quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:55 schreef jhksema het volgende:
Kom, kom, ik gun ook jou best een slokje![]()
Dat moet nog blijken, hè. Als het goed is gaat de fles a.s. zaterdag open. Maar ik weet natuurlijk ook wel wie ik mijn whisky uit laten zoekenquote:
Niet alleen hier hoor.... Vergeet niet dat ik 'm ook persoonlijk ken. Niet zo goed als jij natuurlijk....quote:Op woensdag 27 april 2005 22:34 schreef jhksema het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, hè. Als het goed is gaat de fles a.s. zaterdag open. Maar ik weet natuurlijk ook wel wie ik mijn whisky uit laten zoekenGeloof toch dat Doffy hier ook wel iets van een reputatie heeft opgebouwd!
Hmm... als ie niet bevalt, dan vrees ik met de pek en de veren afgevoerd te worden...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:34 schreef jhksema het volgende:
Dat moet nog blijken, hè. Als het goed is gaat de fles a.s. zaterdag open.
Hij was fijnquote:Op zondag 1 mei 2005 15:12 schreef wonderer het volgende:
't Is zaterdag geweest, hoe was ie, jhksema (en Doffy)?
Waarom zou je uberhaupt je tanden willen poetsen na al dat lekkers? Dat kan de volgende ochtend toch ook nog?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
En de Ardbeg 10yr sherry proef je zelfs nog na het tandenpoetsen!
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij was fijn![]()
Verder hebben we flessen Highland Park 15yr (58%, Cadenhead's), Ardbeg Very Young (58.6%, OB), Vintage Islay (58.4%, Signatory), Laphroaig 10yr (55.3%, OB) en Burn of Speyside links laten staan.
Ow ja, ik dacht al dat ik er eentje vergeten was... Goed, dan bij deze:quote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef jhksema het volgende:
Vergeet de Talisker niet. Die hebben we nl. ook NIET gedronken
Waarom zou je het niet doen, als je het spul daarna toch nog proeft?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Twoflower het volgende:
Waarom zou je uberhaupt je tanden willen poetsen na al dat lekkers? Dat kan de volgende ochtend toch ook nog?
Dat wist je toch van tevoren niet?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen, als je het spul daarna toch nog proeft?
Het gerucht gingquote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef Twoflower het volgende:
Dat wist je toch van tevoren niet?
En ofquote:Op maandag 2 mei 2005 14:16 schreef Twoflower het volgende:
Ah, jij zocht bevestiging? Wat een onderzoekende geest heb je dan...
Yeah baby yeah!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:30 schreef jhksema het volgende:
[[url=http://www.bijltjespad.demon.nl/fok/whiskies_small.JPG]afbeelding][/url]
Heel even een fotootje om de sfeer te schetsen
[..]
Volgens een grove schattig zo'n 1000 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:09 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel is dat nou bij elkaar aan geld?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Volgens een grove schattig zo'n 1000 euro
Mijn ouders kwalificeren het meer als decadentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:13 schreef wonderer het volgende:
Wat een hobby... passie. Life style.
Ja. Wel tof
Ach, zo'n decadente kerel wil ik wel tot mijn vriendenkring rekenen hoor. We weten toch wel beter...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn ouders kwalificeren het meer als decadent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |