In augustus kwam de nieuwe en dus volledige druk uit. Ik heb 't nog niet gelezen en weet dus niet welke hoofdstukken in de oude druk missen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kan je zien of je een incomplete of een complete versie hebt?
Ik vind het zo enorm slap als een reviewer een boek af gaat zitten kraken omdat hij de andere delen niet gelezen hebt. Vind je het gek dat je er dan niks van snapt... sinds wanneer verveelt de schrijfstijl van George RR Martin en sinds wanneer komen de draken uit het noorden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:22 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mijn bieb is het boek niet zo geslaagd :![]()
Ik heb 't gereserveerd en moet het nog gaan lezen. Voor m'n verjaardag heb ik boekenbonnen gekregen maar ik durf het niet aan om ze voor dit boek te gebruiken, ik wacht ff op een boek waarvan ik zeker weet dat ik 'm erg goed ga vinden.
Korte bespreking:
Dit boek is het vierde deel in de serie en sluit aan op 'Een storm van zwaarden' (in het Nederlands uitgegeven in twee banden, 2001-2002*). Er is een strijd om de macht gaande, nadat een gevreesde vorst is overleden. Verschillende personen maken aanspraak op de troon, onder wie een jongen van tien jaar. Zijn moeder wordt regentes, maar doet alle moeite om definitief koningin te worden. Vanuit het noorden vreest men de komst van draken. Het verhaal heeft geen einde, omdat het volgens de schrijver zo groot is geworden dat het in meer delen gesplitst moest worden. De schrijfstijl is ingewikkeld, er worden veel namen genoemd waar een lezer die de eerste drie delen niet heeft gelezen grote moeite mee zal hebben. Bovendien is er weinig actie, waardoor de zeer gedetailleerde beschrijvingen al snel beginnen te vervelen. Achterin het boek staat een enorm uitgebreide appendix waarin alle familieverbanden worden uitgelegd. Al met al is dit een erg ingewikkeld verhaal waar men weinig verband in kan ontdekken. Bevat twee kaarten, een van het noorden en een van het zuiden. Kleine druk. - Redactie
Inderdaad. Ik vond hem helemaal goed, wacht nu wel met (heel veel) smart op A dance of dragonsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Ik vind het zo enorm slap als een reviewer een boek af gaat zitten kraken omdat hij de andere delen niet gelezen hebt. Vind je het gek dat je er dan niks van snapt... sinds wanneer verveelt de schrijfstijl van George RR Martin en sinds wanneer komen de draken uit het noorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een walgelijk mens
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:39 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't boek toch maar zelf gekocht en ik moet zeggen dat het tot nu toe niet echt tegen valt....NIET LEZEN ALS JE HEM NOG NIET UITHEBTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een walgelijk mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas lezen als je het boek uit hebtquote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef deedeetee het volgende:
Er is nogal een verschil tussen bitchy zijn en een stompzinnige, sadistische, egocentrische idoot zijn. Valsheid kan ik best waarderen, maar zonder intelligentie en en zekere gevatheid/humor, is dat alleen maar irritant.
Ik heb een groot dik boek met een harde kaft. Geen paperback het koste 27.50 maar ik voor voor 25 euro boekenbonnen gekregen voor m'n verjaardag![]()
Nou ben ik wel doodniewsgierig naar wat en in die spoiler hierboven staat. !!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... kreeg zowat zin het boek tegen de muur te gooien (toch maar niet gedaan, daar is het echt te goed voor).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Carpe diem, quam minimum credula postero.
waar staat datquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef koetjeboe het volgende:
Volgens de berichten wordt hij co-executive producer en schrijft hij zelf 1 aflevering per seizoen (12 eps)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |