Babette kijkt hem aan....ze wend haar gezicht van hem af...en staart uit het raam...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik heb geen idee wie het was." Arthur kijkt zwijgzaam voor zich uit.. "5 miljoen,Babette!"

Cody zoent mee en doet Lizzy haar broek omlaag en ze staat alleen nog maar in een string en een topje en zoent dan door ...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:08 schreef Nano het volgende:
Lizzy kijkt Iris glimlachend aan en loopt de tweede kamer in.Ze gaat even zitten.Lizzy twijfelt.Zal ze hem zeggen dat ze zwanger van hem is?Misschien rent hij wel hard weg of misschien,ja misschien vindt hij het niet erg.Maar daar rekent Lizzy niet op.Ze vertelt het toch maar niet.Ze bijt op haar lip.Ze moet het echt iemand vertellen.Ze loopt naar Cody en zoent hem.

"Ik..." met tranen in zijn ogen kijkt hij Babette aan. "Ik weet het ook allemaal niet meer!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt hem aan....ze wend haar gezicht van hem af...en staart uit het raam...
"5 miljoen, 5 miljoen....ben je niet helemaal goed ofzo...."
"k-kan je niet onderhandelen, ik bedoel, pap dit is bijna ons hele kapitaal"
ze kijkt haar vader met betraande ogen aan...
"pap".....

Tara loopt aan 1 stuk door,, ze stopt bij een rivier en gaat even zitten. Tara kan niet aan haarzelf denken. Iedereen heeft problemen en ik,, ik weet niet. !! Ze denkt meteen aan Joost.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
Joost zit alleen in de donkere ruimte."Hmmpf Kerstmis.En ik zit hier,alleen.." "Was Tara maar hier.."

Ineens wordt het Joost allemaal te veel en ziet een lege wijnfles in de hoek van de kelder staan.Hij smijt hem tegen de muur en valt snikkend op de grond."Verdomme Taar,ik heb je nodig!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara loopt aan 1 stuk door,, ze stopt bij een rivier en gaat even zitten. Tara kan niet aan haarzelf denken. Iedereen heeft problemen en ik,, ik weet niet. !! Ze denkt meteen aan Joost.

Ralf lacht, alsof hij er zin in heeft om alles te vertellen. Dan begint hij zijn verhaal en vertelt echt alles!quote:

De taxi stopt voor de bank, ze stappen uit....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik..." met tranen in zijn ogen kijkt hij Babette aan. "Ik weet het ook allemaal niet meer!"
"Ik heb het gevoel dat ik gefaald heb,Babette!" "Me zoons,ze zijn allemaal in gevaar,en kijk mij hier nou! Ik moet het geld hebben,anders zien we ze nooit meer terug,Babette!"
Er rolt een traan over Arthur zijn wang en hij kijkt Babette angstig aan... "Wat moet ik doen?"![]()

"Ik kan het niet!" en hij blijft stil staan."Me kapitaal,daar heb ik jaren voor geknokt!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
De taxi stopt voor de bank, ze stappen uit....
Babette pakt haar vaders hand beet, ze lopen hand in hand richting de bank...
voor de deur van de bank stop babette, ze kijkt haar vader aan...
"luister, ik weet niet wat je moet doen.....als ik het wist dan, ja dan hadden we hier niet gestaan....
maar we staan hier wel"
babette staart naar een meisje die ze aan de overkant ziet lopen van de straat..
ze krijgt een raar gevoel in haar buik...
"we komen eruit, ik ben er voor je en je hebt niet gefaald"
ze kust hem op zijn wang ze opent de deur van de bank, ze lopen hand in hand naar binnen...

"m-m-maar w-wat dan, bedoel wat wil je dan doen...afwachten????"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik kan het niet!" en hij blijft stil staan."Me kapitaal,daar heb ik jaren voor geknokt!"
"Het AZF,me familie... Ik zal alles verliezen!"![]()

WInston staat verstelt...''en jij speel met ze mee!''....Winston gaat helemaal door het lint! ''....We kunnen maar een ding doen nu we toch hier zijn en jij er meer van weet...we moeten Joost helpen! En jij helpt me daarmee.Maar eerst gaan we naar Tara''!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf lacht, alsof hij er zin in heeft om alles te vertellen. Dan begint hij zijn verhaal en vertelt echt alles!
Over Esmee's haat voor Arthur, waarom ze hem haat en dat ze Joost heeft laten ontvoeren als wraak. Ralf lijkt er plezier in te hebben en vertelt ook dat hij voor Esmee werkte en zelfs al wat belangrijke gegevens van pa heeft doorgespeeld. Maar Esmee is ook in staat om te moorden en daarom is Ralf hier: hij wil er zeker van zijn dat er geen doden vallen.

Joost pakt een scherf en houdt hem boven zijn polsen."Ik kom hier toch niet meer levend uit!" en hij zet de scherf op zijn pols..quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ineens wordt het Joost allemaal te veel en ziet een lege wijnfles in de hoek van de kelder staan.Hij smijt hem tegen de muur en valt snikkend op de grond."Verdomme Taar,ik heb je nodig!"![]()

"Ik wi.."quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"m-m-maar w-wat dan, bedoel wat wil je dan doen...afwachten????"

"Is dat die vriendin van je? Is die ook hier? Hmmm, maar hoe was je van plan dat joch te redden?"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston staat verstelt...''en jij speel met ze mee!''....Winston gaat helemaal door het lint! ''....We kunnen maar een ding doen nu we toch hier zijn en jij er meer van weet...we moeten Joost helpen! En jij helpt me daarmee.Maar eerst gaan we naar Tara''!

Wat doen jullie hier!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik wi.."
"TARA!!!!' en hij rent op Tara af. "Tara,meisje.Waar is Winston?" en hij pakt haar vast. "Kom op vertel het,ik moet ze vinden!"

"Wat?!" "Hoe is Joost er aan toe?" "Leeft hij nog?" "Heb je hem gesproken?"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat doen jullie hier!!!
Winston is Joost gaan halen!!

quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik wi.."
"TARA!!!!' en hij rent op Tara af. "Tara,meisje.Waar is Winston?" en hij pakt haar vast. "Kom op vertel het,ik moet ze vinden!"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |