Beleefd... tja, opzich betekent het helemaal niks, is alleen zo aangeleerd en ingeburgerd... in de meeste landen doen ze er niet eens aan.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah de waarheid ligt in het midden denk ik. Niezen en hoesten is niet zo erg maar al die deurkrukken die mensen aanraken. Daar wil je geen sample van nemen........
Eigenlijk is het inderdaad een smerige gewoonte maar wel heel beleefd.
het was maar een geintje hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah de waarheid ligt in het midden denk ik. Niezen en hoesten is niet zo erg maar al die deurkrukken die mensen aanraken. Daar wil je geen sample van nemen........
Eigenlijk is het inderdaad een smerige gewoonte maar wel heel beleefd.
Wel aardig, duurt een beetje lang...ergens halverwege een nogal flauw ideetje gebruikt, beetje makkelijk zeg maar, maar wel leuk hoor. Deel 1 was beterquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ist ie leuk eigenlijk? Ben hem nu aan het downloaden.Anders stop ik hem weer, wil natuurlijk geen inkomsten roven van de filmmaatschappijen.
![]()
Die hebben het al zo slecht.![]()
Nee hoor, een eigen huis is helemaal niet zondequote:
Mijn ideequote:Enne, een Mac zonder Big Tasty is geen Mac he... ik denk dat het wannabee's waren, oplichters, dat waren het !
de auto sc gaat me te traag ffquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja...
Wat doe jij eigenlijk in ons topic Tjabbo?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Join the clubWanneer ga je lessen
![]()
Nee was ook maar een geintje, overigens kan niks op tegen vliegtuigen en ziekenhuizen. Al die mensen die constant in gerecirculeerde lucht zitten te blaffen.............quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het was maar een geintje hoor
Maar idd, een hand geven is minder smerig dan de gemiddelde deurkruk aanraken, of om mijn part het kraantje in de publieke wc op het werk oid.
Dan zou je sowieso geen echte motorrijder geweest zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb ik wel over gedacht. serieus. ik vind motoren erg cool.
Mijn collega heeft ook zijn rijbewijs en dan zouden we samen naar het werk rijden.
De vrouw wilde het liever niet + ik moest kiezen tussen een motorrijbewijs en een supra.
En ik heb liever de supra
Dus ik kan hem gerust door laten lopen, soort van tussendoortje zeg maar?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wel aardig, duurt een beetje lang...ergens halverwege een nogal flauw ideetje gebruikt, beetje makkelijk zeg maar, maar wel leuk hoor. Deel 1 was beter
Vooral die rokersquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:01 schreef hollander172 het volgende:
Al die mensen die constant in gerecirculeerde lucht zitten te blaffen.............
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb ik wel over gedacht. serieus. ik vind motoren erg cool.
Mijn collega heeft ook zijn rijbewijs en dan zouden we samen naar het werk rijden.
De vrouw wilde het liever niet + ik moest kiezen tussen een motorrijbewijs en een supra.
En ik heb liever de supra
Misschien niet. Maar vergeet niet dat ik het motorgevoel nu sowieso niet ken, en het dus niet mis.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan zou je sowieso geen echte motorrijder geweest zijn![]()
Maar uh, jij reageert wel verdomd snel met je posts
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]en ik maar denken dat je een nog niet uitgepubert ventje van 20 was die nog bij papa en mama inwoonde.
True, dat krijg je als je vanaf je 8e bij pa achterop zitquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar vergeet niet dat ik het motorgevoel nu sowieso niet ken, en het dus niet mis.
Idd...ik zou hem niet afbreken neequote:Op dinsdag 21 december 2004 09:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus ik kan hem gerust door laten lopen, soort van tussendoortje zeg maar?
Niet geweldig maar wel onderhoudend?
beter achterop dan achterinquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
True, dat krijg je als je vanaf je 8e bij pa achterop zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |