quote:Op zondag 26 december 2004 21:03 schreef umberrella het volgende:
mmm alles wat zwart en bandshirt draagt word volgens mij al gothic genoemd....
Geil!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:17 schreef FidelCastro het volgende:
[afbeelding]
Ik wist helemaal niet dat er ook chinese gothics bestonden?![]()
Yeah, that says it best. Welcome to my homepage, to another of those senseless places in the net with even more senseless information. Consider this under construction, as all of these sites, and expect some (if not even regular, don't know) updates.quote:
Maar hij maakt wel botte dingen: http://www.kebby.org/demos.htmlquote:Op woensdag 29 december 2004 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die is lekker positief
![]()
whehe triest volk die gotenquote:Op woensdag 29 december 2004 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
let vooral op die meid met die hanekam
[afbeelding]
hoe die meid naar die gasten kijkt -O_
Don't care. Heb er geen moeite mee haar te importerenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dat Ralph Lauren mokkel dr tieten vergeten
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de lelijkste foto die je van Sharon den Adel kon vinden, volgens mij.....
Hier zijn betere:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Kutschurft - Metal is een mannensport!
He soepjurk, nokken met dat gekweel
jij weet best,
da's geen metal wat jij speelt
namaakelfje, kappen met dat gebler
jullie rotzooi gaat te ver!
Metal is een mannensport!
AAARRGGHH,
die keyboards en die sukkeltjes
ik krijg overal enge pukkeltjes
vreet je op met huid en haar
metal speelt men op gitaar!
yeah... chill enzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:14 schreef Sauruzin het volgende:
Ik moet eigenlijk even toegeven. Volgens mij is er een nieuwe trend in die goticwereld. In plaats van dat ze nu allemaal lange zwarte heksenjurken dragen beginnen steeds meer van die lui strakke leren pakjes met veel te kort rokje te dragen. En dat vind ik wel lekker he! Want daar kan ik dan heel gemakkelijk zo mijn vuist onder steken terwijl ik mijn kloppend lit voel in mijn broek. Ik schuif haar rokje om.... HOIk draaf door....
quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:06 schreef dingendoener het volgende:
ines zegt: ye\aAAAAAAAAAAAAAAAH ikben heel zat en geil, en ik ben al een paar keer van .m, mn stoel gevallen, en suaruzin is mn EX hihihihihihhihihihi maar nu doei want i k wiol mn eigen inespoort tpopic kusjredddddddddddddssssssssssss (sorry was een zat wijf die iets moest en zou zeggen hier)
Denk je dat je je daar comfortabeler voelt dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:32 schreef Zero-Nine het volgende:
Hmmm mischien een Postbus 666 opzetten voor al die arme onzekere pubertjes? Dan kunnen we dat geld stoppen in de ontwikkeling van een tijdmachine om ze terug te sturen naar de middeleeuwen.
en lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat,...quote:Op zondag 2 januari 2005 15:16 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Denk je dat je je daar comfortabeler voelt dan?
Je bent pas een échte onzekere puber als je andere mensen af gaat kraken omdat ze er anders uizien![]()
maar het gaat toch ook om het innerlijk?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:25 schreef mymoodfentje het volgende:
en lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat,...
hey lekker dingquote:Op zondag 2 januari 2005 16:16 schreef vlad het volgende:
[..]
maar het gaat toch ook om het innerlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |