Arthur ziet het en pakt haar vast."Kom op meisje,we zijn ze op het spoor!" en hij ziet dat Babette weer bijkomt... "Gaat het?"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
babette rent achter haar vader aan, ze blijft achter hem staan...
ze kijkt verbaasd naar het hele tafereel en ze voelt zich licht worden in haar hoofd..
ze probeert haar vaders arm vast te pakken...
"pap..p"
babette valt op de grond
Arthur doe eens rustig,,!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat?!" "Hoe is Joost er aan toe?" "Leeft hij nog?" "Heb je hem gesproken?"![]()
"Nee,dat kan niet.Ik moet voor Babette zorgen.Ik wil niet nog een kind verliezen!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Arthur doe eens rustig,,!!
alles gaat goed met Joost
en Winston is nu proberen hem er uit te halen!!!
kom dan gaan we even naar onze plek.. waar winston mij zo komt ophalen met Joost !!
Arthur doe niet zo eigenwijs,, je lijkt net Winston zoquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Nee,dat kan niet.Ik moet voor Babette zorgen.Ik wil niet nog een kind verliezen!"
"We houden contact,ik moet zorgen dat ze het geld krijgen!"
babette kijkt recht in het gezicht van arthur en legt haar rechter hand op haar hoofd...ze gaat overeind zitten...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur ziet het en pakt haar vast."Kom op meisje,we zijn ze op het spoor!" en hij ziet dat Babette weer bijkomt... "Gaat het?"
"Ik wil niet dat hij ons hier ziet." "Hij vindt toch al dat ik me overal mee bemoei,en dit is iets wat hij zelf wou doen." en hij sleurt Tara een taxi in...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Stop,, Winston komt daar al aan!!!
WAT DOE JE NOU !!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik wil niet dat hij ons hier ziet." "Hij vindt toch al dat ik me overal mee bemoei,en dit is iets wat hij zelf wou doen." en hij sleurt Tara een taxi in...
"Stil.Ik heb een hotel geregeld,je kan daar overnachten." "Babette en ik hebben daar ook een kamer" en de taxi stopt voor een groot hotel.. "Zo,hier is het en de drie stappen uit.."quote:
"Lizzy wat is er?" vraagt Iris.Ze kijkt naar Lizzy`s rode en betraande gezicht..quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:37 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet dat Iris eraan komt lopen en rent naar haar toe.
"Zo te zien heeft dat wijfie van jou nieuwe vrienden gemaakt. Enig idee wie dat waren?"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:39 schreef bar_rel het volgende:
Winston ziet Tara opeens in een auto worden gesleurd!
''Taraaaaaaaa!!''
Artur en Tara zijn druk in gesprekquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik wil niet dat hij ons hier ziet." "Hij vindt toch al dat ik me overal mee bemoei,en dit is iets wat hij zelf wou doen." en hij sleurt Tara een taxi in...
Tara vind de Taxi wel lekker fortabel en valt zo in slaap..quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Stil.Ik heb een hotel geregeld,je kan daar overnachten." "Babette en ik hebben daar ook een kamer" en de taxi stopt voor een groot hotel.. "Zo,hier is het en de drie stappen uit.."![]()
Babette is zo in gedachten verzonken,dat ze niet merkt dat ze al in het hotel zijn.Ze checken in en vallen op hun bed in slaap..quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Artur en Tara zijn druk in gesprek
Babette staart uit het raam, ze doet raampje naar beneden, ze voelt nog een keertje aan haar hoofd.
"pff de hoofdpijn word gelukkig minder"denkt ze...
ze kijkt op zij en ziet haar vader in gesprek....
ze denkt terug aan dat meisje die ze zag, ze sluit haar ogen en ze glimlacht....
"hij moet me nemen voor wie ik ben, hij kan me niet veranderen ook niet voor 5 miljoen euro"
Iris schrikt."Echt waar?" vraagt ze.Ze kijkt om zich heen of niemand het gehoord heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:41 schreef Nano het volgende:
Ik ben zwanger!Lizzy schreeuwt het.Van Cody zegt ze iets zachter.Ze kijkt Iris aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |