Volgens mij heb je het over de EVOquote:Op zondag 19 december 2004 23:52 schreef Ultimora het volgende:
dr is iedere maand wel een andere special van de Impreza.. de ene nog meer limited als de andere... niks boeiends imo
Alstie maar hard de bocht om boekt en dat zal wel lukkenquote:Op maandag 20 december 2004 00:01 schreef Oosthoek het volgende:
Van design hebben ze nog steeds geen kaas gegeten.
moet je maar eens het tijdschrift EVO gaan lezenquote:Op zondag 19 december 2004 23:55 schreef VanDread het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over de EVO![]()
Vandaar dat F1 daar altijd zo langzaam isquote:Op maandag 20 december 2004 00:50 schreef Party_P het volgende:
geld toch een restrictie van maximaal 280pk in japan?
Anguillaquote:Op maandag 20 december 2004 00:56 schreef -Pepe- het volgende:
rijden ze daar ook aan de linkerkant?
Dat issie nooit geweest, vanaf de eerste '555' al niet. Het is voornamelijk een hoop snelheid voor je geld.quote:Op maandag 20 december 2004 01:01 schreef Stretto het volgende:
Leuke bak maar ik ga voor de R32 over een paar jaar![]()
Subaru Impreza is niet echt meer exclusief![]()
Daar moest ik idd ook gelijk aan denken.quote:Op maandag 20 december 2004 00:50 schreef Party_P het volgende:
geld toch een restrictie van maximaal 280pk in japan?
Dat kon nog wel eens tegenvallen. Ze zullen er vanaf de fabriek wel gewoon een grotere turbo op gezet hebben, en voila, 320 PK. Bij nog veel meer moet je waarschijnlijk ook andere zuigers etc ivm de compressieverhouding.quote:Op maandag 20 december 2004 12:01 schreef Kolkie het volgende:
320 pk maar? Zal wel goed te kietelen zijn (zoals met al die impreza's).
Ik wacht op de gewone testquote:Op maandag 20 december 2004 18:34 schreef M5 het volgende:
hmm doet me denken aan die WRX STi WR1 uit de U.K. die heeft ook een vermogen van 320 pk, maar wat minder koppel 420 Nm.
Die WR1 moest het overigens nogal ontgelden bij Top Gear, want de Lancer EVO VII FQ-320 maakte er gehakt van. zal met deze S203 ook wel zo zijn dan.
verschil bij topgear was 1,2 seconden op anderhalve minuut.. is serieus sneller.quote:Op maandag 20 december 2004 19:28 schreef sdk het volgende:
wat boeien die paar tienden nou.. liever het boxer geluid van een impreza
1.2 sec op 1 testbaan, dan is het nogal voorbarig om hem meteen veel sneller te noemen.quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef M5 het volgende:
[..]
verschil bij topgear was 1,2 seconden op anderhalve minuut.. is serieus sneller.![]()
maar boxer geluid is wel vetter dan een opgefokte vier-in-lijn.![]()
de evo 8 FQ300 was ook al sneller dan de laatste WRX STi. dus het model is opzich is gewoon beter. met meer of minder pk's. Wegligging bepaald je snelheid op een circuit, niet je hoeveel pk's. (op rechte stukken wel, maar niet in bochten) De Evo ligt gewoon beter op de weg en gaat beter door de bochten.quote:Op maandag 20 december 2004 19:41 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
1.2 sec op 1 testbaan, dan is het nogal voorbarig om hem meteen veel sneller te noemen.
Een SDI klopt je met gemak.quote:
dude kijk je wel eens Best motoring? ze hebben een Complete DVD met maar één test.. ALLE evo's VS ALLE GTT'squote:Op maandag 20 december 2004 20:24 schreef M5 het volgende:
dat vind jij. feit blijft voor mij dat de evo 8 een beter auto is dan de WRX Sti. (mits ze even veel pk's hebben. niet perse door topgear, maar ook andere auto journalisten geven de evo 8 betere waardering voor weg ligging dan de WRX STi.
Valt wel mee, ze zitten in de zelfde klasse, 45K voor de STI en 50K voor de EVO.quote:Op maandag 20 december 2004 23:54 schreef allsystemshalt het volgende:
Hmz
Waar ik me aan stoor is dat men de STI met de EVO vergelijkt.
Er is een behoorlijk verschil in het prijskaartje van deze auto's !!!
Hou daar dus ook rekening mee met het bashen van STI's![]()
De enige echt gelimiteerde versie in dat rijtje is de spec C, en dan bedoel je waarschijnlijk de JDM (Japanese Domestic Market only) spec C Type RA waarvan er maar 300 gemaakt zijn.quote:Op maandag 20 december 2004 00:12 schreef Ultimora het volgende:
[..]
moet je maar eens het tijdschrift EVO gaan lezen
van het nieuwste model impreza (dus niet met de kikkerogen) heb je van de GT-T modellen al wat ik zo even snel kon vinden:
STi Spec - C
WRX
WRX PPP
WRX STi
WRX STi PPP
WRX STi Type UK
dan zwijg ik nog over alle prodrive varianten...
Ze hebben daar ook een limiet, namelijk 180 km/h.quote:Op maandag 20 december 2004 10:36 schreef PeuRac het volgende:
Die 280pk restrictie was een gentlemans-agreement, net als bij de 250 limiet in duitsland.
Doe mij maar een Evo FQ330 exclusiever, en beter.
Bron: Autoweekquote:De Subaru Impreza S203 is te onderscheiden van zijn mindere broeders door de grote achtervleugel, de indrukwekkende voorspoiler en de BBS wielen. Aan de binnenzijde zijn er Recaro-sportstoelen.
Op het technische vlak pakte Subaru ook het een en ander aan: er is onder meer een grotere turbo en een nieuw uitlaatsysteem gemonteerd. De motorelektronica werd opnieuw geprogrammeerd. Het resultaat: 320 pk en maximaal 422 Nm trekkracht. Het geeft de Impreza S203 een sprint van 0 naar 100 in 4,5 seconden.
Volgende week staat de Impreza S203 bij de Japanse dealers. Subaru bouwt een gelimiteerde oplage van 555 exemplaren. Exportplannen zijn er niet.
Het is de opvolger van de tevens gelimiteerde en enkel voor de Japanse markt bestemde 'Electra One' S201 en de S202.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:36 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Vanwaar de aanduiding 203?
Geen idee, Japanners en cijfertjes, ze vonden het waarschijnlijk leuk staan.quote:
De koplampen op de nieuwe zijn anders weer vrij rondquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:27 schreef yup het volgende:
Die kikkerlampen daardoor heeft Soebaroe veel kritiek op gehad, ze hadden snel weer normale lichten genomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |