Mensen mogen wel roken van mij, begrijp me goed.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah ik heb de beleefdheid wel om daar even mee te wachten tot iedereen klaar is.Overigens mag er in kantines bijna nooit meer gerookt worden.
Als je er maar vroeg aan begint en niet aan teveel bacterieen wordt blootgesteld.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bacterien zijn goed voor je weerstand
Ja, ik wil mn klauwen wel goud laten spuitenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt maar er is motorisch niks meer wat ik binnen budget kan doen. Alles zit er op en er aan, alleen nog ophogen van achter en andere sproeiers en dan ben ik klaar, en dat zit ook in de planning.
dus ja wat blijft er dan over? Inderdaad optisch chef.......
Goed gereedschap hangt onder een........quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Die dienen weer een ander doel![]()
Oh bedoelde alleen maar dat ik er even mee wacht tot iedereen klaar is met eten. Zelfde principe als niet eerder van tafel opstaan tot iedereen klaar is met eten. Basic beleefdheid dus.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mensen mogen wel roken van mij, begrijp me goed.
Maar niet terwijl andere mensen nog aan het eten zijn.
Dan denk ik, wacht dan iig tot je eigen tafel klaar is met kanen.
no offence tegen rokers.
Is gooeeeddd, gaan we die meuk ook gelijk ff ophogen aan de achterkant. Max 8 mm anders wordt ie onstabiel op hoge snelheid, schijnt wel veel scherper in te sturen, dus proberen waardquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik wil mn klauwen wel goud laten spuitenMn remklauwen dan welteverstaan
Optisch is okay![]()
De jouwe is opzich al mooi, maar kan natuurlijk altijd beter
Zeg maar wanneer je die klauwen gaat spuiten.. doe ik wel mee.
Nieuwe lager of keerring er in zetten?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb speling op mijn versnellingsbak-as![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh bedoelde alleen maar dat ik er even mee wacht tot iedereen klaar is met eten. Zelfde principe als niet eerder van tafel opstaan tot iedereen klaar is met eten. Basic beleefdheid dus.
Ga niet mn hele blok splitsenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nieuwe lager of keerring er in zetten?
Is het niet die distributieketting van krukas naar bak? (of hoe dat ding dan ook heetquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga niet mn hele blok splitsenRijd al 20.000km met een klakje als ik mn koppeling laat opkomen soms...
Kijk, zeg maar als ik bij het stoplicht sta, en ik laat hem een beetje opkomen, en hij rolt nog, en ik laat hem weer opkomen voel ik een tik zodra de ketting aanspant, alsof je hem in zn 1 zet, zo klinkt het ook, dus ik gisteren vragen aan die kerel toen ik nieuwe band ging halen, en hij denkt dat speling op de as is, kan niet zo gek veel kwaad, alleen de speling kan steeds meer worden..
Moet je zelf weten, ik heb dat in ieder geval getest tijdens de proefritten en dat zou een echt punt van afkeur zijn geweest. Misschien tref jij iemand die dat probleem wel van je "overkoopt".quote:Maar goed, hoef nog maar tot november ermee te rijden, dus of ik er iets aan ga laten doen weet ik niet...
Hoezo, komen er ook vrouwen naar de meets??quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Apart, wil ook geen discussie opstarten over geloof (dat doe ik wel in POL) maar jouw sig geeft direct aan hoe je in Nederland je geloof kan belijden. Dat geld niet alleen voor moslims hoor, vraag maar een willekeurige gereformeerde bijv.
Maar een vrouw geen hand geven?Jij gaat geen vrienden maken als je met meets mee gaat.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo, komen er ook vrouwen naar de meets??![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bacterien zijn goed voor je weerstand
Tis maar wat je chicks noemtquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Yep er zijn ook motorchickies
![]()
HEh ben je ook bij MotorXtra op de Dyno geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb speling op mijn versnellingsbak-as![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
Overigens mag er in kantines bijna nooit meer gerookt worden.
Nee heb een Suzukiquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HEh ben je ook bij MotorXtra op de Dyno geweest.![]()
![]()
![]()
Is dit een pleidooi om massaal geen handen meer te wassen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:11 schreef hollander172 het volgende:
Jij hebt echt zitten slapen bij biologie op school? Verreweg de meeste bacterieen gaan echt niet dood van een beetje zeep en water. Sterker nog, hou het lekker vochtig, vinden ze lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |