Nee, bij de slijterij.quote:Op maandag 20 december 2004 09:37 schreef Redux het volgende:
In google?
Canij is hetquote:Op maandag 20 december 2004 09:52 schreef RJensen het volgende:
Candei, of zoiets .. Te koop in elke supermarkt waar elke vakkenvuller weet wat je bedoelt als je vraagt naar Candei wijn
Om alle onzekerheid weg te nemen: het is Canei. Verder heb ik laatst een zoete wiite wijn gedronken die Piesporter of zoiets heet. Die was ook zeer goed te drinken.quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 11:43 schreef joestheman het volgende:
[..]
Om alle onzekerheid weg te nemen: het is Canei.
Tsja als ik niet op de centen zou hoeven te letten werd 't gewoon Baileys of Amaretto di Saronno ofzo..maar ja..zucht..we hebben geen geld teveelquote:
zou een Ausläser nemen in zoeter dan een Spatläserquote:Op maandag 20 december 2004 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rheinhessen Spatläser (of zoiets) van de ALDI. Kost geen kont en smaakt heerlijk!
Birnenauslese..quote:Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zou een Ausläser nemen in zoeter dan een Spatläser
mijn oud & nieuw wijntjequote:
Die ken ik niet Piet maar klinkt wel bijzonder. Wordt volgens mij echt eens tijd om een keer in Duisland te gaan winkelen. Welke grote plaats / Supermarkt kun je mij aan raden Piet?quote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Birnenauslese..
Een stap voor eiswein.
Lekker hoor, maar vrijwel niet aan te komen in NL
Hier in D koop je Birnenauslese en Eiswein voor de helft van dat geld.quote:Op donderdag 23 december 2004 08:49 schreef roofless het volgende:
Een Birnenauslese of eiswein kun je in Nederland bij een goede wijnhandel ook wel kopen. Reken wel op 15-20 euro voor een half flesje (dus 375 cc). De allerbeste dessertwijn vind ik zelf Hongaarse Tokayi Aszu. Dit zijn allemaal Botrytis (edelrot) wijnen, die hebben een heel specifieke smaak waar je van moet houden.
Een Sauternes is wat subtieler en smaakt ook geweldig, zeker bij een stukje foie gras. (als we dan toch duur gaan doen...)
Wat goedkoper bijvoorbeeld een Moscato d'Asti (beetje bubbel, zoetig). Appie Heijn voor een paar euri
Een lekker wijntje voor bij de stokbrood met kruideboter.quote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoekt TS een zoete dessert wijn, of een zoete slobberwijn?
Moezel van de aldi, zoet en goed te drinken, en heel betaalbaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Een lekker wijntje voor bij de stokbrood met kruideboter.
Ja, aldi heeft prima duitse wijnen.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:50 schreef Redux het volgende:
En als ik na het stokbroodje aan een lekker stukkie vlees begin, kan ik die moezel er zonder bijeffecten bij drinken?
Ik heb een paar flessen Beeren Auslese gekocht bij de Gall en Gall. Prima spul ! Ongeveer 8 Euro per halve liter.quote:Op maandag 20 december 2004 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Birnenauslese..
Een stap voor eiswein.
Lekker hoor, maar vrijwel niet aan te komen in NL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |