Gelukkig kan je op de meeste vluchten met turkse maatschappijen als het niet te druk is nog gewoon roken in het vliegtuig.quote:
Dat heb je dan ook met de paplepel ingegoten gekregen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Sowieso.... auto's worden door ons echt als vervoersmiddel gebruikt... al heel mn leven, niet als recreatie zeg maar, dus dan ontwikkel je ook geen liefde voor auto's zeg maar..
Dat is dus ECHT gewoon NIET te hardenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op de meeste vluchten met turkse maatschappijen als het niet te druk is nog gewoon roken in het vliegtuig.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is dus ECHT gewoon NIET te harden![]()
![]()
![]()
In zo'n kleine ruimte... dat is gewoon net als een brand, je vergiftigt iedereen![]()
Totaal not-done dus....quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Net als roken in de bus of in de auto![]()
Jij hebt echt zitten slapen bij biologie op school? Verreweg de meeste bacterieen gaan echt niet dood van een beetje zeep en water. Sterker nog, hou het lekker vochtig, vinden ze lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie het probleem van kraantjes niet.... je zet ze aan, was je handen goed met zeep, spoel ze af, en draai ze met de handdoek weer dicht![]()
ik heb niets tegen rokers of roken, mijn ouders doen het al zolang ik me kan herinneren, maar in een kleine ruimte is het lekker verstikkend.quote:
ik houd wel van vochtigquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij hebt echt zitten slapen bij biologie op school? Verreweg de meeste bacterieen gaan echt niet dood van een beetje zeep en water. Sterker nog, hou het lekker vochtig, vinden ze lekker.
Dat is gewoon het effect van te weinig zuurstof en teveel uitgeademde CO2.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Totaal not-done dus....
Wist je dat als je jezelf op zou sluiten in een klein zuurstof-arm kamertje en je gaat roken dat je na een tijdje gewoon stikt
Desinfecterende zeep daarentegen wel.... beetje alcohol erbij, Dettol misschienquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij hebt echt zitten slapen bij biologie op school? Verreweg de meeste bacterieen gaan echt niet dood van een beetje zeep en water. Sterker nog, hou het lekker vochtig, vinden ze lekker.
dat is nog erger dan roken in de auto. roken terwijl een ander aan het eten is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Op mijn vorige (uiterst kansloze) werk zaten er rond de 30 man in de kantine waarvan er ongeveer, ik schat, 27 rookte....
Lekker je boterhammetje opeten, had 's avonds nog een zere strot
eensch maar vooralsnog komt alcohol bij ons niet uit de kraanquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Desinfecterende zeep daarentegen wel.... beetje alcohol erbij, Dettol misschien![]()
Helpt wel hoor.
Klopt.. waren echt allemaal van die 15jarige breezah-to-tha-bone typetjes en +50 huisvrouwtjes....quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is nog erger dan roken in de auto. roken terwijl een ander aan het eten is.
voor die mensen heb ik dus écht geen goed woord over.
Om te vermengen hee... telkens pure alcohol gebruiken is een beetje duurquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
eensch maar vooralsnog komt alcohol bij ons niet uit de kraan
die kereltjes met petje op en de vrouwen met permanentje zeker.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt.. waren echt allemaal van die 15jarige breezah-to-tha-bone typetjes en +50 huisvrouwtjes....
BigTasty's nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bacterien zijn goed voor je weerstand
Klopt maar er is motorisch niks meer wat ik binnen budget kan doen. Alles zit er op en er aan, alleen nog ophogen van achter en andere sproeiers en dan ben ik klaar, en dat zit ook in de planning.quote:Op dinsdag 21 december 2004 07:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
True, maar ik geef toch de voorkeur aan rijeigenschappen boven optische tuning....
Mwah ik heb de beleefdheid wel om daar even mee te wachten tot iedereen klaar is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is nog erger dan roken in de auto. roken terwijl een ander aan het eten is.
voor die mensen heb ik dus écht geen goed woord over.
Heb er ook maar een week gewerktquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
die kereltjes met petje op en de vrouwen met permanentje zeker.
typisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |