gingen ze toen naar zo een gabber feest?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."![]()
![]()
![]()
Whahahah, geweldig !!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."![]()
![]()
![]()
Terwijl natuurlijk eigenlijk de metalheads de wilden zijn \m/quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...
Nee, het is een puber-beweging, ben je geen puber meer dan moet je achter je oren krabben waar je in godsnaam mee bezig ben/blijf hangen. Dus als Within sensation optreedt doe jij je ineens als Gothiccer voor?? Hoe triest en goedkoop zegquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef ivetje het volgende:
Goths zijn mooi als het echt is...het is een levensstijl en niet alleen make-up en kleding...
Tegenwoordig loopt elke puber rond in een zwarte jurk met zwart haar en denken dat ze gothic zijn, dat vind ik een beetje zielig. Ik heb me voor een concert van Within Temptation weleens zo gekleed, maar verder loop ik er niet zo bij. Als je je erin verdiept kom je meer tegen dan alleen zo rondlopen![]()
Btw, die cu2-meisjes zijn echt erg...
OMG zegt dat ze gothic is...ik ken haar ook nog
[afbeelding]
was dit topic beetje vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Mtijn het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.
(maar kom maar op met die foto's)
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
alle gothics zijn troch lelijk lijkt mij zo?
P8, het is not done op 'het internet' om mensen op hun spelfouten te wijzen. Overigens mag je er zelf ook wezen wat dat aangaande.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.
je ergert me
komt door te snel typen, dan ga je spellings fouten makenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.
je ergert me
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
dit is zonder twijfel het meest trieste topic wat er is waarbij jullie goth's (het is niet gothics) maar even lopen af te zeiken omdat jullie de kleding muziek en denkwijze niet aanstaat,
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...
De redenw aarom ik de mens haat op sommige momenten... Vooroordelen en stempels...
En nu ik de rest heb gelezen zitten jullie dertig verschillende lifestyles door elkaar heen te mengen en te beweren dat alles wat je niet kent maar een goth is?
Ik zal het uitleggen omdat jullie er toch een zootje van maken,
Goth:
Persoon met eigen denkwijze lifestyle en kledingstijl die ervan houdt zich te uiten in een manier die de mensen die hun niet willen begrijpen angst injaagt en uit angst maar gaat beledigen in grote groepen doordat de goth nog minder achting krijgt van de mensen om hem/haar heen.
Niet dikke uitgevallen overbevlekte mensen die er de helft van de tijd proberen bij te horen. Leer het verschil maar eens tussen een echte goth en een wannabe...
En wat betreft lelijk... Ik denkd at jullie gewoon bang zijn en niet eens de waarheid durven aanvaardend at echte schoonheid van binnen zit en niet te beoordelen is op make up en kleding...
Vrouwen in de pitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:39 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand anders
Leer het woord eerst maar eens normaal te spellenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S
gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door
enne ghotics zijn lelijk
straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is
hahaha denk dat mn vriend dan erg jaloers wordtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Vrouwen in de pit![]()
![]()
![]()
Trouw met me!!
![]()
![]()
![]()
* Mtijn grote tijd mosher
[afbeelding]30 april HATEBREED op groezrock [afbeelding]
edit: He, da's jouw verjaardagjij gaat ram een koele verjaardag hebben zeker
Kun je die zin onderbouwenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:55 schreef Littlelielo het volgende:
Als je een mening geeft, weet hem dan minstens ook te onderbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |