Dus hij heeft jou ook al aan "The Darkness that comes before" geholpen? Ik ben nu bijna klaar met "The Warrior Prophet" en ik vind het echt een sterke serie tot nu toe.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef Chevalric het volgende:
En we hebben een release datum: 19-09-2005 publiceert HarperCollins "A Feast for Crows" in the UK (ISBN: 0-00-224742-9 voor de pre-orders).
Ik heb trouwens n.a.v. de post van MightyV het boek "The Darkness That Comes Before" van R. Scott Bakker gekocht. In eerste instantie wel erg filosofisch, maar wordt later erg goed. Dus zeker een aanrader.
edit: Bol.com heeft al een reservering lopen voor de amerikaanse hardcover versie: klikken maar!
Je bent Steven Erikson vergeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:58 schreef MightyV het volgende:
Op zijn eigen website staat nu het hele 'hoe en waarom' in zijn eigen woorden. Ik moet zeggen, ik vind het niet zo erg, omdat:
A, één GRRM boek in de hand is voor mij al beter dan 10 van vrijwel elke andere fantasy auteur dan ook (uitgezonderd Tolkien en R. Scott Bakker)
Downhill van de Mount Everest isnog wel iets anders dan van de Sint Pietersberg. Bovendien zijn er sindsdien nog maar twee nieuwe boeken verschenen en die zijn IMO, hoewel misschien iets minder dan Memories of Ice, nog steeds heel erg goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:40 schreef MightyV het volgende:
Vond Erikson toch sterk downhill gaan na Memories of Ice (en Gardens of the Moon was een inkomertje).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in A Storm of Swords je boek tegen de muur wilde gooien (wat ik overigens wel heb gedaan), dan wil je dat helemaal als je de ontknoping hebt gelezen van de Chain of Dogs in het boek Deadhouse Gates.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
Om jouw analogie te volgens, de top van Erikson's Everest ligt volgens mij bij MoI, terwijl Martin nog steeds aan het klimmen isquote:Downhill van de Mount Everest isnog wel iets anders dan van de Sint Pietersberg. Bovendien zijn er sindsdien nog maar twee nieuwe boeken verschenen en die zijn IMO, hoewel misschien iets minder dan Memories of Ice, nog steeds heel erg goed.
Hmm, ja maar dit wordt Martin's vierde boek hè en volgens jou heeft de dalende lijn zich bij Erikson bij het vierde boek ingezet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef MightyV het volgende:
[..]
Om jouw analogie te volgens, de top van Erikson's Everest ligt volgens mij bij MoI, terwijl Martin nog steeds aan het klimmen is- als AFFC de stijgende lijn tenminste doorzet.
Quality over quantity zeg ik altijd maarquote:In de tijd dat hij bezig was met Feast for Crows zijn volgens mij alle tot nu toe verschenen Malazan Book of the Fallen boeken uitgekomen.
Hear hearquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:53 schreef MightyV het volgende:
[..]
Quality over quantity zeg ik altijd maar.
(En vergeet niet dat naast ASoIaF Martin al een gedistingeerde oeuvre heeft opgebouwd sinds de jaren '70, waaronder het onvolprezen Fevre Dream. Erikson heeft verder enkel wat novellae geschreven.)
Maar nu genoeg.
Beiden staan onbetwistbaar aan de top van het hedendaagse fantasy genre, met R. Scott Bakker en, afgaande op de boards, mogelijk China Mieville (maar van deze laatste heb ik nog niets gelezen).
Lang leve de evolutie van het genre!
dat is al best snelquote:Op maandag 29 mei 2006 13:02 schreef deedeetee het volgende:
In juni toch dacht ik, ik zit ook te wachten![]()
Nett ff op internet gekeken,12 juni wordt ie verwacht.![]()
hoe kan je zien of je een incomplete of een complete versie hebt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Nou is het boek uit en gelukkig heb ik 't nog niet gekocht want ik krijg vandaag de nieuwsbrief van Luitingg-Sijthoff dat er een paar hoofdstukken missen.
Mensen die het boek al hebben gekocht kunnen het in augustus omruilen voor een volledig exemplaar, want dan komt pas de volledige versie uit.......
Wie heeft het boek al gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |