Jeej!quote:Op maandag 20 december 2004 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben veel vitamine C aan het in nemen, ik ga denk ik oom 21:00 met laptop en al op bed liggen ( doe ik nu al) dan is het 90% zeker dat ik er ben
dank je dank je door alle liefde die hier word uigestraald voel ik me al beter.....quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dank je dank je door alle liefde die hier word uigestraald voel ik me al beter.....![]()
ik ben er al voor drie kwart en een tiende![]()
Lievurd,, Je Vergeet Tara.. Aanhanger van de Kolthofjesquote:Op maandag 20 december 2004 18:54 schreef Beubjuh het volgende:
Duzz Ralf, Joost en Babette zijn er (zo de halfe kolthoffamilie is er!) Ik voel me nu tog wel remie. Is dr niemand van de Lebeau-clan?
Klopt, aanhangsel? Trouwens wat is je msn?quote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lievurd,, Je Vergeet Tara.. Aanhanger van de Kolthofjes![]()
charmed_p3lw@hot....quote:Op maandag 20 december 2004 18:58 schreef Beubjuh het volgende:
[..]
Klopt, aanhangsel? Trouwens wat is je msn?![]()
![]()
Joehoe!quote:Op maandag 20 december 2004 18:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Lievurd,, Je Vergeet Tara.. Aanhanger van de Kolthofjes![]()
Winston grijpt ze kans, en ziet daar tot zijn grote verbazing Ralf staan!!quote:Op maandag 20 december 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
Brian sta met het breekijzer in zijn hand en ziet Ralf op de grond liggen.Hij raakt in paniek en gooit de deur in het slot."Ik moet Esmee bellen!" en met trillende handen toetst hij het nummer van Esmee in..
Buiten het huisje staat David weer. Hij heeft groten wallen onder z'n ogen en er kan geen grijnsje vanaf. Hij heeft een tas bij zich met iets gevaarlijks erin!quote:Op maandag 20 december 2004 21:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody loopt terug naar het tuinhuisje ''Hier ik heb wat eten voor ons meegebracht ''
Zegt hij en hij geeft iris wat koekjes.
"Mooi" en nog lichtelijk nerveus hangt hij op.. Hij zucht en loopt naar de kelder.Daar treft hij Joost aan.Hij meet zijn harstslag en ziet dat het niet goed met hem gaat."Ik moet een dokter hebben!" en hij kijkt in zijn mobiel.Hij ziet Beutinga,Rolf en hij toetst het nummer in...quote:Op maandag 20 december 2004 21:07 schreef digispeed het volgende:
Eindelijk krijgt Brian Esmee te pakken, en vraagt waarom hij zolang niks van haar heeft gehoord.
Ze vertelt hem dat ze plotseling terug moest voor zaken naar Nederland en dus nu bijna gereed staat om in het vliegtuig te stappen. Ze maakt een kleine tussenstop in Singapore enz al daarna doorvliegen naar Amsterdam
"Bedankt,Cody" zegt Iris.En ze eet de koekjes op.quote:Op maandag 20 december 2004 21:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody loopt terug naar het tuinhuisje ''Hier ik heb wat eten voor ons meegebracht ''
Zegt hij en hij geeft iris wat koekjes.
"Verdomme,in gesprek." en hij hangt weer op..quote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Mooi" en nog lichtelijk nerveus hangt hij op.. Hij zucht en loopt naar de kelder.Daar treft hij Joost aan.Hij meet zijn harstslag en ziet dat het niet goed met hem gaat."Ik moet een dokter hebben!" en hij kijkt in zijn mobiel.Hij ziet Beutinga,Rolf en hij toetst het nummer in...
Mischien kan Esmee een dokter regelen,en hij stuurt een mail terug...quote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
Esmee geeft Brain de instructies om Arthur te verzoeken 5.000.000 euro te storten op een bankrekening in Zurich. Als er betaald is en Brian het geld daarna weer heeft overgemaakt naar een rekening van Esmee op de Kaaymaneilanden, kan hij zijn zoon weer te zien krijgen.
Brian beloofd alles zo snel mogelijk te regelen en beloofd kontakt te houden.
Nog iets gebeurd? ''vraagt Cody aan zijn zusje.quote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Bedankt,Cody" zegt Iris.En ze eet de koekjes op.
David denkt: Maar niet lang meer; straks gebeurt er wel wat! Hahaha, hij pakt een pen en wat papier en schrijft: TOT KERST!!! Hij klopt op de deur, legt het briefje voor de deur en gaat weg.quote:Op maandag 20 december 2004 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog iets gebeurd? ''vraagt Cody aan zijn zusje.
Ralf voelt aan zijn achterhoofd. Als hij zijn hand voor zijn gezicht houdt, is die helemaal rood van het bloed. Met een pijnlijk gezicht staat hij op en ziet Winston staan.quote:Op maandag 20 december 2004 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston twijfelt geen moment, en pakt Ralf bij ze benen en sleept hem mee...maar ondertussen hoort hij ook voetstappen..de bewaker komt terug!!!Snel!
Winston haalt het maar net voordat de bewaker terug komt....
Buiten geeft hij Ralf een flinke klap voor ze kop, hij word wakker..
"Niet echt" zegt Lizzy."Wel heb ik soms het idee dat we bekeken worden ofzo...jij niet Cody?" vraagt Iris aan Cody.quote:Op maandag 20 december 2004 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nog iets gebeurd? ''vraagt Cody aan zijn zusje.
''Ik was hier op zoek naar Joost, toen werd Tara ontvoerd. Ik heb haar weg kunnen halen''quote:Op maandag 20 december 2004 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf voelt aan zijn achterhoofd. Als hij zijn hand voor zijn gezicht houdt, is die helemaal rood van het bloed. Met een pijnlijk gezicht staat hij op en ziet Winston staan.
"Hoe kom jij in godsnaam hier?"
"Ik heb mijn eigen redenen om hier te zijn."quote:Op maandag 20 december 2004 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ik was hier op zoek naar Joost, toen werd Tara ontvoerd. Ik heb haar weg kunnen halen''
Winston legt alles uit, maar vraagt hem dan wat hij hier doet...
THE ENDquote:Op maandag 20 december 2004 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Moet je dit lezen '' zegt Cody en hij zit Iris haar gezicht vertrekken.
Rustigquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:56 schreef Chantie het volgende:
IK MELD ME AAN VOOR VANAAF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |