Niet meer in de Indy500, volgens mij is ie gestopt. Misschien nog zo'n toeristenklasse, ik weet het niet...quote:Op maandag 20 december 2004 08:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet jij of Arie Luyendijk nog racet?
is weer wat anders als een licht slingerquote:
Assolutamente!quote:Op maandag 20 december 2004 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
is weer wat anders als een licht slinger![]()
als je het maar gezellig hebt gehad DD
Eenschquote:Op maandag 20 december 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Is het al weer bijna kerst?
Mooi zo, dan is het ook alweer snel voorbij
Haten is een groot woord...quote:Op maandag 20 december 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Ik haat December, uit de grond van mijn hart.
Sven Kramer is een klein lichtpuntje
Ja idd die uit mijn avatar was ook smerig maar deze bahquote:Op maandag 20 december 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, wat een smerige overtreding.
Ik ben dol op grote woordenquote:
quote:A long December van de Counting Crows doet me altijd veel in december
dat SCH hier niet op reageertquote:Op maandag 20 december 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe staat het hier?
doe dan ook gewoon een plaid over je benen als je zo stil zitquote:Op maandag 20 december 2004 09:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb het koud man.
Ik kan mijn thermische lange onderbroek nergens vindenquote:Op maandag 20 december 2004 09:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe dan ook gewoon een plaid over je benen als je zo stil zit
je moet met dit weer ook niet met je leren string de straat op !!!quote:Op maandag 20 december 2004 09:55 schreef SCH het volgende:
Ik kan mijn thermische lange onderbroek nergens vinden
Maar homo's zijn toch zo dol op gezelligheid, knusheid, kaarsjes en fictieve vrede op aarde enzo? Verstoor mijn eenzijdige en eenvoudige blik op de wereld nou niet iedere keer.quote:Op maandag 20 december 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Ik haat December, uit de grond van mijn hart.
Jazeker wel, maar dan liever in juni.quote:Op maandag 20 december 2004 09:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar homo's zijn toch zo dol op gezelligheid, knusheid, kaarsjes en fictieve vrede op aarde enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |