:05 #37
693 ChOas
pi_24108174
Ik was eigenlijk van plan om dat hele verhaal helemaal niet te lezen

Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.

[Stephen Roberts]
pi_24108223
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jij bent echt zoooooooooooooooo`n super huilie
pi_24108300
quote:

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,...........blablabla.... zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het blablabla....Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]

Ik hou van je
pi_24108303
pi_24108406
Ik heb het stuk van Cho een paar keer doorgelezen en hij heeft wel gelijk. Het is gewoon een beetje eindejaarsdip. Als ik naar mij persoonlijk kijk was het echt een bewogen jaar, fucking veel reizen, verhuizen, huis kopen, nieuwe (zwaardere) functie, zeik over mijn omkostenvergoeding. Nu alles op zijn potjes is beland heb ik het gevoel dat ik een beetje in een gat ben beland. Misschien projecteer ik dat wat teveel bij de Gijsjes-topics.

Ik blijf erbij dat de gesprekken wat minder diepgang hebben als vroeger, maar eigenlijk hoeft dat ook niet meer zo. We spreken mekaar nu vaak genoeg in het echt. In kleine groepjes of bij meets.

Ik vind het heerlijk om de Gijsjes nu wat vaker te zien! Gamen met Struik, naar de film met Ker, biertjes drinken met B. en ChOas. Ik hoop dat ik surfer, Brown en Cho (en kuikens) in het nieuwe jaar ook eens hier kan begroeten.

2004 was een bewogen jaar voor de Gijsjes, veel meegemaakt, van erg droevig tot heel leuk. Nu het jaar er bijna opzit is de puf er misschien een beetje uit. Maar ik heb zin in 2005, en ik hoop dat we met z’n allen blijven posten en mekaar net zo vaak blijven zien! Die 1000 topics moeten we in elk geval halen.
pi_24108449
Maar ik hoop wel dat ze in 2005 dat kloteforum eens wat sneller maken
pi_24108499
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef ChOas het volgende:

[..]

Daar istie niet
Misschien is je bermuda driehoek verplaatst!

Of heb je er meer dan 1!

Of je bent eigenlijk gewoon een zoekleek!
*access denied*
  maandag 20 december 2004 @ 21:25:41 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24108503
quote:
Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Oh ja
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 21:29:38 #45
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24108536
van wie is er de laatste meet geen bier omgegaan?
pi_24108567
zeg.. ik ben geen breezer met die letters zo

pi_24108819
quote:

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is -KNIP- niet. Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Mij vergeten ooooooook
Blijkbaar ben ik niet belangrijk genoeg Dit is de druppel die de emmer doet overlopen
Dit is mijn laatste post,...vaarwel!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_24108820
quote:
AMSTERDAM - De forums van Fok.nl en Tweakers.net staan beide in de top 20 van de grootste forums ter wereld , zo schrijft Marketingfacts.nl. Forum.fok.nl staat op de zesde plaats met ruim 24 miljoen berichten. Tweakers heeft 14 miljoen berichten en komt daarmee op de dertiende plaats
pi_24108900
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:12 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
  maandag 20 december 2004 @ 22:41:16 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24109087

Jullie kunnen ook niet een middag zonder mijn gezag he

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24109157
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

Jullie kunnen ook niet een middag zonder mijn gezag he

Jawel joh, iedereen z`n hart gelucht

nu kunnen we weer door

Nee?
pi_24109237
Slapen ?
  maandag 20 december 2004 @ 22:49:29 #53
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24109247
Overigens, vroeger, toen Roy nog een newbie was, postte hij ooit eens "gefeliciteerd Annie" in een Annie's topic

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 20 december 2004 @ 22:52:46 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24109327
strompelend het leven in

ik zal die Cho eens laten strompelen
  maandag 20 december 2004 @ 22:54:04 #55
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24109356
Hey allemaal, zo wat een rants hier. Tja kan niet oordelen hoe het vroeger was, maar bij mij komen jullie over als een heel leuk en hecht klubje. En ik heb hier al behoorlijk gelachen bij het lezen van posts hoor!!
Ben nou net terug van een kerstborrel, en ik lees een beetje dubbel, zullen hier dan ook wel aardi gwat spelfouten inzitten Het was dus wel lekker gezellig en gelukkig 100 mtr van me huis!

Hoesie verder gijsjes?
  maandag 20 december 2004 @ 23:01:11 #56
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24109523
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:12 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Mij vergeten ooooooook
Blijkbaar ben ik niet belangrijk genoeg Dit is de druppel die de emmer doet overlopen
echt niet!
Je weet wat ik heb gezegd !!!!!!!
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
  maandag 20 december 2004 @ 23:05:58 #57
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24109634
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:54 schreef QueenR het volgende:
Hey allemaal, zo wat een rants hier. Tja kan niet oordelen hoe het vroeger was, maar bij mij komen jullie over als een heel leuk en hecht klubje. En ik heb hier al behoorlijk gelachen bij het lezen van posts hoor!!
Ben nou net terug van een kerstborrel, en ik lees een beetje dubbel, zullen hier dan ook wel aardi gwat spelfouten inzitten Het was dus wel lekker gezellig en gelukkig 100 mtr van me huis!

Hoesie verder gijsjes?
ach er zitten minder spelfouten in dan in mijn posts zonder dat ik gedronken heb
  maandag 20 december 2004 @ 23:19:52 #58
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24109964
als er geen fok meer zou zijn zouden jullie het allemaal zo ERG gaan missen.
Je moet sommige dingen gewoon delen met andere gijsjes.
Xboxlive tag: Zeus Nexium
  maandag 20 december 2004 @ 23:21:18 #59
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24110007
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
als er geen fok meer zou zijn zouden jullie het allemaal zo ERG gaan missen.
Je moet sommige dingen gewoon delen met andere gijsjes.
  maandag 20 december 2004 @ 23:24:44 #60
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24110083
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef O-Ren het volgende:

[..]

hoi lieverd.....kom je ook net thuis van werken?
  maandag 20 december 2004 @ 23:27:50 #61
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24110166
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:

[..]

hoi lieverd.....kom je ook net thuis van werken?
Nee ben alweer een klein uurtje thuis
Was het druk bij jou?
  maandag 20 december 2004 @ 23:32:34 #62
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24110254
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:27 schreef O-Ren het volgende:

[..]

Nee ben alweer een klein uurtje thuis
Was het druk bij jou?
ja was er druk vanavond
Mensen willen allemaal nog ff trainen voor de kerst.
Had gewoon 7 intake gesprekken.
Maar ik heb het eigenlijk liever druk dan rustig

Ik ga nu lekker slapen
  maandag 20 december 2004 @ 23:39:30 #63
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24110414
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:

[..]

ja was er druk vanavond
Mensen willen allemaal nog ff trainen voor de kerst.
Had gewoon 7 intake gesprekken.
Maar ik heb het eigenlijk liever druk dan rustig

Ik ga nu lekker slapen
Slaap lekker
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:02:26 #64
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24110934
Brown:

smsje van Slurfer
quote:
Mijn X-box Live doet het niet meer
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:05:29 #65
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24110996
quote:
Dikke zegt:
TYYYFFUUUUSSSS.... de enige pagina die ik nodig heb op xbox.com krijg ik... page could not be displayed
Dikke zegt:
Hahahhaaha mijn leven
... Renske ... zegt:
WHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA
... Renske ... zegt:
kom ff lekker gamen poot
Dikke zegt:
Te geniaal
... Renske ... zegt:
ff lekker knallen
Dikke zegt:
VAL DOOD
... Renske ... zegt:
WHAHAHAHAA
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:34:33 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24111564
Zo gelachen met Brown toen ie dat vertelde
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:26:58 #67
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24112269
ik heb zo'n last. Zit in een totaal verkeerd slaapritme
ik kan pas laat slapen en laat opstaan. Wat heel vervelend is als ik vroeg wil opstaan
pi_24113035
Laatste werkdag
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:14:40 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113107
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 06:32 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste werkdag
The truth was in here.
pi_24113133
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 06:32 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste werkdag
Nee?
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:21:08 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113135
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:20 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Nee?
Ben je alweer wakker joh
The truth was in here.
pi_24113137
Thuiswerken
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:21:26 #73
693 ChOas
pi_24113138
2 na laatste werkdag!

Tot vanavond!

[Stephen Roberts]
pi_24113141
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ben je alweer wakker joh
Ja 7.00 uur beginnen als ik thuis werk. Scheelt 2 uur slaap
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:22:45 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113142
Nog 4 fucking hele dagen,.. maar hee als ze allemaal vrij hebben, heb ik ook relaxte dagen
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:23:19 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113144
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:22 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Ja 7.00 uur beginnen als ik thuis werk. Scheelt 2 uur slaap
Oh ja je "werkt" thuis
The truth was in here.
pi_24113164
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:22 schreef Bastard het volgende:
Nog 4 fucking hele dagen,.. maar hee als ze allemaal vrij hebben, heb ik ook relaxte dagen
Dat is waar. Ik moet volgende week maandag voor bezetting zorgen maar dan is hier ook iedereen vrij! Ik neem wel een boek mee!
pi_24113165
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Thuiswerken
Werken...rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrright.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:11:08 #79
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113302
ik moet gewoon alle dagen werken maar het zal wel superrustig zijn
pi_24113369
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens, vroeger, toen Roy nog een newbie was, postte hij ooit eens "gefeliciteerd Annie" in een Annie's topic

Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:29:45 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113372
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:11 schreef Magneet het volgende:
ik moet gewoon alle dagen werken maar het zal wel superrustig zijn
In de bussiness waar ik in zit werken veel supermarkten, en die moeten goederen hebben.. zal komende dagen nog wel druk kunnen worden met het missen van orders enzo
The truth was in here.
pi_24113374
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:01 schreef O-Ren het volgende:

[..]

echt niet!
Je weet wat ik heb gezegd !!!!!!!
Dat die heerst in bed
pi_24113384
Goedemorgen trouwens
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:32:46 #84
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113394
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

In de bussiness waar ik in zit werken veel supermarkten, en die moeten goederen hebben.. zal komende dagen nog wel druk kunnen worden met het missen van orders enzo
dan heb je niet echt een superrustige periode nee. Ik heb veel verschillende bedrijven als klanten maar de meesten gaan wel een paar dagen dicht gok ik
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:33:02 #85
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113395
mogguh Quinny
pi_24113411
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:31 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen trouwens
Murning

jij bent vroeg
pi_24113412
Ik heb de 22ste geruild dus ik kan ook komen
pi_24113422
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:36 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Murning

jij bent vroeg
Elke ochtend alleen niet hier
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:42:18 #89
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24113465
Goedemorgen luitjes! Wat is het toch gruwelijk koud vanochtend, de biobak moest aan de straat en toen ik de klink van de achterpoort vastpakte zat ik gewoon bijna vast!!! brrrr... 2 koppen koffie later begin ik te ontdooien.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:44:03 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113476
Kheb waarschijnlijk weer een boete

Die struikrovers (nofi) stonden bij een bord dat vertelde dat je er niet in mocht rijden..
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:44:09 #91
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113479
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:36 schreef Quinny het volgende:
pi_24113480
quote:

respect
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:44:41 #93
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113483
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:44 schreef Bastard het volgende:

Die struikrovers (nofi) stonden bij een bord dat vertelde dat je er niet in mocht rijden..
en toch rijd jij erin
pi_24113486
quote:

huh ik ook dan?
pi_24113488
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_24113489
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:42 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen luitjes! Wat is het toch gruwelijk koud vanochtend, de biobak moest aan de straat en toen ik de klink van de achterpoort vastpakte zat ik gewoon bijna vast!!! brrrr... 2 koppen koffie later begin ik te ontdooien.
Ik wil zomer . Iedere keer dat dik aankleden en je kapotzweten als je in de winkel loopt .
Goedemorgen trouwens
pi_24113491
mogguh.....

nieuwe dag..... nieuwe kansen.....
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_24113498
quote:

Dat juichen ook om een boete
pi_24113500
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh.....

Thay`s the spirit

zo maar eens gaan gamen
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:47:32 #100
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24113504
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:45 schreef Quinny het volgende:

[..]

Ik wil zomer . Iedere keer dat dik aankleden en je kapotzweten als je in de winkel loopt .
Goedemorgen trouwens
Helemaal mee eens Quinny... zomer kan niet snel genoeg komen. Woonde vroeger in Kaapstad, met deze temperaturen verlang ik daar toch wel weer naar hoor!! Ben zo'n koukleum..
pi_24113513
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh.....

check je mail eens van Sjo
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:48:12 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113514
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:44 schreef Magneet het volgende:

[..]

en toch rijd jij erin
Ik vroeg me af wat die agent allemaal op stond te schrijven om 0730 inderdaad
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:49:11 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113524
Vlgs mij is die agent nog strafbaar ook, kan nooit bewijzen dat ik daar was
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:55:24 #104
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113582
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
als een agent jouw dat ziet doen is het genoeg bewijs helaas. En anders geldt bij agenten het volgende sommetje :

Agent+leugen=feit
pi_24113615
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:49 schreef Bastard het volgende:
Met jou geluk wel, ben ik bang.
pi_24113644
Die B.
pi_24113676
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:47 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Thay`s the spirit

zo maar eens gaan gamen

vanavond
pi_24113683
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:48 schreef Quinny het volgende:

[..]

ben ermee bezig
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:06:11 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113691
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:58 schreef Quinny het volgende:

[..]

Met jou geluk wel, ben ik bang.
Mja he.. vlgs mij maak ik toch wel een kans hoor als het voor zou komen.. agent kan ook een foutje maken bij schrijven.
Maar ik ga die moeite er niet instoppen, betaal die 25 euro wel.
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:06:29 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24113694
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Die B.
Ja he .
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:07:47 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24113710
Zo,............. goedemorgen vrolijke vrienden
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:08:07 #112
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24113713
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
mogguh cho
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:09:59 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24113732
quote:
Op maandag 20 december 2004 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het stuk van Cho een paar keer doorgelezen en hij heeft wel gelijk. Het is gewoon een beetje eindejaarsdip. Als ik naar mij persoonlijk kijk was het echt een bewogen jaar, fucking veel reizen, verhuizen, huis kopen, nieuwe (zwaardere) functie, zeik over mijn omkostenvergoeding. Nu alles op zijn potjes is beland heb ik het gevoel dat ik een beetje in een gat ben beland. Misschien projecteer ik dat wat teveel bij de Gijsjes-topics.

Ik blijf erbij dat de gesprekken wat minder diepgang hebben als vroeger, maar eigenlijk hoeft dat ook niet meer zo. We spreken mekaar nu vaak genoeg in het echt. In kleine groepjes of bij meets.

Ik vind het heerlijk om de Gijsjes nu wat vaker te zien! Gamen met Struik, naar de film met Ker, biertjes drinken met B. en ChOas. Ik hoop dat ik surfer, Brown en Cho (en kuikens) in het nieuwe jaar ook eens hier kan begroeten.

2004 was een bewogen jaar voor de Gijsjes, veel meegemaakt, van erg droevig tot heel leuk. Nu het jaar er bijna opzit is de puf er misschien een beetje uit. Maar ik heb zin in 2005, en ik hoop dat we met z’n allen blijven posten en mekaar net zo vaak blijven zien! Die 1000 topics moeten we in elk geval halen.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:10:53 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24113745
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:08 schreef Magneet het volgende:

[..]

mogguh cho
Aantrekkende Magneet
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:12:45 #115
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24113762
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen chocobo
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:14:18 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24113777
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:12 schreef QueenR het volgende:

[..]

Goedemorgen chocobo
Godver

Hoe is het met die kleintjes !

Zo,... en nu koffie,.... voel de kou nog in mijn balzak
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:18:49 #117
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24113838
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Godver

Hoe is het met die kleintjes !

Zo,... en nu koffie,.... voel de kou nog in mijn balzak
Zo voel ik me nou ook (op die balzak na dan) krijg de kou ook niet uit mijn lijf!!
Met de kids is het prima, die kleinste zit weer aan zijn xbox, en de oudste is op school. ik ff fokken, dan wat werken en heb beloofd dat we dan gaan puzzelen.
Hoe is den haag deze morgen?
pi_24113867
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Aftrekkende Magneet
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:42:57 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114054
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]
alsof jij er nooit een slinger aan geeft !
pi_24114179
Zojuist mijn laatste overleg van 2004 gehad.

Wel meteen een stapel overleggen voor 2005 gepland.
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:58:42 #121
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24114197
Ze zijn hier nieuwe bordjes op aan het hangen voor alle bedrijven en ik moest beslissen waar het komt te hangen aangezien er verder niemand is
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:58:42 #122
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114198
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist mijn laatste overleg van 2004 gehad.

Wel meteen een stapel overleggen voor 2005 gepland.
Ik heb vandaag mijn laatste dag Heeeerlijk,... Kerstvakantie !
  dinsdag 21 december 2004 @ 09:59:01 #123
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24114203
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

heerlijk
pi_24114212
quote:
Ik heb vandaag ook mijn laatste dag!!!

Tot wanneer heb jij vrij? Ik tot 4 januari. Ik moet alleen volgende week maandag werken, naja, voor bezetting zorgen.
pi_24114219
quote:

[..]

FUCKING HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ben je nu gewoon 2 weken vrij???
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:00:45 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114221
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:58 schreef Magneet het volgende:
Ze zijn hier nieuwe bordjes op aan het hangen voor alle bedrijven en ik moest beslissen waar het komt te hangen aangezien er verder niemand is
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:01:16 #127
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114229
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

FUCKING HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ben je nu gewoon 2 weken vrij???
whahahaha,.. nee dat is ook weer overdreven maar zeker tot na de kerstdagen
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:01:29 #128
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114233
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 08:48 schreef Quinny het volgende:

[..]

pi_24114238
quote:

[..]

Dat dacht je vakantie, heb een leuk lijstje hier voor je liggen
En nee niet dat

dinsdag 21 december 2004 @ 10:01:59 #130
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24114244
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[afbeelding]
nee

maar dan dus op een bordje en dat we op de eerste verdieping zitten
pi_24114245
Geen mail binnen
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:02:30 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114252
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Quinny het volgende:

[..]

En nee niet dat

Stink lijstjes
pi_24114253
quote:
En nee niet dat
Heb je je nieuwe rooster al? Kunnen we eens een zondag afspreken.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:02:40 #134
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24114254
quote:

[..]

En nee niet dat

pi_24114257
quote:

[..]

En nee niet dat

* zooooo gunt *
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:03:14 #136
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114260
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:

[..]

nee
[afbeelding]
pi_24114265
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

whahahaha,.. nee dat is ook weer overdreven maar zeker tot na de kerstdagen
oh gelukkig ik heb volgende week 3 dagen vrij
pi_24114270
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Stink lijstjes
Jij wilde een konijn hebben
pi_24114272
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Magneets
pi_24114273
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:

[..]

nee
[afbeelding]
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:04:36 #141
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114274
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:03 schreef Quinny het volgende:

[..]

Ja om jou gezelschap te houden als ik niet thuis ben ja !
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:05:14 #142
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114278
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

[afbeelding]
whahahahahaha Ik heb ook geen idee
pi_24114283
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

pleasseeee daar heeft ze mij al voor
pi_24114287
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Magneets
serieus gijs.... dat is echt een nieuwe taal
pi_24114294
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:03 schreef Quinny het volgende:
Konijn...lekker
pi_24114303
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oh "zucht" gaan we weer
pi_24114320
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:07 schreef Quinny het volgende:

[..]

Oh "zucht" gaan we weer
laat hem maar in die waan schat
pi_24114440
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

laat hem maar in die waan schat
pi_24114526
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

dinsdag 21 december 2004 @ 10:25:41 #150
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114547
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

pi_24114598
Dien eenheid
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:31:36 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114648
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Dien eenheid
Ik sta achter mijn neger Gijs
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:32:26 #153
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_24114664
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

[afbeelding]
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
pi_24114700
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik sta achter mijn neger Gijs
Tegen mij zei je wat anders
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:35:59 #155
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_24114736
Moguuu

Weer lekker aan de klus vandaag
Ben wel lekker deze hele week VRIJ
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:38:23 #156
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24114765
mogguh slurfer en klus ze, ik zit me te vervelen op kantoor
pi_24114778
quote:
De internetpagina van de aankomende racer Forza Motorsport is vandaag online gegaan en is hier te vinden. Naast deze pagina is ook de release datum bekend gemaakt en het spel zal in april 2005 in de winkel verschijnen. Op de internetpagina zullen de volgende dingen te vinden zijn:
Car Builder – een innovatieve autobouw pagina waar het mogelijk is om zes auto's naar je eigen smaak kan aanpassen. Deze auto's zijn: Acura NSX, Nissan 350z, Audi TT, Silvia, Hyundai Tiburon en een Volkswagen New Beetle.

Car Cultures – een pagina waarin je de verschillende stijlen kan bekijken die bij de auto's horen. Deze stijlen zijn American Muscle, Tuner/Drifter, Super Unlimited, Exotic Modified en European Motors. De pagina zal in-game footage bevatten van elke stijl.

Screens – screens van 24 van de in totaal 200 auto's, die in Forza Motorsport te vinden zijn en andere screens.

Tracks – alle informatie die er over de tracks zijn te vinden

Music – exclusieve muziekvideo's van de soundtrack van het spel

Online – de Xbox Live pagina, waar alle online multiplayer modes vermeld staan

pi_24114794
Halo 2
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:43:00 #159
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_24114821
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Halo 2
Ja... jij ook goeiemorgen
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:43:05 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24114823
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:43:42 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114835
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

[afbeelding]
Lijkt me zooo'n kutspel
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:44:19 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114842
Surfer Noot
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:44:41 #163
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24114848
goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen!
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:44:43 #164
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24114852
Ga jij ook je mail eens checken varken en vertel me eens welke je cool vind
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:48:39 #165
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_24114903
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen!
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:49:54 #166
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24114923
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:48 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

ik mis jou
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:50:33 #167
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24114940
quote:
goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen!
mogguh O-Ren
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:51:00 #168
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_24114949
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb ik gedaan gijs.... ik heb hem ook naar Karen gestuurd... vanavond gaan we samen ff kijken!!

Lijkt me een erg mooi land
pi_24115001
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb je al gemaild welke ik het mooiste vind
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:53:48 #170
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24115004
quote:
goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen!
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:55:08 #171
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24115035
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

dinsdag 21 december 2004 @ 10:58:43 #172
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24115108
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:50 schreef Magneet het volgende:

[..]

mogguh O-Ren
Goedemorgen Neetje
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:00:51 #173
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_24115157
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:49 schreef O-Ren het volgende:

[..]

ik mis jou
Ik jou ooook
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:01:49 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24115166
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Mijn pindakaas is op...
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:02:36 #175
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24115187
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Mijn pindakaas is op...
Wil je die van mij lenen
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:03:35 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24115213
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Halo 2
*Griepaanval wenst*
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:03:53 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24115215
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:02 schreef O-Ren het volgende:

[..]

Wil je die van mij lenen
Kom je die dan even brengen?
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:04:14 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24115220
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ga je m halen Gijs??
Ik ben wel weer es toe aan een nieuw racespel eigenlijk..
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:05:36 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24115242
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga je m halen Gijs??
Ik ben wel weer es toe aan een nieuw racespel eigenlijk..
Wat is die link naar die nieuwe pagina eigenlijk
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:06:39 #180
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24115261
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kom je die dan even brengen?
Natuurlijk......kom er zo aan!

dinsdag 21 december 2004 @ 11:08:30 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24115295
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:06 schreef O-Ren het volgende:

[..]

Natuurlijk......kom er zo aan!

Tot zo
pi_24115321
Weet iemand hoe de boerderij van de Disneyfilm " Paniek op de prairie" heet ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:11:23 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24115354
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:10 schreef Quinny het volgende:
Weet iemand hoe de boerderij van de Disneyfilm " Paniek op de prairie" heet ?
Dat staat in het begeleidende stukje Quinny
pi_24115437
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat staat in het begeleidende stukje Quinny
Thanks
Ik las weer eens te snel ergens overheen
pi_24115694
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Mijn pindakaas is op...
mmmmm pindakaas JAMMIEEEEEEEEEEEE

elke dag ontbijt ik met een heerlijk broodje pindakaas en hagelslag
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:46:20 #186
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24115710
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:52:37 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24115794
He, die last
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:55:41 #188
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24115847
GIJSJES !!!!!!

En Brown,........ die foto's gezien van de omgeving daar
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:56:02 #189
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24115851
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:56:21 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24115858
quote:
jij hebt 2 kinderen als je klaar bent met al die games
So true
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:57:33 #191
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24115878
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:56 schreef O-Ren het volgende:
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:00:09 #192
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24115937
pi_24115953
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:09:51 #194
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_24116118
gaat lekker op FOK
pi_24116457
nee?
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:28:46 #196
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24116467
anders verneuken jullie lay-out even
pi_24116512
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

*Griepaanval wenst*
back to level 9
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:33:22 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24116560
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:28 schreef kepler het volgende:
anders verneuken jullie lay-out even
Zal jou neuken Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:36:13 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24116624
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
pi_24116625
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:42:37 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24116717
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:31 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

back to level 9
*Haat*
The truth was in here.
pi_24116743
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef Chocobo het volgende:
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH daar wordt je fucking debiel van als je ernaar kijkt
pi_24116778
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

*Haat*
vanavond Zombie spelen gijs?? gisteren met Soos die luiken op Zanzibar dichtgekregen en geprobeerd om op die ring te komen maar dat lukte niet
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:56:54 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24116960
Zooooooooo dan Warrior Within is echt wel heel erg tof De levels en platform puzzels zijn moeilijker en uitgebreider dan het eerste deel. De vijanden en het vechtsysteem zijn echt heel goed uitgewerkt. Ik zit weer met zweet in de bilspleet te gamen
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:59:52 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24117033
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

vanavond Zombie spelen gijs?? gisteren met Soos die luiken op Zanzibar dichtgekregen en geprobeerd om op die ring te komen maar dat lukte niet
Ah, dus die luiken kunnen wel dicht? Ik dacht dat struik al weken zat te ijlen namelijk Vallende luiken, je bedoelt je bolle ogen zeker.. dat dacht ik.
The truth was in here.
pi_24117192
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ah, dus die luiken kunnen wel dicht? Ik dacht dat struik al weken zat te ijlen namelijk Vallende luiken, je bedoelt je bolle ogen zeker.. dat dacht ik.
Soos geloofde me eerst ook niet, maar je moet gewoon op die steunen schieten waar die luiken op rusten of op slaan
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:09:52 #207
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24117250
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:07 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Soos geloofde me eerst ook niet, maar je moet gewoon op die steunen schieten waar die luiken op rusten of op slaan
hoi lekkere gijs van me
Vanavond ff proberen?
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:11:22 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24117298
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:11:28 #209
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24117300
pi_24117397
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:

[..]

hoi lekkere gijs van me
Vanavond ff proberen?
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

wij dachten dat je gisteren ook nog wel ff zou komen

gisteren weer gelachen met Soos
pi_24117439
quote:
WAAT EEEEEEEEN RESPECTTTTTTTTTTTT de tering 44 miljoen EURO!!!!!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:19:49 #212
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24117458
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heb vandaag dit gekocht

http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
cool, bevalt tie een beetje
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:21:17 #213
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24117498
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

wij dachten dat je gisteren ook nog wel ff zou komen

gisteren weer gelachen met Soos
ik moest helaas werken gisteravond
vanavond ben ik vrij dus ik zal zeker online zijn

lijkt me leuk als jullie ook komen
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:22:43 #214
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24117527
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:19 schreef kepler het volgende:

[..]

cool, bevalt tie een beetje
ja...het is echt een super ding.

heb er nu al 4 gig aan muziek op staan
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:24:07 #215
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24117553
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:

[..]

ja...het is echt een super ding.

heb er nu al 4 gig aan muziek op staan
kheb niet eens 4 gig aan muziek
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:25:17 #216
96819 Zeus-Nexium
Live and kicking !!
pi_24117568
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:24 schreef kepler het volgende:

[..]

kheb niet eens 4 gig aan muziek
en geen mp3 speler
pi_24117654
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

dinsdag 21 december 2004 @ 15:29:56 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24117666
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:25 schreef Zeus-Nexium het volgende:

[..]

en geen mp3 speler
dat dan weer wel
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:30:42 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24117683
Hoe laat gaan jullie dan dawn of the dead spelen? Of zal ik even zon map configureren? Ben ik er om 2030
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:32:05 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24117708
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:29 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Ok, je hebt geen bolle ogen.
The truth was in here.
pi_24117863
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:30 schreef Bastard het volgende:
Hoe laat gaan jullie dan dawn of the dead spelen? Of zal ik even zon map configureren? Ben ik er om 2030
2030 CSI
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:41:54 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24117908
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:39 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

2030 CSI
Ok dus jij komt uur of 2130 aan kakken.
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:51:05 #223
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24118087
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:

[..]

hoi lekkere gijs van me
Vanavond ff proberen?
mijn lievelingsGijsje..
pi_24118396
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok dus jij komt uur of 2130 aan kakken.
Hoop het
pi_24118480
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:30 schreef Bastard het volgende:
Stuur me maar een invite.... waarschijnlijk ben ik er al
pi_24118559
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:06 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Hoop het
Ben in de minderheid vanavond Schoonzusje komt eten en de avond hier vertoeven
pi_24118822
*adem haalt*

*bijna niet gelooft*

*of toch wel*

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDOM!!!!

dinsdag 21 december 2004 @ 16:34:28 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24118968
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:14 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Ben in de minderheid vanavond Schoonzusje komt eten en de avond hier vertoeven
Zeg maar nee gijs.
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:45:07 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24119196
Dat zeg ik nou wel met mn grootte bek... maar ik ben ook in de minderheid vanavond
Komt nog een vriendin langs.. weet niet of ik wel ongestoord kan gamen eigenlijk.. ach zal wel/
The truth was in here.
pi_24119198
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeg maar nee gijs.
nee
pi_24119236
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:45 schreef Bastard het volgende:
Dat zeg ik nou wel met mn grootte bek... maar ik ben ook in de minderheid vanavond
Komt nog een vriendin langs.. weet niet of ik wel ongestoord kan gamen eigenlijk.. ach zal wel/
*stiekum hoopt...*
pi_24119270
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:54:08 #233
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24119393
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:55:24 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24119417
quote:
Ik kan het niet horen, maar is het internet radio zender?
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:55:33 #235
693 ChOas
pi_24119420
Gozer is gewoon 20 meter bij mijn voordeur vandaan doodgestoken

[Stephen Roberts]
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:56:10 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24119434
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:55 schreef ChOas het volgende:
Den haag, kankerstad.
The truth was in here.
pi_24119471
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:54 schreef Chocobo het volgende:
wat cool
Inderdaad, is de verfilming van een graphic novel. Doen nog best veel bekende acteurs in mee.

Heb sowieso een zwak voor films met Mickey Rourke, ook al zuigen de meeste.
pi_24119493
quote:
Die gast van de FP? Die door zijn eigen zoon in neergestoken? Damn, was je thuis toen het gebeurde?
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:00:54 #239
693 ChOas
pi_24119546
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:58 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die gast van de FP? Die door zijn eigen zoon in neergestoken? Damn, was je thuis toen het gebeurde?
Die ja, was zelf niet thuis, FacefuckCumguzzler wel, is ook 20 meter bij hem vandaan...

[Stephen Roberts]
pi_24119596
Wehehehehehehe...buurvrouw stond net voor de deur. Postbode had een kistje wijn bij haar afgegeven. Blijkt het voor de vorige bewoners te zijn.
pi_24119642
kerstkadootjes gekocht
pi_24119644
Chateau D'Argadens - Bordeaux Superieur - 2002
pi_24119657
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:05 schreef Nadientje het volgende:
kerstkadootjes gekocht
Wat krijg ik?
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:06:58 #245
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24119671
quote:
gatver.. Fijn zo'n grote stad
pi_24119767
Hebben ze het trouwens wel een beetje opgeruimd ChOas?
pi_24119820
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat krijg ik?
Wat verdien je ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:14:03 #248
693 ChOas
pi_24119836
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze het trouwens wel een beetje opgeruimd ChOas?
Niets gezien, alleen een natte straat....

[Stephen Roberts]
pi_24119838
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat verdien je ?
Heel erg veel, ik krijg het alleen nooit.
pi_24120232
ik heb echt allemaal leuke dingetjes gekocht alleen voor sven niet.. die heeft echt al alles ik was gewoon in een winkel met een vriendin en bij ieder rek was het..

heeft ie al
heeft ie al
heeft ie al

hij heeft echt alles echt niet goed gewoon
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:44:20 #251
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24120420
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Chateau D'Argadens - Bordeaux Superieur - 2002
Lucky you, de enige pakketten die ik ooit heb gekregen van de oude buren was kattevoer.. en ik heb geen katten
pi_24120530
hoi
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:53:11 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24120593
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Inderdaad, is de verfilming van een graphic novel. Doen nog best veel bekende acteurs in mee.

[afbeelding]

Heb sowieso een zwak voor films met Mickey Rourke, ook al zuigen de meeste.
Ik heb gegild Gijs... lijk me zo cooolll!!!
The truth was in here.
pi_24120897
wat is het stil hier
pi_24121206
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb gegild Gijs... lijk me zo cooolll!!!
Heerlijk idd,.... dat aparte filmen
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:28:00 #256
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24121320
Heb de complete serie van 'From the Earth to the Moon' binnen in een strakke box ! (12 episodes) Gemaakt door Tom Hanks en Steven Spielberg over de 17 Apollo missies

Vanavond deel 1 kijken
pi_24121473
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef Chocobo het volgende:
Heb de complete serie van 'From the Earth to the Moon' binnen in een strakke box ! (12 episodes) Gemaakt door Tom Hanks en Steven Spielberg over de 17 Apollo missies

Vanavond deel 1 kijken
en met kerst de laatste 11?
pi_24121531
ik heb 100 euro gekregen van mijn baas als kerstpakket
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:38:39 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24121543
Ik heb trouwens een Dawn of the dead map aangemaakt voor straks op Live
The truth was in here.
pi_24121587
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Nadientje het volgende:
dcat is netjes....en daar heb je wat aan.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:43:15 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24121630
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef Quinny het volgende:

[..]

Heerlijk idd,.... dat aparte filmen
Hou je daar ook van? Dus Tarantino films ken je ook wel?

Mn kuiken vind er helemaal niks aan... noemt ze [achternaam] films
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:44:31 #262
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24121657
quote:
netjes hoor
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:47:47 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24121709
quote:
Was mijn baas maar zo gul.. donderdag zal ik het wel zien..
The truth was in here.
pi_24121825
ja ik vond het ook wel leuk... daar heb je tenminste iets aan... en we gaan ook nog met het management een dagje iets leuks doen uiteten.. beter dan zo'n debiel kerstpakket waar je de helft van weggooid
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:53:45 #265
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24121842
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:35 schreef Toadette het volgende:

[..]

en met kerst de laatste 11?
?
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:54:10 #266
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24121847
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:52 schreef Nadientje het volgende:
ja ik vond het ook wel leuk... daar heb je tenminste iets aan... en we gaan ook nog met het management een dagje iets leuks doen uiteten.. beter dan zo'n debiel kerstpakket waar je de helft van weggooid
ik moet zeggen dat de baas die ik nu heb over het algemeen goede kerstpakketten uitkiest zodat we eigenlijk niets weg hoeven te gooien
  dinsdag 21 december 2004 @ 18:54:42 #267
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24121854
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef Bastard het volgende:
Wat is dat ?
pi_24121855
quote:
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:00:43 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24121955
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat is dat ?
Een lachen spel variant in halo .. je kan alle instellingen natuurlijk veranderen.
Tis zeg maar zombies met een zwaard tegen mensen met een shotgun.
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:04:58 #270
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24122025
bieren
pi_24122550
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

?
laat maar
pi_24122675
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Mickey Rourke
Bruce Willis
Benicio del Toro
Jessica Alba
pi_24122724
quote:
zin in ik ben er klaar voor
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:40:46 #274
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24122792
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:28 schreef Toadette het volgende:

[..]

laat maar
Hoe is het verder schat ?
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:41:47 #275
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24122810
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:37 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

zin in ik ben er klaar voor
Heb zin in die natte zwarte drassige kont van je !
pi_24122888
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb zin in die natte zwarte drassige kont van je !
najaaaaaa

pi_24123342
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef Chocobo het volgende:

Vanavond deel 1 kijken
Cool Heb je Takken eigenlijk ooit nog gezien?
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:07:52 #278
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123343
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:45 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

najaaaaaa

pi_24123384
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:10:40 #280
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24123413
goedeavond luitjes!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:12:37 #281
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123451
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Cool Heb je Takken eigenlijk ooit nog gezien?
Mocht je interesse hebben. De gehele box is maar 19 euro bij Rodisc In de aanbieding !!

Takken oooooooooook

Taken heb ik nog nooit gezien nee ! Schijnt erg goed te zijn Hoe vond jij die ? Ik wil wel ook nog Lonesome Dove kopen en zien Een van de beste miniseries ooit gemaakt als ik het zo allemaal lees.
pi_24123528
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
Takken oooooooooook

Taken heb ik nog nooit gezien nee ! Schijnt erg goed te zijn Hoe vond jij die ? Ik wil wel ook nog Lonesome Dove kopen en zien Een van de beste miniseries ooit gemaakt als ik het zo allemaal lees.
Taken was erg goed, maar het is niet een serie die je snel voor een tweede keer zult kijken. Maar het is echt een hele goede serie, zeker als je The X-Files goed vond.

Deze moet je ook eens proberen:

The Sopranos
The Shield

En, uiteraard, seizoen 2 en 3 van 24
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:18:46 #283
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123572
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Takken was erg goed, maar het is niet een serie die je snel voor een tweede keer zult kijken. Maar het is echt een hele goede serie, zeker als je The X-Files goed vond.

Deze moet je ook eens proberen:

The Sopranos
The Shield

En, uiteraard, seizoen 2 en 3 van 24
The Sopranos lijkt me heeeeeeel cool, maar om daar nou ook 4 boxen van te kopen allemaal zo duuuuur Gijs ! Lijkt me een geniale serie overigens !
pi_24123625
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:18 schreef Chocobo het volgende:
The Sopranos lijkt me heeeeeeel cool, maar om daar nou ook 4 boxen van te kopen allemaal zo duuuuur Gijs ! Lijkt me een geniale serie overigens !
Is echt heel erg goed, lijkt nog het meest op een hele lange versie van Goodfellas.

Heb zelf de boxsets van seizoen 3 en 4 hier, seizoen 1 en 2 heb ik op TV gezien. Echt geweldige serie die gewoon steeds beter wordt. In Februari komt seizoen 5 uit, en dat schijnt de beste tot nu toe te zijn.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:21:53 #285
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123642
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Is echt heel erg goed, lijkt nog het meest op een hele lange versie van Goodfellas.

Heb zelf de boxsets van seizoen 3 en 4 hier, seizoen 1 en 2 heb ik op TV gezien. Echt geweldige serie die gewoon steeds beter wordt. In Februari komt seizoen 5 uit, en dat schijnt de beste tot nu toe te zijn.
Wat een respect voor jouw collectie series zeg
pi_24123755
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Wat een respect voor jouw collectie series zeg
Valt wel mee. 24, Sopranos, The Shield, The Simpsons en Futurama zijn de enige die ik compleet wil.

Ik vind het gewoon niks om op vaste tijdstippen series op TV te kijken. Altijd onhandige tijdstippen, reclames, weken wachten omdat er weer voetbal op TV is.

Dan is de keus om een box te kopen snel gemaakt.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:26:01 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24123756
Takken
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:26:28 #288
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123769
4 januari met extreme commentaire track en veel extra's

pi_24123785
Kan iemand Marga van Praag trouwens a.u.b. een nekschot geven. Net een reportage op het NOS-journaal...tenenkromend.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:27:50 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24123802
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
Van de week nog gezien
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:27:52 #291
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123803
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Bastard het volgende:
Takken
zat ook van He,..... toen gaf imdb me een tip.... misschien bedoel je Taken zei de site... ik glimlachte,.................
pi_24123811
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]
Van Heat komt trouwens ook een Special Edition uit.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:28:39 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24123818
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

zat ook van He,..... toen gaf imdb me een tip.... misschien bedoel je Taken zei de site... ik glimlachte,.................
Gijs ik zit nog te grinniken
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:29:23 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24123836
Bedoel het goed hoor strol
The truth was in here.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:30:02 #295
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123846
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Valt wel mee. 24, Sopranos, The Shield, The Simpsons en Futurama zijn de enige die ik compleet wil.

Ik vind het gewoon niks om op vaste tijdstippen series op TV te kijken. Altijd onhandige tijdstippen, reclames, weken wachten omdat er weer voetbal op TV is.

Dan is de keus om een box te kopen snel gemaakt.
Wel veel geld Gijs al die boxen , maar prachtig voor je collectie
pi_24123865
Ja, jullie maken nooit een foutje.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:31:06 #297
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123877
pi_24123897
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Wel veel geld Gijs al die boxen , maar prachtig voor je collectie
Dat wel. Ik vind dat de kwaliteit van TV-series de laatste jaren echt geweldig is. Series als Band of Brothers kunnen zich meten met de mooiste Hollywood-producties.

Je merk toch dat er toch wat meer diepgang in die series zit omdat ze meer tijd hebben om een verhaal te vertellen.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:32:45 #299
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123915
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, jullie maken nooit een foutje.
Gijs ik dacht dat je idd een foutje maakte maar toen je het in de daaropvolgende post weer deed moest ik stiekum wel proesten
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:34:11 #300
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24123946
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat wel. Ik vind dat de kwaliteit van TV-series de laatste jaren echt geweldig is. Series als Band of Brothers kunnen zich meten met de mooiste Hollywood-producties.

Je merk toch dat wanneer er toch wat meer diepgang in die series zit omdat ze meer tijd hebben om een verhaal te vertellen.
Gijs ik zweer bij goede mini-series maar hou ook wel van de (wat minder goede) spannende mini-series zoals Rose Red of The Shining
pi_24123963
Ja, verstand op 0 en snel typen. Ach, zolang ik geen Magneets begin te praten vind ik het best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')