abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 00:18:28 #176
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24590705
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."
gingen ze toen naar zo een gabber feest?
:')
pi_24595027
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."
Whahahah, geweldig !!

woensdag 19 januari 2005 @ 13:20:31 #178
107392 Stuntsoufle
Lifes a bitch, so what!
pi_24639984
dit is zonder twijfel het meest trieste topic wat er is waarbij jullie goth's (het is niet gothics) maar even lopen af te zeiken omdat jullie de kleding muziek en denkwijze niet aanstaat,
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...

De redenw aarom ik de mens haat op sommige momenten... Vooroordelen en stempels...

En nu ik de rest heb gelezen zitten jullie dertig verschillende lifestyles door elkaar heen te mengen en te beweren dat alles wat je niet kent maar een goth is?

Ik zal het uitleggen omdat jullie er toch een zootje van maken,

Goth:

Persoon met eigen denkwijze lifestyle en kledingstijl die ervan houdt zich te uiten in een manier die de mensen die hun niet willen begrijpen angst injaagt en uit angst maar gaat beledigen in grote groepen doordat de goth nog minder achting krijgt van de mensen om hem/haar heen.

Niet dikke uitgevallen overbevlekte mensen die er de helft van de tijd proberen bij te horen. Leer het verschil maar eens tussen een echte goth en een wannabe...

En wat betreft lelijk... Ik denkd at jullie gewoon bang zijn en niet eens de waarheid durven aanvaardend at echte schoonheid van binnen zit en niet te beoordelen is op make up en kleding...

[ Bericht 52% gewijzigd door Stuntsoufle op 19-01-2005 13:33:27 ]
Give what you get...
Apo Mantos Kako Deamonos...
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:47:14 #179
88824 mindwar
Little earthquake
pi_24640326
zucht... Mooi dat mensen andere smaken hebben!
wedden dat er ook genoeg mensen zijn die jullie lelijk vinden die nu allemaal roepen dat goths lelijk zijn....
Reisverslagen en info over Nationale Parken USA: www.ontdek-amerika.nl
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:05:53 #180
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24640655
Goths zijn mooi als het echt is...het is een levensstijl en niet alleen make-up en kleding...
Tegenwoordig loopt elke puber rond in een zwarte jurk met zwart haar en denken dat ze gothic zijn, dat vind ik een beetje zielig. Ik heb me voor een concert van Within Temptation weleens zo gekleed, maar verder loop ik er niet zo bij. Als je je erin verdiept kom je meer tegen dan alleen zo rondlopen

Btw, die cu2-meisjes zijn echt erg...

OMG zegt dat ze gothic is...ik ken haar ook nog
To infinity…and beyond!
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:33:55 #181
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24642156
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:

Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...
Terwijl natuurlijk eigenlijk de metalheads de wilden zijn \m/
[KNE]-Mod
pi_24664443
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef ivetje het volgende:
Goths zijn mooi als het echt is...het is een levensstijl en niet alleen make-up en kleding...
Tegenwoordig loopt elke puber rond in een zwarte jurk met zwart haar en denken dat ze gothic zijn, dat vind ik een beetje zielig. Ik heb me voor een concert van Within Temptation weleens zo gekleed, maar verder loop ik er niet zo bij. Als je je erin verdiept kom je meer tegen dan alleen zo rondlopen

Btw, die cu2-meisjes zijn echt erg...

OMG zegt dat ze gothic is...ik ken haar ook nog
[afbeelding]
Nee, het is een puber-beweging, ben je geen puber meer dan moet je achter je oren krabben waar je in godsnaam mee bezig ben/blijf hangen. Dus als Within sensation optreedt doe jij je ineens als Gothiccer voor?? Hoe triest en goedkoop zeg . En over die CU2 meisjes: Die doen tenminste hun best om er lekker uit te zien en geneukt te worden, een gothiccer is nog te vies om als wc te gebruiken. Het feit dat jij die foto hier post zegt ook wel wat over je achterbaksheid en nsb-gehalte, jullie zijn allemaal slecht!
Facet!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:11:17 #183
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_24664578
Waarom heeft dit topic nog steeds geen slotje, of een schop naar KLB gekregen?
pi_24664736
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Mtijn het volgende:

[..]

10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.
(maar kom maar op met die foto's )
was dit topic beetje vergeten

en mijn iq ligt niet onder de 80

hier die 2 foto's, is dus het zelfde meisje. kies ik toch de niet ghotic versie

normaal:

ghotic:

hardcoholic
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:24:48 #185
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24664805
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
alle gothics zijn troch lelijk lijkt mij zo?

Soms valt het best mee hoor
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_24664848
maar denk eens na hoe zei eruit ziet als ze geen ghotic was geweest
hardcoholic
pi_24664940
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.

je ergert me
Extremistisch gematigd.
pi_24666218
ghotix hebben photosoep nodig om er toonbaar uit te zien...
Facet!
pi_24667893
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:

je ergert me
P8, het is not done op 'het internet' om mensen op hun spelfouten te wijzen. Overigens mag je er zelf ook wezen wat dat aangaande.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 13:17:55 #190
99552 dingendoener
soms heb je van die dingen....
pi_24667965
moeten we echt een hele topic aan lelijke gothics weiden....
of hebben jullie toch interesse?
doet dingen zoals geen ander dat kan!
pi_24669185
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:

je ergert me
komt door te snel typen, dan ga je spellings fouten maken

en na tijdje ga je die fouten blijven maken omdat je het zow vaker typt en het sneller gaat

enne verder... antfucker
hardcoholic
  vrijdag 21 januari 2005 @ 20:49:04 #192
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_24675739
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
dit is zonder twijfel het meest trieste topic wat er is waarbij jullie goth's (het is niet gothics) maar even lopen af te zeiken omdat jullie de kleding muziek en denkwijze niet aanstaat,

De redenw aarom ik de mens haat op sommige momenten... Vooroordelen en stempels...

En nu ik de rest heb gelezen zitten jullie dertig verschillende lifestyles door elkaar heen te mengen en te beweren dat alles wat je niet kent maar een goth is?

Ik zal het uitleggen omdat jullie er toch een zootje van maken,

Goth:

Persoon met eigen denkwijze lifestyle en kledingstijl die ervan houdt zich te uiten in een manier die de mensen die hun niet willen begrijpen angst injaagt en uit angst maar gaat beledigen in grote groepen doordat de goth nog minder achting krijgt van de mensen om hem/haar heen.

Niet dikke uitgevallen overbevlekte mensen die er de helft van de tijd proberen bij te horen. Leer het verschil maar eens tussen een echte goth en een wannabe...

En wat betreft lelijk... Ik denkd at jullie gewoon bang zijn en niet eens de waarheid durven aanvaardend at echte schoonheid van binnen zit en niet te beoordelen is op make up en kleding...

**laat ieder in zn waarden en iedereen zijn wie die is**
iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
pi_24696146
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:39 schreef pennyroyaltea het volgende:

[..]

o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand anders
Vrouwen in de pit Trouw met me!!

* Mtijn grote tijd mosher

30 april HATEBREED op groezrock

edit: He, da's jouw verjaardag jij gaat ram een koele verjaardag hebben zeker
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:21:23 #194
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_24696306
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S

gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door

enne ghotics zijn lelijk

straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is
Leer het woord eerst maar eens normaal te spellen
pi_24696428
Waarom zijn ze altijd zo bezig met het 'anders zijn' terwijl Gothics juist een van de grootste eenheidsgroepen is?
De status 'bagger-user' voorbij
  zondag 23 januari 2005 @ 01:50:28 #196
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_24699868
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Vrouwen in de pit Trouw met me!!

* Mtijn grote tijd mosher

[afbeelding]30 april HATEBREED op groezrock [afbeelding]

edit: He, da's jouw verjaardag jij gaat ram een koele verjaardag hebben zeker
hahaha denk dat mn vriend dan erg jaloers wordt ik verstop me altijd voor de familie dus ik weet niet waar ik ben zie wel misschien heb ik al wat mn vriend zit de hele tijd te melden dat ie n geweldige verassing heb rond die tijd

ik zie wel

waldrock komt er in iedergeval wel voor mij
dat ga ik niet missen!!
iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
  zondag 23 januari 2005 @ 09:05:23 #197
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24702121

Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_24703503
Ok, ik vind het onzin dat je zegt dat álle gothics lelijk zijn. Dat is echt gelul. En wat versta je eigenlijk onder een 'gothic'?
Sommige mensen vinden mij een gothic, maar ik vind dat heel erg meevallen. Het is gewoon een bepaalde manier van leven en kleden die past bij een bepaalde groep mensen. Net zoals mensen die van rap muziek houden, en die allemaal met doekjes op hun hoofd lopen, of welke andere subcultuur dan ook. Ik zeg toch ook niet dat ik alle hiphoppers lelijk vind....

Als je een mening geeft, weet hem dan minstens ook te onderbouwen.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:32:58 #199
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24709935
Waarom zijn er zoveel "Gothics" en sympathisanten die telkens happen in dit soort topics? De echte gothics die ik ken lachen hier net zo hard om mee hoor.

Dit topic is maar een trieste bedoening zonder humor. Eigenlijk een beetje zoals de clichë wannabegoth hede ten dage.
[KNE]-Mod
pi_24710967
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:55 schreef Littlelielo het volgende:
Als je een mening geeft, weet hem dan minstens ook te onderbouwen.
Kun je die zin onderbouwen
De status 'bagger-user' voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')