quote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Gisteravond m'n comebackvanavond vlammen
Ik plaats het zo op me weblogquote:Op donderdag 23 december 2004 15:53 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja het kan zijn dat ik vanavond 10 minuutjes ofzo later ben.....
ik ga zo hard mogelijk straks fietsen.......
ik heb zin en zin en zin en ja het topic moet vol
o ja Orginial we willen nog wel een speech voor je awards![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:22 schreef Woelli het volgende:
Wie zijn der vanavond allemaal bij de special??,, ik misschien half![]()
![]()
Jongens maak jullie maar geen zorgen over Tara die staat oa. in het nieuwe jaar veel in de belangstellingquote:Op donderdag 23 december 2004 16:26 schreef Orginial het volgende:
Kerstspecial SOP
Het belooft een dramatische kerst te worden waneer de ontvoering van Joost een bizarre wending krijgt.Ook Arthur krijgt het zwaar te verduren: Is hij alles kwijt of kan hij zijn zoon nog redden?Het kerstdiner loopt zowel als bij Rolf,Ellen en Elisa als bij Cody,Iris en Lizzie uit de hand.Dan verschijnt er een onuitgenodigde gast bij Iris.Een oude bekende keert terug en er komt een vriendin van Rolf nieuw op de SEH.
Dat is een spoiler.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jongens maak jullie maar geen zorgen over Tara die staat oa. in het nieuwe jaar veel in de belangstelling![]()
Je brengt het spannendquote:Op donderdag 23 december 2004 16:26 schreef Orginial het volgende:
Kerstspecial SOP
Het belooft een dramatische kerst te worden waneer de ontvoering van Joost een bizarre wending krijgt.Ook Arthur krijgt het zwaar te verduren: Is hij alles kwijt of kan hij zijn zoon nog redden?Het kerstdiner loopt zowel als bij Rolf,Ellen en Elisa als bij Cody,Iris en Lizzie uit de hand.Dan verschijnt er een onuitgenodigde gast bij Iris.Een oude bekende keert terug en er komt een vriendin van Rolf nieuw op de SEH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:55 schreef Frey het volgende:Dat is een spoiler,meneertje Frey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, het wordt weer geweldig.
Zeg dat welquote:Op donderdag 23 december 2004 16:54 schreef haagse_elfje het volgende:
de spanning is te voelen.....
Wordt spannend.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:26 schreef Orginial het volgende:
Kerstspecial SOP
ONMquote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
of we kunnen Ruth Jacott vragen of Gordon
* Orginial zingt.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ga jij zingen?
Echt wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he he ONM![]()
![]()
is de beste soap
Echt niet GTSTquote:Op donderdag 23 december 2004 17:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he he ONM![]()
![]()
is de beste soap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |