Idd, lichte paniek en beschaamdheid ook in de ogen "ze hebben me door, ik ben een bedrieger"quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:20 schreef avw1982 het volgende:
Zo die vraag over die film kon hij echt nooit weten zo snel. Je ziet gewoon aan zn blik dat het niet klopt.
Nee, Wouter wij hebben geen fotosoepquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:15 schreef -DailaLama- het volgende:
Wouter Bos: "Hij heeft een bobbel op z'n rug"
En wat zei Frits Wester nou tegen Wouter Bos?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook nog zo pochen van "Er was maar één film die in de aandacht kwam.." bla bla bla.
LOSERquote:
quote:
Oh, in dat geval :quote:
Dat was een verzinsel van Albert.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Ja, hij had aan de redactie van Boulevard gemeld: Zak in de stront
Ik denk het ook. Ze meldden het net voor de nnq begon nog bij het NOS-Journaal. Al kan het ook negatief werken dat wanneer je de winnaar al weet je niet meer gaat kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Geweldig was t, wat valt Wester door de mand
Goede kijkcijfers voor de NCRV denk ik
Was te verwachten. Homo's hebben altijd een rijke fantasie. Vooral wanneer het over "zak" en "stront" gaat.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:07 schreef static het volgende:
[..]
Dat was een verzinsel van Albert.
Dat mag je niet als een citaat opvatten, was meer sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Ja, hij had aan de redactie van Boulevard gemeld: Zak in de stront
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:11 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Was te verwachten. Homo's hebben altijd een rijke fantasie. Vooral wanneer het over "zak" en "stront" gaat.
Wat heeft het NOS-journaal te zoeken bij de gebeurtenissen in een spelshow?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ze meldden het net voor de nnq begon nog bij het NOS-Journaal. Al kan het ook negatief werken dat wanneer je de winnaar al weet je niet meer gaat kijken.
Het was iig wel een beetje té opvallend.
Inderdaad!!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:04 schreef milagro het volgende:
nee, die was er niet
het sloeg werkelijk nergens op
Welke film BIEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Ja uuuuh er was maar 1 film die zoveel....
Je zag aan zijn ogen dat hij zelf schrokik ben erbij ik ben erbij !!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |