Hey, cool site! Bedankt!quote:Op zondag 2 januari 2005 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
voor leuke kleren http://www.attitude.uk.com/catalog.asp?category=GOTH&sex=male&menu=GOTH&page=1

quote:Op zondag 2 januari 2005 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
voor leuke kleren http://www.attitude.uk.com/catalog.asp?category=GOTH&sex=male&menu=GOTH&page=1

quote:Op maandag 20 december 2004 19:54 schreef Roellio het volgende:
Jaaa, laten we weer ouderwets jongeren-subculturen gaan bashen.

quote:Op zondag 2 januari 2005 23:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
http://membres.lycos.fr/a(...)a)gothicsgirls10.htm
Hier staan er genoeg...

Zitten zeker wel een paar leuke bij.quote:Op maandag 3 januari 2005 07:52 schreef Ernie_rules het volgende:
Mwah tis nie allemaal even mooi maar![]()
zittenm toch wel wat leuke dingen tussen

quote:

Nee jij hebt smaak... Jij vindt zelfs het zusje van Timbob leuk...quote:

Hij lijkt anders wel 80...quote:

Ze is 13quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dat Ralph Lauren mokkel dr tieten vergeten

Like duh.quote:
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

waar slaan die gaatjes op? ze hoort zelf een vampier te zijn!quote:

Oh jij bent ereen die het gelijk rond gaat bazuimen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Like duh.
Die goth kent mijn vriendin niet.
Als ik jou ga platnaaien weet binnenkort heel Fok! het.. en dan is mijn relatie verknald!

Of je bent er wel trots op...quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:35 schreef Euforie het volgende:
[..]
Oh jij bent ereen die het gelijk rond gaat bazuimen.
Laat dan maar zitten

is ze ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee jij hebt smaak... Jij vindt zelfs het zusje van Timbob leuk...

Amy Lee is oer lelijk, kijk maar eens naar foto's van haar zonder make up. Daarbij is ze geen Gothic ook al doet ze graag alsof om wanhopige pubertjes te bereiken. Een christelijke Gothicquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef Eveli het volgende:
Plaats hier dan ook echte lelijkerds en niet Amy Lee. Zeg nou zelf, dit is toch niet lelijk?
[afbeelding]

bam zuigt vind hm eng vooral van dichtbij en dronken is ie echt vaag maar hij schijnt aardig te zijn als ie niet dronken isquote:

he die gasten ken ik ergens van **denkt na festival?? ik weet t niet maar ze komen me bekend voor**quote:Op woensdag 29 december 2004 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
hoe die meid naar die gasten kijkt -O_

Het zijn zog. 'sceners'.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:22 schreef pennyroyaltea het volgende:
he die gasten ken ik ergens van **denkt na festival?? ik weet t niet maar ze komen me bekend voor**

kom nooit op die sitequote:Op maandag 10 januari 2005 02:29 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Het zijn zog. 'sceners'.
www.scene.org

Wtf is dat rode iets achteraan?quote:

Wat ís Harry Potter metal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef ThE_ED het volgende:
Harry Potter Metal
Je geliefde genre zou toch zo te kijk staan in de krant

Geen id.quote:

Een heel genre gebaseerd op de boeken van en de filosofie achter Harry Potter leek me inderdaad al vreemd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geen id.
Maar dat staat onder die ene foto.
Ik denk dat ze Within Temptation en dergelijke bedoelen

De broerenkerk is een kerk in zwolle waar alleen nog maar concerten gegeven worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:45 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dit is dan wel stoer, van die lui in mini-dorpjes die dan goth of metalhead zijn. Dat dorp denkt dan echt van: wow what the fuck? Toch niet in ons dorp?
Maar van die fetisj-goths en lui die rare dingen met een haar doen (roze dreads enzo), dat vind ik lelijk. De meeste goths vind ik er wel cool uitzien, maar die worden niet echt in dit topic geplaatst.

Oh oeps, ik dacht dat het een of ander dorp was.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:51 schreef deliberator het volgende:
[..]
De broerenkerk is een kerk in zwolle waar alleen nog maar concerten gegeven worden.
Dus een soort van Paradiso zeg maar.
En het ging idd over een concert(reeks) waar ook within temptation optrad.
Wel erg gaaf de concerten daar

Is Amy Lee een gristenhond? Naja, t kan nooit zo erg zijn als de welbekende avriel. "kijk mij eens punk zijn met een crucifix om mn nek"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef Djaser het volgende:
[..]
Amy Lee is oer lelijk, kijk maar eens naar foto's van haar zonder make up. Daarbij is ze geen Gothic ook al doet ze graag alsof om wanhopige pubertjes te bereiken. Een christelijke Gothic

Zou ze ook zelf haar gebit hebben toegetakeld..?quote:

10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S
gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door
enne ghotics zijn lelijk
straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippies zijn het schuim der aarde![]()

Je moet je signature aan passen in "Ik ben zo kinds".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:45 schreef Fujifilm het volgende:
Je heb van die rare dikke wijven, die dan ook nog is lelijk zijn... maar dan
gaan ze in zwarte kleding lopen, doen ze zwarte lippenstift op.. maken hun gezicht wit.. oogschaduw fokking zwart.. gaan in ene op de grond zitten tegen bomen praten![]()
ARGH .. KOTS ..
DOE NORMAAL TRUT
en ff serieus.. zo'n eentje mag me alleen pijpen als ze me 100 euro geeft..

Je stelt het wat overdreven, maar idd, in fokking latex heb ik ze zien lopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:45 schreef Fujifilm het volgende:
Je heb van die rare dikke wijven, die dan ook nog is lelijk zijn... maar dan
gaan ze in zwarte kleding lopen, doen ze zwarte lippenstift op.. maken hun gezicht wit.. oogschaduw fokking zwart..

dank uquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:47 schreef JanKort het volgende:
Hoeren zijn het, HOEREN!
 sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

huh? welke meisjes zijn tegenwoordig GEEN hoer volgens dit soort mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:47 schreef JanKort het volgende:
Hoeren zijn het, HOEREN!

Daar gaat het ook niet echt om, maar als je dik(er) bent hijs je je toch niet in het latex of een veel te zwarte lange jurk. sorry maar dat staat voor geen meter, als je er goff uit wilt zien zijn er ook andere manieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:15 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
enne wat maakt t uit of iemand dik of dun is geloof namelijk niet dat iedereen op dit topic een perfect figuur heefthe heren

Het is zelfs zo erg dat ze al in verschijdene EO jeugd lectuur heeft gestaan. Erg irritant gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:04 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Is Amy Lee een gristenhond? Naja, t kan nooit zo erg zijn als de welbekende avriel. "kijk mij eens punk zijn met een crucifix om mn nek"

Diep van binnen ja. Hun zielen zijn gecorrumpeerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
alle gothics zijn troch lelijk lijkt mij zo?

Ghotic praatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Diep van binnen ja. Hun zielen zijn gecorrumpeerd.

latexquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet echt om, maar als je dik(er) bent hijs je je toch niet in het latex of een veel te zwarte lange jurk. sorry maar dat staat voor geen meter, als je er goff uit wilt zien zijn er ook andere manieren.

Ja allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:

o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand andersquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:39 schreef JanKort het volgende:
[..]
Geen dank, enne: Een vrouw in de pit, is een man!![]()

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

gingen ze toen naar zo een gabber feest?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."![]()
![]()
![]()

Whahahah, geweldig !!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."![]()
![]()
![]()

Terwijl natuurlijk eigenlijk de metalheads de wilden zijn \m/quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...

Nee, het is een puber-beweging, ben je geen puber meer dan moet je achter je oren krabben waar je in godsnaam mee bezig ben/blijf hangen. Dus als Within sensation optreedt doe jij je ineens als Gothiccer voor?? Hoe triest en goedkoop zegquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef ivetje het volgende:
Goths zijn mooi als het echt is...het is een levensstijl en niet alleen make-up en kleding...
Tegenwoordig loopt elke puber rond in een zwarte jurk met zwart haar en denken dat ze gothic zijn, dat vind ik een beetje zielig. Ik heb me voor een concert van Within Temptation weleens zo gekleed, maar verder loop ik er niet zo bij. Als je je erin verdiept kom je meer tegen dan alleen zo rondlopen![]()
Btw, die cu2-meisjes zijn echt erg...
OMG zegt dat ze gothic is...ik ken haar ook nog
[afbeelding]

was dit topic beetje vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Mtijn het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.
(maar kom maar op met die foto's)

quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:

P8, het is not done op 'het internet' om mensen op hun spelfouten te wijzen. Overigens mag je er zelf ook wezen wat dat aangaande.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.
je ergert me

komt door te snel typen, dan ga je spellings fouten makenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.
je ergert me

quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
dit is zonder twijfel het meest trieste topic wat er is waarbij jullie goth's (het is niet gothics) maar even lopen af te zeiken omdat jullie de kleding muziek en denkwijze niet aanstaat,
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...
De redenw aarom ik de mens haat op sommige momenten... Vooroordelen en stempels...
En nu ik de rest heb gelezen zitten jullie dertig verschillende lifestyles door elkaar heen te mengen en te beweren dat alles wat je niet kent maar een goth is?
Ik zal het uitleggen omdat jullie er toch een zootje van maken,
Goth:
Persoon met eigen denkwijze lifestyle en kledingstijl die ervan houdt zich te uiten in een manier die de mensen die hun niet willen begrijpen angst injaagt en uit angst maar gaat beledigen in grote groepen doordat de goth nog minder achting krijgt van de mensen om hem/haar heen.
Niet dikke uitgevallen overbevlekte mensen die er de helft van de tijd proberen bij te horen. Leer het verschil maar eens tussen een echte goth en een wannabe...
En wat betreft lelijk... Ik denkd at jullie gewoon bang zijn en niet eens de waarheid durven aanvaardend at echte schoonheid van binnen zit en niet te beoordelen is op make up en kleding...

Vrouwen in de pitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:39 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand anders

Leer het woord eerst maar eens normaal te spellenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S
gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door
enne ghotics zijn lelijk
straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is

hahaha denk dat mn vriend dan erg jaloers wordtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Vrouwen in de pit![]()
![]()
![]()
Trouw met me!!
![]()
![]()
![]()
* Mtijn grote tijd mosher
[afbeelding]30 april HATEBREED op groezrock [afbeelding]
edit: He, da's jouw verjaardagjij gaat ram een koele verjaardag hebben zeker

Kun je die zin onderbouwenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:55 schreef Littlelielo het volgende:
Als je een mening geeft, weet hem dan minstens ook te onderbouwen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |