ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 22 december 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tip als het een optimateIII is ben je heel goed bezigkomt overal als beste uit de test,
Morning!quote:Op woensdag 22 december 2004 09:34 schreef ZX9R het volgende:
En daarbij nooit gedacht dat werkloos zijn zoveel tijd in beslag neemt![]()
Mja ik hield al een slag om de arm dat ik het wel een maandje wilde proberen.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
We all lost
Maar het is nu rechtgezet
Ik ben daar te gierig voor en gebruik al jaren een gewone 12v/150ma netvoeding waarvan ik de uiteinden gestript heb.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zal het onthouden, het was iig de beste (ook de de duurste) dus het zal sowieso niet verkeerd zijn
Eejquote:Op woensdag 22 december 2004 09:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zo heel af en toe lees ik nog wel eens wat hier.
Maar al dat geruzie is mij ook teveel.
Ander project is af en er zat helaas geen vervolg aan.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:24 schreef Makster het volgende:
Eej![]()
Een oldskool user
Is het project bij dat andere bedrijf al dan weer op zijn einde of is dat nooit wat geworden?
In ieder geval fijn weer eens wat van je te lezen![]()
Nog plannen voor donker Afrika enzo?
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Plan staat in de ijskast en zal in de toekomst zeker wel een keer doorgaan. Alleen dan samen met Cis.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zo heel af en toe lees ik nog wel eens wat hier.
Maar al dat geruzie is mij ook teveel.
Wat zijn die bulten onder zijn oksels?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Beter ..
Ik ben trouwens maandag voor de tweede keer oom geworden.![]()
Het ventje heet Dorian. Nu zal ik geen flater meer slaan tegenover mijn zus.
Ik heb een ezelsbruggetje.
[afbeelding]
Dorian Yates..
Tot vorig jaar juni had ik ook een randje spier lopen op die plek.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat zijn die bulten onder zijn oksels?![]()
Trekspieren zijn dat he Mark.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:10 schreef Makster het volgende:
Mietjes.............
Train nog gewoon 4 keer in de week, naja zo veel als mogelijk, 2 keer week 10 km rennen en ook in de avond af en toe sporte
Die bulten onder zijn oksel noem ik altijd maar vleugels, weet iedereen gelijk waarover je het hebt
Makster for president..........
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Trekspieren zijn dat he Mark.![]()
Pimperige Alfa, Kawa, fitness en straks witte motorboots.. hmmmmm ..
Dan moet ie het wel met 2 handen doenquote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Trekspieren zijn dat he Mark.![]()
Pimperige Alfa, Kawa, fitness en straks witte motorboots.. hmmmmm ..
schijn bedriegtquote:Op woensdag 22 december 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kreator, GizartFRL (zo ongeveer toch?) , Mutz en Tjabbo. Nou ja 1.5 jaar dan.
![]()
[..]
Nou ja we hebben het een topic of 135 volgehouden zonder mods zullen we maar zeggen.![]()
Soms gingen er 2 topics per dag doorheen, volgens mij lazen Mutz en ThaFreak gewoon niet eens meer.
doen we niet meer omdat de post niet meer te wijzigen is (bugje) zo ook de gewone slowchat houden we idd niet meer bij....quote:In het begin probeerden ze het nog bij te houden -we kregen zelfs een net overzichtje van alle topics. (hield na 10 stuks op ofzo)
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef ThaFreak het volgende:
schijn bedriegt
quote:
Word er daarom minder gemod op OOGquote:Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef ThaFreak het volgende:
doen we niet meer omdat de post niet meer te wijzigen is (bugje) zo ook de gewone slowchat houden we idd niet meer bij....![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:34 schreef Youssef het volgende:
Dat is trouwens met dt, maar ik heb geen zin om dat te editten.
Patatgeneratiequote:Op woensdag 22 december 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Patatgeneratie .....................
Ga je straks ook een automaat op de motor bestellen?
Hoefg je niet te schakelen.
Weet je wat, thuiszitten is nog relaxter.(zet de de motâh in de woonkamer om naar te kijken ofzo..)
Read thisquote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Patatgeneratie
Nou, dacht het niet he, niet schakelen lijkt me wat saai.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |