ach ik ben nieuw jij was de enige met wie ik een beetje botstequote:Op dinsdag 21 december 2004 20:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
zo dus jij bent diegene die mij de tokkie award wil geven. heel mooi maar wat is de motivatie erachter. ben ik wel benieuwd naar
mooi, ik wou al zeggen, ik heb nml nooit ruzie met iemand, en vroeg me al af.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ik ben nieuw jij was de enige met wie ik een beetje botste
Iris kijkt naar het briefje,ze schrikt."N-nee Cody!" Met trillende vingers houd ze het briefje vast..quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Nou weet jij hier iets van ?'' Vraagt Cody nog eens aan Iris
het was ook niet met kwade bedoelingenquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
mooi, ik wou al zeggen, ik heb nml nooit ruzie met iemand, en vroeg me al af.
maar ok die award krijg ik toch niet. die krijgt original al.
Brian besluit aan dit verzoek te voldoen en probeert contact te maken met Arthur als hij ziet dat Ralf weg is."Verdomme,waar is die gast?" en hij pakt het breekijzer en stormt naar de kelder..quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:56 schreef Orginial het volgende:
Esmee geeft Brain de instructies om Arthur te verzoeken 5.000.000 euro te storten op een bankrekening in Zurich. Als er betaald is en Brian het geld daarna weer heeft overgemaakt naar een rekening van Esmee op de Kaaymaneilanden, kan hij zijn zoon weer te zien krijgen.
Joost hoort Brian de sleutel in het slot steken,en hij krimpt in elkaar."Nee,niet doen!" en hij houdt zijn armen voor zijn gezicht."Niet slaan!" "Je weet niet wat je doet!" maar Brian gooit de deur al weer in het slot.Joost blijft verbaasd achter."Maar dan is hij dus op zoek naar iemand anders,maar wie?"quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian besluit aan dit verzoek te voldoen en probeert contact te maken met Arthur als hij ziet dat Ralf weg is."Verdomme,waar is die gast?" en hij pakt het breekijzer en stormt naar de kelder..
''Iris ik ben er zo weer '' zegt Cody met een knipoog en hij volgt Lizzyquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:59 schreef Nano het volgende:
Oh sorry vergeten!zegt Lizzy.Ik ga het zo wel even halen!Lizzy kijkt Cody aan en gebaart dat ze naar de achterkamer gaat.
Arthur is net in gesprek en gebaart Babette om stil te zijn."Met wie spreek ik?" Arthur krijgt geen antwoord en dan ineens hoort hij een bandje afspelen met een computerstem.Hij hoort dat hij op kerstavond met 5 miljoen over de brug moet komen,anders zal Joost het niet overleven." Arthur hangt verontwaardigd op."Babette,we gaan nu naar de plaatselijke bank!" en de twee nemen een taxi..quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:59 schreef haagse_elfje het volgende:
Rolf neemt zijn telefoon niet op...
"fuck" denkt ze.... ze schopt een bekertje weg
"" hij kan toch niet boos op me zijn"
ze loopt terug naar haar vader
"Ok." antwoord Iris,ze had al een vermoeden.Ze gaat rustig zitten en kijkt nogmaals naar het briefje.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Iris ik ben er zo weer '' zegt Cody met een knipoog en hij volgt Lizzy
ze zitten in de taxiquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur is net in gesprek en gebaart Babette om stil te zijn."Met wie spreek ik?" Arthur krijgt geen antwoord en dan ineens hoort hij een bandje afspelen met een computerstem.Hij hoort dat hij op kerstavond met 5 miljoen over de brug moet komen,anders zal Joost het niet overleven." Arthur hangt verontwaardigd op."Babette,we gaan nu naar de plaatselijke bank!" en de twee nemen een taxi..
Ralf wil niet meer antwoorden, maar Winston blijft aandringen. Dan is Ralf het helemaal zat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:03 schreef bar_rel het volgende:
''Ralf...ik wil meer duidelijkheid!''
''Wat doe je hier!!!?''
"Ik heb geen idee wie het was." Arthur kijkt zwijgzaam voor zich uit.. "5 miljoen,Babette!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze zitten in de taxi
babette kijkt haar vader aan...
"wie had je eigenlijk aan de telefoon? , ik neem aan dat je moet gaan betalen...hoeveel zeg eens"
WInston duwt Ralf weg,quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf wil niet meer antwoorden, maar Winston blijft aandringen. Dan is Ralf het helemaal zat.
"Ok, ik zal je alles vertellen. Maar 1 ding: als je dit door lult, dan ruk ik je hoofd van je romp."
"Ja, wil je nou wel of niet weten waarom ik hier ben?! En wil je niet weten wie er achter de ontvoering van Joost zit, haha!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston duwt Ralf weg,
''Waar heb jij het over!!!?!?''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |