abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2004 @ 19:52:27 #1
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
  maandag 20 december 2004 @ 19:54:18 #2
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_24107412
Kan een mod de topictitel aanvullen met: "..... als platjes"
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24107431
of als ChaOS!

pi_24107437
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24107440
Heej ChOas ?
  maandag 20 december 2004 @ 19:55:50 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24107446
En laat dr.purno maar achter wege.
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 19:57:24 #7
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24107475
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:
of als ChaOS!

is er een Cha Operating System?
  maandag 20 december 2004 @ 19:57:57 #8
693 ChOas
pi_24107488
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Heej Choas ?
Wat zegt ze ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_24107491
Mis wel me Cactuar account

Heb hier wel lieve mensen ontmoet

Chocobo & Quin
Brown & Rens
Mark & Chantal
Dikke
Bastard,...maar die is niet lief
Nadine & Sven

-----------

Moet er vandoor
Wark!
Gimme som' greens!!
  maandag 20 december 2004 @ 19:58:10 #10
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_24107494
quote:
p maandag 20 december 2004 19:45 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ik bedoel buiten die kring
Als eerste internet gijs dus

Mijn klonen (waarvan meeste gebanned vanwege die trieste 1 april grap )

Jenova
Newman
Chicobo
Fat-Chocobo
TheReunion
DikTrom
FatBastard
FinalFantasy
Cactuar
CaptainMiller
Shalashaska
MasterCunt
Plunkations
Moogle
Shoopuf
BlackChocobo
ThePretender
WindWaker
PsychoMantis
Slootmonster
TheRedSunRises
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst. Ik had ook last van schitzofrenie, maar nou zijn we genezen.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_24107506
quote:
of als ChaOS!

Leer spellen, het is ChOas
pi_24107515
Purno was nooit van mij
Dat zou gewoon ziek zijn

Maar om jullie toendertijd in de maling te nemen was wel erg leuk

Gimme som' greens!!
pi_24107522
Gaat het forum bij jullie ook weer zo heerlijk snel?
pi_24107545
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat zegt ze ?
Fix je ook Palm`s ? de 30ste
  maandag 20 december 2004 @ 20:00:49 #15
693 ChOas
pi_24107556
quote:
of als ChaOS!

De naam is ChOas, lieverd

[Stephen Roberts]
pi_24107567
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat zegt ze ?
Laatste keer dat ik het checkte bleek -Struikrover- een man te zijn @:, dus het moet zijn ''Wat zegt hij?'' Tenzij er in de tussentijd het e.e.a. veranderd is x
pi_24107575
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef QueenR het volgende:

[..]

jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst.
Zo vaak gehoord

Fok gaat inderdaad zo langzaam, wat een hel

En nu ga ik echt, nog zo probleem van me, niet weg kunnen gaan

Gimme som' greens!!
pi_24107603
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat kun je wel.
  maandag 20 december 2004 @ 20:04:39 #19
693 ChOas
pi_24107612
quote:

[..]

de 30ste

[Stephen Roberts]
pi_24107759
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:04 schreef ChOas het volgende:

[..]

de 30ste
dan kom jij langs vergeetachtige Pjee
  maandag 20 december 2004 @ 20:23:09 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24107772
quote:

[..]

owwwwwwwwww je kan dus wel
The line is a dot to you!
  maandag 20 december 2004 @ 20:23:53 #22
693 ChOas
pi_24107782
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

dan kom jij langs vergeetachtige Pjee
Ohja

Help je het me een beetje herinneren ?

[Stephen Roberts]
pi_24107791
niks op tv
pi_24107803
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ohja

Misschien moet je je palm weer in gebruik nemen?
*access denied*
pi_24107821
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef kepler het volgende:
Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.
  maandag 20 december 2004 @ 20:27:58 #26
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24107823
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ohja

1 woord :

Agenda
  maandag 20 december 2004 @ 20:30:57 #27
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24107848
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:24 schreef Nadientje het volgende:
niks op tv
Friends dadelijk
The line is a dot to you!
pi_24107851
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef kepler het volgende:

[..]

overdag gijs, kmoet `s avonds weg
  maandag 20 december 2004 @ 20:32:57 #29
693 ChOas
pi_24107881
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:25 schreef facedown het volgende:

[..]

Misschien moet je je palm weer in gebruik nemen?
Kan 'm niet vinden

[Stephen Roberts]
  maandag 20 december 2004 @ 20:38:25 #30
693 ChOas
pi_24107950
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja...overdag. 's Avonds gaat hij naar zijn echte vrienden en mag ChOas weer ophoepelen.
Nou, waarschijnlijk mag ik ophoepelen zodra zijn netwerk en Palm het doen

[Stephen Roberts]
pi_24107966
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:32 schreef ChOas het volgende:

[..]

Kan 'm niet vinden
Zoek eens in je befaamde bermuda driehoek!
*access denied*
  maandag 20 december 2004 @ 20:50:52 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24108086
Wat is er nu weer GODVER Vast niks maar het is nu eenmaal weer ter sprake gekomen

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is niet meer wat het misschien was. Of is dit niet waar We hebben wel eens vaker dipjes maar jezus Gijsjes.... we komen er altijd weer uit! Het is geweldig om te lezen hoe het altijd met iedereen gaat. Strol altijd kankerend op marocs en zijn werk, Bastard (of Sailing) die zo heerlijk hard newbies schaadt, ChOas met zijn band en spellingschecks, Noot en Kepler al strompelend het echte leven in, deze post van mij die genegeerd gaat worden, Surfer met zijn badkamer en lichaam, Ernesto en de ellende van zijn werk en humorshops, nieuwe kuikens en Gijsdates, Chibibo die geen idee heeft waarom die af en toe in Gijsjes post, Struikrover die te weinig sex krijgt thuis, NaDiNe En HaAr SmArTaSs ReMaRkS, Strol die het gespreksniveau vind dalen en 'nee' niet cool vind om een recent iets op te noemen, of zijn columns die niet gelezen worden (ik hou van je Strol ) .... Fok wat de laatste tijd chronisch down is, Magneet en zijn woordgebruik en slechte grappen waar ezels op gepost worden, harde grappen naar elkaar maar toch altijd liefdevol en met respect en vol interesse. Ik noem een Noot die even de problemen op zijn werk met Hermien Hamburger van de Mc van zich afschrijft, jullie liefde en interesse in Daan, toekomst en carrieres van de Gijsjes op hun werk die we chronisch volgen etc etc , prive-meets en de verhalen en foto's de dag daarna, kaarten, sms'jes en mede-lievendheid als een van de Gijsjes echte (erge) prive zaken heeft,......... !!! En zo kan ik godver wel even doorgaan......

Ja ik heb ook wel eens dat als ik zie dat iemand een dvd heeft gekocht of weer eens zeikt op iets wat we al tig keer behandeld hebben dat ik daar even niet op reageer. Dat soort shit krijgt je, maar dat wil niet zeggen dat we meteen achteruit gaan. Dipjes zijn er maar we komen er altijd weer uit !

Het klopt dat sommige Gijsjes elkaar prive zien Mooi,... beter kan het niet, maar we kunnen niet er van uit gaan dat er dan soms geen incrowd of semi-prive posts gedaan worden. Ja msn is er ja, maar Fok ook! Heerlijk toch om te lezen dat iedereen zo cool met elkaar om gaat?

Tussendoor: *fok checked* *down is*

Wat is wil zeggen is dit. We zijn allemaal moe,... zijn het zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het nieuwe jaar. Nieuwe babies, games, babes, films waarvan we elkaars keuze niet begrijpen, huizen, werk, sex standjes NOEM MAAR OP !!!!

Maar kom op Gijsjes,... gaan we alles weer stopzetten voor de 22e keer Vind het gewoon fantastisch dat we iedereen (ook na een eventuele dis) in zijn of haar waarde laten. Dat zijn de Gijsjes,........ en ik baal dat ik B's definitie van een Gijs even niet kan vinden maar die geile ChOas post die vast zo wel ergens zodra hij dit gelezen heeft. (of niet om mij te dissen)

Ik hou van jullie ALLEMAAL !! behalve die dikke !! (ja ik maak grapjes over Surfer's zogenaamde dikte ja omdat ik het FUCKING COOL VIND !!!!! ) Nee ?

[Bastard mode]My 2 cents[/Bastard mode]

ENEL (pronounce:anal) =En Neem Een Leven ! Ik wil in ieder geval zeggen dat ik iedereen de 22e wil omhelzen of sommige het nu willen of niet. Laatste meet stootte ik B's bier om
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 20 december 2004 @ 20:50:54 #33
693 ChOas
pi_24108087
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:39 schreef facedown het volgende:

[..]

Zoek eens in je befaamde bermuda driehoek!
Daar istie niet

[Stephen Roberts]
pi_24108090
quote:
Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef QueenR het volgende:
jij kampt ook met gespleten persoonllijkheden zeg wat een lijst. Ik had ook last van schitzofrenie, maar nou zijn we genezen.
Schizofrenie is niet hetzelfde als een gespleten persoonlijkheid.
  maandag 20 december 2004 @ 20:53:12 #35
693 ChOas
pi_24108117
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef Chocobo het volgende:

[...]
Klaar ?

[Stephen Roberts]
pi_24108165
quote:
Wat is er nu weer GODVER Vast niks maar het is nu eenmaal weer ter sprake gekomen

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is niet meer wat het misschien was. Of is dit niet waar We hebben wel eens vaker dipjes maar jezus Gijsjes.... we komen er altijd weer uit! Het is geweldig om te lezen hoe het altijd met iedereen gaat. Strol altijd kankerend op marocs en zijn werk, Bastard (of Sailing) die zo heerlijk hard newbies schaadt, ChOas met zijn band en spellingschecks, Noot en Kepler al strompelend het echte leven in, deze post van mij die genegeerd gaat worden, Surfer met zijn badkamer en lichaam, Ernesto en de ellende van zijn werk en humorshops, nieuwe kuikens en Gijsdates, Chibibo die geen idee heeft waarom die af en toe in Gijsjes post, Struikrover die te weinig sex krijgt thuis, NaDiNe En HaAr SmArTaSs ReMaRkS, Strol die het gespreksniveau vind dalen en 'nee' niet cool vind om een recent iets op te noemen, of zijn columns die niet gelezen worden (ik hou van je Strol ) .... Fok wat de laatste tijd chronisch down is, Magneet en zijn woordgebruik en slechte grappen waar ezels op gepost worden, harde grappen naar elkaar maar toch altijd liefdevol en met respect en vol interesse. Ik noem een Noot die even de problemen op zijn werk met Hermien Hamburger van de Mc van zich afschrijft, jullie liefde en interesse in Daan, toekomst en carrieres van de Gijsjes op hun werk die we chronisch volgen etc etc , prive-meets en de verhalen en foto's de dag daarna, kaarten, sms'jes en mede-lievendheid als een van de Gijsjes echte (erge) prive zaken heeft,......... !!! En zo kan ik godver wel even doorgaan......

Ja ik heb ook wel eens dat als ik zie dat iemand een dvd heeft gekocht of weer eens zeikt op iets wat we al tig keer behandeld hebben dat ik daar even niet op reageer. Dat soort shit krijgt je, maar dat wil niet zeggen dat we meteen achteruit gaan. Dipjes zijn er maar we komen er altijd weer uit !

Het klopt dat sommige Gijsjes elkaar prive zien Mooi,... beter kan het niet, maar we kunnen niet er van uit gaan dat er dan soms geen incrowd of semi-prive posts gedaan worden. Ja msn is er ja, maar Fok ook! Heerlijk toch om te lezen dat iedereen zo cool met elkaar om gaat?

Tussendoor: *fok checked* *down is* [afbeelding]

Wat is wil zeggen is dit. We zijn allemaal moe,... zijn het zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het nieuwe jaar. Nieuwe babies, games, babes, films waarvan we elkaars keuze niet begrijpen, huizen, werk, sex standjes NOEM MAAR OP !!!!

Maar kom op Gijsjes,... gaan we alles weer stopzetten voor de 22e keer Vind het gewoon fantastisch dat we iedereen (ook na een eventuele dis) in zijn of haar waarde laten. Dat zijn de Gijsjes,........ en ik baal dat ik B's definitie van een Gijs even niet kan vinden maar die geile ChOas post die vast zo wel ergens zodra hij dit gelezen heeft. (of niet om mij te dissen)

Ik hou van jullie ALLEMAAL !! behalve die dikke !! (ja ik maak grapjes over Surfer's zogenaamde dikte ja omdat ik het FUCKING COOL VIND !!!!! ) Nee ?

[Bastard mode]My 2 cents[/Bastard mode]

ENEL (pronounce:anal) =En Neem Een Leven ! Ik wil in ieder geval zeggen dat ik iedereen de 22e wil omhelzen of sommige het nu willen of niet. Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]

Ik hou ook van jou

Ga eens snel weer reviews schrijven.
  maandag 20 december 2004 @ 20:56:05 #37
693 ChOas
pi_24108174
Ik was eigenlijk van plan om dat hele verhaal helemaal niet te lezen

Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.

[Stephen Roberts]
pi_24108223
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jij bent echt zoooooooooooooooo`n super huilie
pi_24108300
quote:

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,...........blablabla.... zat,... gaan het nieuwe jaar in, worden suicidaal rond de Kerst, staan rood op de bank, willen op vakantie, missen elkaar en hopen op een nieuwe meet die in Januari plaatst vind maar nooit gebeurd om Struikrover alles regelt Er gebeuren vast wel weer nieuwe zaken in het blablabla....Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]

Ik hou van je
pi_24108303
pi_24108406
Ik heb het stuk van Cho een paar keer doorgelezen en hij heeft wel gelijk. Het is gewoon een beetje eindejaarsdip. Als ik naar mij persoonlijk kijk was het echt een bewogen jaar, fucking veel reizen, verhuizen, huis kopen, nieuwe (zwaardere) functie, zeik over mijn omkostenvergoeding. Nu alles op zijn potjes is beland heb ik het gevoel dat ik een beetje in een gat ben beland. Misschien projecteer ik dat wat teveel bij de Gijsjes-topics.

Ik blijf erbij dat de gesprekken wat minder diepgang hebben als vroeger, maar eigenlijk hoeft dat ook niet meer zo. We spreken mekaar nu vaak genoeg in het echt. In kleine groepjes of bij meets.

Ik vind het heerlijk om de Gijsjes nu wat vaker te zien! Gamen met Struik, naar de film met Ker, biertjes drinken met B. en ChOas. Ik hoop dat ik surfer, Brown en Cho (en kuikens) in het nieuwe jaar ook eens hier kan begroeten.

2004 was een bewogen jaar voor de Gijsjes, veel meegemaakt, van erg droevig tot heel leuk. Nu het jaar er bijna opzit is de puf er misschien een beetje uit. Maar ik heb zin in 2005, en ik hoop dat we met z’n allen blijven posten en mekaar net zo vaak blijven zien! Die 1000 topics moeten we in elk geval halen.
pi_24108449
Maar ik hoop wel dat ze in 2005 dat kloteforum eens wat sneller maken
pi_24108499
quote:
Op maandag 20 december 2004 20:50 schreef ChOas het volgende:

[..]

Daar istie niet
Misschien is je bermuda driehoek verplaatst!

Of heb je er meer dan 1!

Of je bent eigenlijk gewoon een zoekleek!
*access denied*
  maandag 20 december 2004 @ 21:25:41 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24108503
quote:
Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Oh ja
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 21:29:38 #45
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24108536
van wie is er de laatste meet geen bier omgegaan?
pi_24108567
zeg.. ik ben geen breezer met die letters zo

pi_24108819
quote:

Gijsjes,...... lieve Gijsjes,........... ja ok, het is -KNIP- niet. Laatste meet stootte ik B's bier om [afbeelding]
Mij vergeten ooooooook
Blijkbaar ben ik niet belangrijk genoeg Dit is de druppel die de emmer doet overlopen
Dit is mijn laatste post,...vaarwel!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_24108820
quote:
AMSTERDAM - De forums van Fok.nl en Tweakers.net staan beide in de top 20 van de grootste forums ter wereld , zo schrijft Marketingfacts.nl. Forum.fok.nl staat op de zesde plaats met ruim 24 miljoen berichten. Tweakers heeft 14 miljoen berichten en komt daarmee op de dertiende plaats
pi_24108900
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:12 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Dit is mijn laatste post,...vaarwel!
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
  maandag 20 december 2004 @ 22:41:16 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24109087

Jullie kunnen ook niet een middag zonder mijn gezag he

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')