quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:40 schreef jpzegthallo het volgende:
Claudia is oke.
De actie duurt nog ruim 3 dagen...wie weet heeft John de Mol een gulle dag in een van de komende 3 dagenquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:38 schreef pberends het volgende:
Wow 100.000 euro is 1% van wat Nederland per dag aan ontwikkelingshulp uitgeeft.
zoals ik ook al tijdens die 'geweldige' uitzending van Kopspijkers zei: het totale vermogen van de 500 rijkste Nederlanders (volgens Quote dus) is 95 miljard euro. En dan komen 'we' bij dit soort acties aanzetten met 40 of wellcht 100.000 euro ....quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De actie duurt nog ruim 3 dagen...wie weet heeft John de Mol een gulle dag in een van de komende 3 dagen
die geeft deze dagen genoeg geld uit denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De actie duurt nog ruim 3 dagen...wie weet heeft John de Mol een gulle dag in een van de komende 3 dagen
Tuurlijk dat is ook zo en ik heb die reactie van jou toen ook gelezen maar wat wil je dan mensen verplichten geld te gevenquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zoals ik ook al tijdens die 'geweldige' uitzending van Kopspijkers zei: het totale vermogen van de 500 rijkste Nederlanders (volgens Quote dus) is 95 miljard euro. En dan komen 'we' bij dit soort acties aanzetten met 40 of wellcht 100.000 euro ....
In de jaren 80 was volgens mij Shell één van de eersten om een enorm bedrag te storten bij de actie 1 voor Afrika. Je kan als bedrijf enorm veel zendtijd scoren met dit soort acties.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
TNT dacht ik toch.quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
In de jaren 80 was volgens mij Shell één van de eersten om een enorm bedrag te storten bij de actie 1 voor Afrika. Je kan als bedrijf enorm veel zendtijd scoren met dit soort acties.
Kijk naar gisteren, ik heb de hele dag TPG langs horen komen.
quote:
Welke was het?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:08 schreef RedGuy het volgende:
Mijn plaatje is vanochtend bij Giel geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |