Gaan met die banaan!quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Inu het volgende:
En 1 uur college minderEn nu nog beslissen of ik strx ga... *pondering*
Of ik straks ga wat? Koken? Neuken? De kamer schilderen?quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef Inu het volgende:
Ik heb weer eten in huis
En 1 uur college minderEn nu nog beslissen of ik strx ga... *pondering*
jou in je gezicht te slaan omdat je te lam bent om ff terug te lezen...quote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of ik straks ga wat? Koken? Neuken? De kamer schilderen?
Doe het zelf. Dan knal ik 'm er wel inquote:Op maandag 20 december 2004 12:33 schreef omegaproject het volgende:
Heej luie donder, bouw eens een fatsoelijke OP
* BR op de kop in de prullenbak zet...quote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
jou in je gezicht te slaan omdat je te lam bent om ff terug te lezen...
Er is toch een std. OP?quote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe het zelf. Dan knal ik 'm er wel in
HA! je durft niet eens bij met in de buurt te komenquote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
* BR op de kop in de prullenbak zet...
kijk eens in mijn signaturequote:Op maandag 20 december 2004 13:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe het zelf. Dan knal ik 'm er wel in
quote:Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef kib het volgende:
[..]
kijk eens in mijn signature
aanpassingen en aanvullingen zijn natuurlijk nog steeds welkom.. als iedereen steeds de op iets verbeterd hebben we straks tenminste iets fatsoenlijks
voornamelijk de quote machine erger ik me kapot aan .. ik ben een nerd ...
voorlopig hou ik de usericons in ieder geval bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |